طرح لایه باز دفترچه تعویض روغنی psd

شناسه مطلب : 420734
ابعاد :9.6 در 8.5 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :11 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/24
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح دفترچه تعویض روغنی

طرح لایه باز دفترچه تعویض روغنی، یکی از ابزارهای مهم در تبلیغات و ترویج خدمات تعویض روغن برای خودروهاست. این دفترچه شامل فضایی است که برای نوشتن تاریخ و مشخصات تعویض روغن، نام و آدرس مرکز تعویض روغن و همچنین توضیحات دیگر در خصوص خدمات ارائه شده در مرکز، مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه، به توضیح کاربردهای طرح لایه باز دفترچه تعویض روغنی در تبلیغات پرداخته می‌شود.

  1. ارائه اطلاعات بهتر برای مشتریان: با استفاده از طرح لایه باز دفترچه تعویض روغنی، مراکز تعویض روغن می‌توانند اطلاعات کامل و دقیقی را در مورد خدمات خود ارائه کنند. به این ترتیب، مشتریان می‌توانند از اطلاعات مفیدی درباره خدمات و محصولات این مراکز بهره‌مند شوند و در نتیجه، تصمیم به خرید و استفاده از خدمات آن‌ها را بگیرند.

  2. تبلیغات رایگان: با استفاده از طرح لایه باز دفترچه تعویض روغنی، مراکز تعویض روغن می‌توانند از تبلیغات رایگان بهره‌مند شوند. با چاپ لوگو و اطلاعات تماس مرکز در دفترچه تعویض روغن، مشتریان می‌توانند به راحتی با مرکز تماس بگیرند و برای تعویض روغن خودرو خود به این مرکز مراجعه کنند.

طرح دفترچه تعویض روغنی، جهت استفاده شغل اتو سرویس توسط طراحان ایران طرح طراحی شده است.

 

عناصر طرح دفترچه تعویض روغنی و اتو سرویس

طرح دفترچه تعویض روغنی شامل: عکس با کیفیت روغن ماشین و ماشین خارجی ، جدول زمان بندی ، وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ  (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی طرح دفترچه تعویض روغنی

ابعاد:                                9.6 در 8.5 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               11 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)


تعویض روغنی , طرح دفترچه اتو سرویس , طرح دفترچه لایه باز تعویض روغنی , طرح لایه باز دفترچه تعویض روغنی , طرح دفترچه تعویض روغنی , اتو سرویس , طرح لایه باز دفترچه اتوسرویس , دفترچه تعویض روغنی , دفترچه اتوسرویس ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325