طرح لایه باز دفترچه تعویض روغنی

شناسه مطلب : 420659
ابعاد :9.6 در 8.5 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :6 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/23
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
محدثه ایزانلو
طراح : محدثه ایزانلو

طرح دفترچه تعویض روغنی

طرح لایه باز دفترچه تعویض روغنی، یک ابزار تبلیغاتی کارآمد است که به صورت موثری برای ارتقای کیفیت تبلیغات و جذب مشتریان استفاده می‌شود. این دفترچه، با طراحی شیک و جذاب، به عنوان یک ابزار بازاریابی کارآمد برای کسب‌وکارها عمل می‌کند. در ادامه، به بررسی مزایا و کاربردهای طرح لایه باز دفترچه تعویض روغنی در تبلیغات پرداخته می‌شود.

  1. مزایای ظاهری: با طراحی جذاب و شیک دفترچه تعویض روغنی، می‌توان به راحتی توجه مشتریان را به خود جلب کرد. این دفترچه با یک طراحی با کیفیت و با دقت تهیه شده است که در برداشتن و مرور اطلاعات مشتریان احساس لذت و شوقی برای ادامه مراحل خدمات به مشتریان ایجاد می‌کند.

  2. امکانات تبلیغاتی: یکی از مزایای طرح لایه باز دفترچه تعویض روغنی این است که می‌تواند به‌عنوان یک ابزار تبلیغاتی کارآمد در محیط‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. با استفاده از این دفترچه، می‌توانید معرفی کسب‌وکار خود را با استفاده از تصاویر، شعارها و اطلاعات مهم به مشتریان برسانید.

  3. ارتقای امنیت: با استفاده از دفترچه تعویض روغنی، می‌توانید به راحتی از روش‌های امنیتی برای حفظ اطلاعات مشتریان استفاده کنید. به عنوان مثال، می‌توانید از پوشش‌هایی برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به اطلاعات مشتریان استفاده کنید. همچنین، با استفاده از این دفترچه، می‌توانید به مشتریان خود اطمینان دهید که اطلاعات آن‌ها در امان است و قابلیت دسترسی برای افراد غیرمجاز ندارد.

    1. قابلیت استفاده مجدد: طرح لایه باز دفترچه تعویض روغنی به راحتی قابل استفاده مجدد است. به عنوان مثال، در صورتی که مشتریان شما نیاز به خدمات بیشتری داشته باشند، می‌توانند از همان دفترچه استفاده کنند. همچنین، با استفاده از این دفترچه، مشتریان شما به سادگی می‌توانند به اطلاعات قبلی خود دسترسی پیدا کنند و همینطور از امکانات دیگری که این دفترچه فراهم می‌کند بهره ببرند.

    در کل، طرح لایه باز دفترچه تعویض روغنی، یک ابزار تبلیغاتی کارآمد و قابل استفاده برای کسب‌وکارهاست. با استفاده از این دفترچه، می‌توانید به راحتی اطلاعات مهمی را به مشتریان خود ارائه دهید، امنیت اطلاعات مشتریان را حفظ کنید و در نهایت، با ارائه خدمات بیشتر و قابل استفاده مجدد برای مشتریان خود، از رضایت و وفاداری آن‌ها به کسب‌وکار خود اطمینان حاصل کنید.

طرح دفترچه تعویض روغنی، جهت استفاده شغل اتو سرویس توسط طراحان پارس گرافیک طراحی شده است.

 

عناصر طرح دفترچه تعویض روغنی و اتو سرویس

طرح دفترچه تعویض روغنی شامل: عکس با کیفیت روغن ماشین و ماشین خارجی ، جدول زمان بندی ، وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ  (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی طرح دفترچه تعویض روغنی

ابعاد:                                9.6 در 8.5 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               6 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)


طرح لایه باز دفترچه اتوسرویس , دفترچه اتوسرویس , تعویض روغنی , دفترچه تعویض روغنی , طرح دفترچه اتو سرویس , طرح لایه باز دفترچه تعویض روغنی , طرح دفترچه لایه باز تعویض روغنی , اتو سرویس , طرح دفترچه تعویض روغنی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325