طرح لایه باز تقویم گالری پوشاک کودک سال 1402

شناسه مطلب : 412978
ابعاد :50 در 35 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : صورتی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :44 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1401/12/10
توجه: لطفا دقت کنید، جدول موجود در این طرح مربوط به سال های گذشته است.
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده

طرح تقویم پوشاک 1402

طرح لایه باز تقویم شمسی 1402، یکی از طرح‌های مهم در حوزه طراحی و گرافیک دیجیتال است که به منظور ساخت تقویم شمسی برای سال 1402 هجری قمری طراحی شده است. این طرح شامل لایه‌های مختلفی است که هر یک به صورت جداگانه طراحی شده‌اند و در نهایت با ترکیب این لایه‌ها تقویم شمسی سال 1402 تولید می‌شود. در ادامه به بررسی برخی از این لایه‌ها و ویژگی‌های آن‌ها پرداخته خواهد شد.

  1. لایه پس‌زمینه: این لایه شامل تصویری است که به عنوان پس زمینه تقویم شمسی قرار می‌گیرد. معمولا از تصاویر زیبا و شناور استفاده می‌شود که با موضوعات فصلی، طبیعت، شهر، فرهنگ و تاریخی مرتبط هستند. در طراحی تقویم شمسی سال 1402، می‌توان از تصاویر مرتبط با فرهنگ و تاریخ ایران استفاده کرد.

  2. لایه ماه‌ها: این لایه شامل نمایش ماه‌های سال شمسی مورد نظر است. هر ماه با نام خودش و تعداد روزهایش مشخص می‌شود. در طراحی تقویم شمسی سال 1402، ماه‌های شمسی به همراه روزهای مطابق با تقویم هجری قمری نمایش داده می‌شود.

  3. لایه روزها: این لایه شامل نمایش روزهای هر ماه در تقویم است. هر روز با نام خودش و شماره آن در ماه مشخص می‌شود. در طراحی تقویم شمسی سال 1402، روزهای ماه شمسی به همراه تاریخ مطابق با تقویم هجری قمری نمایش داده می‌شود.

  4. لایه تعطیلات:نمایش تعطیلات در تقویم شمسی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و برای کاربرانی که از تقویم استفاده می‌کنند، بسیار مفید است. در طراحی تقویم شمسی سال 1402، لایه تعطیلات شامل نمایش تعطیلات مذهبی و ملی است که در سال 1402 در ایران و برخی کشورهای دیگر وجود دارد. این تعطیلات ممکن است شامل جشن‌های مذهبی، مراسم رسمی، روزهای تعطیل دولتی و غیره باشد.

    1. لایه شماره‌گذاری: این لایه شامل شماره‌گذاری روزهای هر ماه در تقویم است. شماره‌گذاری روزها در این لایه به صورت شماره‌های ساده با توجه به تعداد روزهای ماه صورت می‌گیرد. در طراحی تقویم شمسی سال 1402، شماره‌گذاری روزها در تقویم شمسی و هجری قمری نمایش داده می‌شود.

    2. لایه عناوین: این لایه شامل عناوین مختلفی است که برای نمایش در تقویم استفاده می‌شود. این عناوین ممکن است شامل نام ماه‌ها، نام روزها، عنوان تقویم و غیره باشند. در طراحی تقویم شمسی سال 1402، می‌توان از عناوین مرتبط با فرهنگ و تاریخ ایران استفاده کرد.

    3. لایه نمادهای تقویم: این لایه شامل نمادهای مختلفی است که در تقویم استفاده می‌شود. این نمادها شامل نمادهای مرتبط با ماه، نمادهای مرتبط با روز، نمادهای مرتبط با تعطیلات و غیره هستند. در طراحی تقویم شمسی سال 1402، می‌توان از نمادهای مرتبط با فرهنگ و تاریخ ایران استفاده کرد.

طرح لایه باز تقویم شمسی 1402 با استفاده از این لایه‌ها و ویژگی‌ها، یک تقویم شمسی دقیق و جذاب را به وجود می‌آورد که برای استفاده در ادارات، شرکت‌ها و منازل مناسب است. با توجه به اینکه تقویم شمسی در ایران و برخی کشورهای دیگر به عنوان یک ابزار مهم برای برنامه‌ریزی و مدیریت زمان مورد استفاده قرار می‌گیرد، طراحی یک تقویم شمسی جذاب و کاربردی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

با استفاده از طرح لایه باز تقویم شمسی 1402، طراحان می‌توانند تقویم‌های خود را با توجه به نیاز و سلیقه مشتریان، طراحی کنند و به راحتی تغییرات لازم را در آن‌ها ایجاد کنند. همچنین، این طرح برای آموزش و یادگیری نیز بسیار مناسب است و طراحان مبتدی می‌توانند با استفاده از آن مهارت‌های خود را در زمینه طراحی تقویم شمسی بهبود دهند.

تیم پارس گرافیک طرح تقویم دیواری 1402 را به صورت بسیار شیک و کاربردی طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

 

عناصر طرح تقویم پوشاک 1402

طرح تقویم پوشاک 1402 شامل : عکس با کیفیت مدل کودک ،  عکس با کیفیت، جدول ماه و ایام هفته، لیست مناسبت های ملی و جهانی ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تقویم مشاغل، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تقویم دیواری (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی نیز بهره ببرید.

تقویم 1402، طرح تقویم 1402، تقویم دیواری 1402، تقویم سیسمونی ، طرح تقویم پوشاک ، تقویم مشاغل، تقویم پوشاک1402، عکس با کیفیت مدل مرد، مدل کت و شلوار، عکس با کیفیت، جدول ماه و ایام هفته، لیست مناسبت های ملی و جهانی ، لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی تقویم دیواری 1402

ابعاد:                                50 در 35 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 صورتی

سایز:                               44 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تقویم پوشاک 1402
  • هم نشینی مناسب رنگ صورتی و طرح تقویم
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت مدل کودک که مناسب طرح تقویم دیواری 1402 می باشد.
  • طراحی شیک و کاربردی تقویم دیواری 1402

طرح تقویم پوشاک 1402 , پوشاک کودک , تقویم لایه باز , طرح تقویم سال1402 , طرح لایه باز تقویم , طرح تقویم لباس فروشی 1402 , تقویم , دانلود تقویم دیواری سال 1402 , طرح تقویم فروشگاه پوشاک 1402 , طرح تقویم 1402 , طرح تقویم پوشام بچگانه , تقویم پوشاک کودک , تقویم سال 1402 , دانلود تقویم , تقویم دیواری سال 1402 , سال 1402 , تقویم پوشاک 1402 , طرح تقویم لباس فروشی بچگانه , طرح تقویم پوشاک کودک ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325