طرح لایه باز جلد دفتر

شناسه مطلب : 429043
ابعاد :34 در 22 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :44 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/05/28
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
هانیه صدری زاده
طراح : هانیه صدری زاده

طرح جلد دفتر

طرح لایه باز جلد دفتر، یک استراتژی موثر در زمینه تبلیغات و بازاریابی است که به وسیله‌ی ارائه‌ی طراحی‌های چند لایه و قابل ویرایش جهت استفاده‌ی تجاری و تبلیغاتی ایجاد می‌شود. این نوع طراحی، امکان تغییر و تنظیم بر اساس نیازهای مختلف را فراهم می‌کند و به عنوان ابزاری مناسب برای جذب مخاطبان و ایجاد تاثیر در تبلیغات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یکی از کاربردهای اصلی طرح لایه باز جلد دفتر در تبلیغات، استفاده در طراحی و ساخت جلدهای دفتر، بلافاصله ظاهر می‌شود. با این روش، می‌توان جلدهای دفتر را با طرح‌های گوناگون و متناسب با هر موضوعی ایجاد کرد. این امکان به تبلیغ‌دهنده اجازه می‌دهد تا به سادگی محتوای مورد نظر خود را در طرح قرار داده و در نتیجه، جذابیت بیشتری برای مخاطبان ایجاد کند.

همچنین، طرح لایه باز جلد دفتر در تبلیغات می‌تواند به عنوان ابزاری برای ایجاد هماهنگی با برند و شناخته شدن بهتر برای کسب و کارها استفاده شود. با استفاده از عناصر شناخته شده در برند، می‌توان در طراحی جلدهای دفتر از المان‌های شناخته شده‌ای استفاده کرد که باعث تشویق به تفکر درباره‌ی برند و خدمات ارائه شده توسط آن می‌شود.

در نهایت، طرح لایه باز جلد دفتر به عنوان یک ابزار تبلیغاتی قدرتمند می‌تواند به تنوع و خلاقیت در تبلیغات کمک کند. با تغییر آسان طرح‌ها، رنگ‌ها و متن‌ها، می‌توان در طراحی‌های مختلف برای رویدادها، محصولات جدید، یا پیام‌های خاص از آن استفاده کرد و در نتیجه، تبلیغاتی جذاب و قابل توجه ایجاد کرد.

طرح لایه باز جلد دفتر ، توسط تیم طراحان ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح جلد دفتر

طرح جلد دفتر شامل:  وکتور، و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ جلد سررسید، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

مشخصات فنی طرح جلد دفتر

ابعاد:                                34 در 22 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 مشکی

سایز:                                44 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح جلد دفتر
  • همنشینی مناسب رنگ مشکی در طرح جلد دفتر
  • استفاده از وکتور مرتبط که مناسب با طرح جلد دفتر
  • طراحی جلد دفتر با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • طراحی شیک و کاربردی جلد دفتر

چاپ جلد دفتر , طرح جلد دفتر مشق , دفتر مشق , جلد دفتر psd , جلد دفتر نقاشی , طرح جلد دفتر نقاشی , جلد دفتر مشق , طرح لایه باز جلد دفتر , نوشت افزار , جلد دفتر , دفتر نقاشی , طرح لایه باز جلد دفتر مشق , طرح جلد دفتر , طرح لایه باز جلد نقاشی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325