طرح لایه باز سکه عید غدیر

شناسه مطلب : 445485
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :92 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/03/17
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
فاطمه مهنانی
طراح : فاطمه مهنانی

طرح سکه عید غدیر

 

عید غدیر خم یکی از مهم‌ترین اعیاد اسلامی است که برای شیعیان اهمیت ویژه‌ای دارد. این عید در روز ۱۸ ذی الحجه، در تقویم اسلامی، برگزار می‌شود. روز غدیر خم مربوط به سال ۱۰ هجری قمری است، که در آن پیامبر اسلام، محمد (ص) در مسیر بازگشت از حجت الوداع، در منطقه‌ای به نام غدیر خم اعلام کرد که علی (ع) بعد از او، ولی و جانشین و امام بعدی امت اسلام خواهد بود.

این رویداد به عنوان یک مرحله مهم در تاریخ اسلام شناخته می‌شود و در بین شیعیان به عنوان روز تصدی و ولایت علی بن ابی‌طالب (ع) تجلی می‌یابد. این رویداد برای شیعیان نمادی از اعتقاد به امامت و ولایت ائمه اثنی عشری و تأکید بر اهمیت رهبری الهی است.

در این روز، مسلمانان به یاد این رویداد تاریخی، مراسمات و مراسمات خاصی برگزار می‌کنند که شامل خطبه‌ها، سخنرانی‌ها، مراسم عزاداری و توزیع اکل و شرب می‌شود. این عید در بسیاری از کشورهای اسلامی، به ویژه کشورهایی که جمعیت زیادی از شیعیان را در خود جای داده‌اند، به شکل رسمی و با شور و اشتیاق جشن گرفته می‌شود.

طرح سکه عید غدیر به مناسبت این عید باشکوه و خجسته توسط ایران طرح طراحی، و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته شده است.

 

عناصر استفاده شده در طرح سکه عید غدیر

طرح بنر عید غدیر خم شامل: تایپوگرافی علوی ام ، تصویر مناسب ، و متن تبریک عید غدیر خم می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح سکه عید غدیر  می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی سکه عید غدیر

ابعاد:                                6 در 6 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               92 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز سکه عید غدیر
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم در طرح سکه عید غدیر
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی علوی ام مرتبط در طرح سکه عید غدیر

بنر تبریک روز عید غدیر , طرح بنر عید غدیر , طرح سکه عید غدیر , طرح لایه باز سکه عید غدیر , بنر تبریک عید غدیر , طرح لایه باز سکه عید غدیر , تبریک روز عید غدیر خم , دانلود بنر غدیر خم , سکه عید غدیر , طرح بنر عید غدیر , بنر روز عید غدیر , کادر تذهیب , تذهیب , بنر عید غدیر خم , بنر عید غدیر , طرح بنر تبریک عید غدیر , بنر جشن عید غدیر خم , طرح بنر جشن عید غدیر , کارت سکه عید غدیر , سکه عید غدیر خم , طرح سکه عید غدیر خم , بنر تبریک عید غدیر , عید غدیر خم , دانلود بنر عید غدیر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325