طرح لایه باز فاکتور طلا فروشی

شناسه مطلب : 439022
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :20 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/10/20
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده

طرح فاکتور طلا فروشی

طراحی یک فاکتور لایه باز برای فروشگاه طلا یکی از ابزارهای حیاتی در تبلیغات این نوع کسب و کار است. این نوع فاکتورها به تاجران طلا کمک می‌کنند تا به شکل حرفه‌ای‌تر و جذاب‌تری با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند و به تبلیغ کسب و کار خود ادامه دهند. در ادامه، به کاربردهای مفید این فاکتورها در تبلیغات می‌پردازیم:

1. ایجاد هویت بصری یکپارچه: طراحی لایه باز فاکتورهای طلا فروشی به تاجران این امکان را می‌دهد تا یک هویت بصری یکپارچه برای کسب‌وکار خود ایجاد کنند. با استفاده از عناصر گرافیکی مانند لوگو و رنگ‌های شناخته شده، مشتریان می‌توانند به سرعت برند شما را تشخیص دهند.

2. ارائه اطلاعات کامل: فروش طلا به دلیل ویژگی‌های فنی خود نیاز به اطلاعات دقیق دارد. با استفاده از طراحی لایه باز، می‌توانید جزئیات کاملی از هر محصول مانند عیار، وزن، قیمت و سایر ویژگی‌ها را به مشتریان ارائه دهید.

3. ایجاد جذابیت برای مشتریان: فاکتورهای لایه باز می‌توانند به شما این امکان را بدهند تا طراحی جذابی را به تصاویر محصولات اضافه کنید. از عکس‌های با کیفیت بالا و افکت‌های گرافیکی زیبا استفاده کنید تا مشتریان را به خرید و سراغ‌های بیشتر ترغیب کنید.

4. ارتباط مستقیم با مشتریان: در فاکتورها، می‌توانید اطلاعات تماس و جزئیات مشتریان را نیز قرار دهید. این امکان به شما اجازه می‌دهد تا با مشتریان خود ارتباط مستقیم داشته باشید و اخبار، تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه را به آنها ارسال کنید.

به طور کلی، طراحی لایه باز فاکتورهای طلا فروشی به تاجران این امکان را می‌دهد تا از ویژگی‌های گرافیکی برای جلب مشتریان، ارتباط بهتر با آنها و تبلیغ کسب‌وکار خود بهره‌برند. این ابزار به شما کمک می‌کند تا به شکل جذاب‌تری در بازار طلا حضور داشته و مشتریان را به سمت خود جلب کنید.

عناصر استفاده شده در طرح فاکتور طلا فروشی

طرح فاکتور طلا جواهری شامل: وکتور ، جدول، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

 

مشخصات فنی طرح فاکتور طلا فروشی

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم ، مشکی

سایز:                               5 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

 

نکات طرح فاکتور طلا فروشی
  • همنشینی مناسب رنگ کرم و مشکی در طراحی فاکتور
  • طراحی تراکت با استفاده از عکس با کیفیت طلا و جواهرات
  • استفاده مناسب از جدول مرتبط با در طرح فاکتور طلا فروشی
  • استفاده از کادر و شیپ های کاربردی در طراحی فاکتور

 


فاکتور طلا فروشی و جواهری , فاکتور جواهری , فاکتور لایه باز جواهرسازی , فاکتور طلا جواهری , طرح لایه باز فاکتور طلا فروشی , طرح فاکتور تبلیغاتی , فاکنور , فاکتور psd طلا فروشی , فاکتور لایه باز طلا جواهری , فاکتور لایه باز , دانلود فاکتور طلافروشی , فاکتور جواهری ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325