طرح لایه باز فاکتور مبل فروشی

شناسه مطلب : 435727
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : زرد
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :23 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/08/25
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده

طرح فاکتور مبل فروشی

طرح لایه باز فاکتور مبل فروشی:

طراحی یک فاکتور لایه باز برای مبل فروشی نقش مهمی در ارتقاء تجربه خرید مشتریان و تبلیغات دارد. این طرح لایه باز، امکانات ویژه‌ای را فراهم می‌کند که به بهبود ارتباط با مشتریان و ترویج محصولات کمک می‌کند.

  1. جلب توجه با طراحی زیبا: طراحی زیبا و جذاب فاکتور لایه باز می‌تواند به جلب توجه مشتریان کمک کند. از تصاویر با کیفیت و رنگهای هماهنگ با مبلات استفاده کنید تا فاکتور یک نمایی زیبا از محصولات شما ارائه دهد.

  2. نمایش جزئیات محصول: با استفاده از لایه باز، می‌توانید جزئیات محصولات را به وضوح نشان دهید. این امکان به مشتریان اجازه می‌دهد تا به طور دقیق‌تر با ویژگی‌ها و طراحی‌های مبلات آشنا شوند و تصمیم بهتری برای خرید بگیرند.

  3. اضافه کردن اطلاعات تبلیغاتی: فاکتور لایه باز فرصت خوبی است تا اطلاعات تبلیغاتی را درج کنید. می‌توانید از فضای خالی برای ارائه تخفیفات و پیشنهادهای ویژه استفاده کنید تا مشتریان را به خرید تشویق کنید.

  4. تعامل با مشتریان: این طرح لایه باز به شما این امکان را می‌دهد که با مشتریان در مورد خدمات و محصولات در ارتباط باشید. می‌توانید بخش‌های توضیحات و پشتیبانی را اضافه کنید تا مشتریان از نحوه استفاده و مراحل پشتیبانی بهتر آگاه شوند.

با بهره‌گیری از طراحی لایه باز برای فاکتورهای مبل فروشی، نه تنها امکان بهبود تجربه مشتریان ایجاد می‌شود بلکه این فرصت به شما می‌دهد تا به شکل موثرتری محصولات خود را تبلیغ کنید و ارتباط بیشتری با مشتریان برقرار کنید.

عناصر استفاده شده در طرح فاکتور مبل فروشی

طرح سربرگ و فاکتور نصب مبل فروشی شامل: هم نشینی رنگ های زرد ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد.

 

مشخصات فنی طرح فاکتور مبل فروشی

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                زرد

سایز:                               23 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)


طرح فاکتور مبل فروشی , سربرگ , فاکتور گالری مبل , فاکتور فروشگاه مبل , گالری مبلمان , فاکتور , فاکتور , فاکتور تک رنگ , فاکتور PSD , طرح فاکتور , فاکتور لایه باز , فاکتور مبل فروشی , سربرگ لایه باز , طرح لایه باز فاکتور مبل فروشی , سربرگ psd , طرح لایه باز , فاکتور گالری مبلمان , فاکتور فروش ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325