طرح لایه باز تقویم رومیزی سال 1403

شناسه مطلب : 441476
ابعاد :20 در 12 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :109 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/12/14
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

تقویم سال 1403

طرح لایه باز تقویم می‌تواند به عنوان یک ابزار موثر در تبلیغات و ارتباط با مشتریان استفاده شود. تقویم‌ها نه تنها به عنوان یک وسیله برای ثبت تاریخ و زمان استفاده می‌شوند، بلکه به عنوان یک فرصت تبلیغاتی مهم نیز در نظر گرفته می‌شوند. در زیر چهار پاراگراف به توضیح کاربردهای این تقویم‌ها در تبلیغات می‌پردازم:

اولین کاربرد اصلی تقویم‌ها در تبلیغات، ارائه یک ابزار مفید و کاربردی به مشتریان است. تقویم‌ها یکی از ابزارهایی هستند که افراد برای ثبت رویدادها، تاریخ‌های مهم، و زمان بندی کارهایشان استفاده می‌کنند. این امر باعث می‌شود که تقویم‌ها یک ابزار مورد نیاز و اساسی برای افراد باشند و از آن‌ها به صورت مداوم استفاده شود.

دومین کاربرد، ارائه پیام‌های تبلیغاتی و اطلاع رسانی به مشتریان است. تقویم‌ها می‌توانند شامل تبلیغات، پیام‌های تشویقی، پیام‌های تبریکی، و اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات شرکت باشند. با قرار دادن این پیام‌ها در تقویم، مشتریان به طور مداوم با محصولات و خدمات شما آشنا می‌شوند و این اطلاعات به صورت مداوم به ذهن آن‌ها می‌ماند.

سومین کاربرد، ایجاد شناخت برند است. با قرار دادن نام و لوگوی شرکت خود بر روی تقویم، می‌توانید به مشتریان خود یادآوری کنید که برند شما چه کسی است و چه محصولات و خدماتی ارائه می‌دهید. این امر باعث ایجاد شناخت بیشتری از برند شما در ذهن مشتریان می‌شود و ارتباط بین آن‌ها و برند شما را تقویت می‌کند.

چهارمین کاربرد، ایجاد ارتباطات دائمی با مشتریان است. با ارسال تقویم‌ها به مشتریان، می‌توانید یک ارتباط دائمی با آن‌ها ایجاد کنید. این تقویم‌ها می‌توانند به عنوان یک یادآوری موثر برای مشتریان عمل کنند که هر ماه که یک تقویم جدید از شما دریافت می‌کنند، یادآور محصولات و خدمات شما می‌شوند. این ارتباطات دائمی می‌توانند باعث افزایش وفاداری مشتریان و افزایش فروش در طول زمان شوند.

طرح لایه باز تقویم سال 1403 ،توسط تیم طراحان ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر بکار رفته در طرح تقویم

طرح تقویم 1403 شامل : تایپوگرافی نوروز مبارک ، جدول بندی ماه های سال، ایام هفته، شمارش روز ها، مناسبت های شمسی و قمری، عکس با کیفیت طبیعت، عکس با کیفیت چهار فصل، مناسبت های ملی و جهانی، لیبل ها و شیپ های کاربردی می باشد که به صورت لایه باز در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل کیفیت بالای المانهای به کار رفته در طرح تقویم، شما می توانید علاوه بر چاپ تقویم از عناصر طرح در طراحی سایر موارد مرتبط با طرح تقویم بهره ببرید.

طرح تقویم، تقویم لایه باز، طرح تقویم 1403، تقویم لایه باز 1403، طرح تقویم لایه باز 1403، جدول بندی ماه های سال، ایام هفته، شمارش روز ها، مناسبت های شمسی و قمری، عکس با کیفیت طبیعت، عکس با کیفیت چهار فصل، مناسبت های ملی و جهانی، لیبل ها، شیپ های کاربردی

 

مشخصات طرح تقویم لایه باز سال 1403

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                صورتی

سایز:                               109 مگابایت

 

نکات طرح لایه باز تقویم سال 1403
  • همنشینی مناسب رنگ های بکار رفته و طرح تقویم
  • استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • طراحی تقویم 1403 با استفاده از عکس با کیفیت چهار فصل
  • استفاده از المانهای با کیفیت در طرح تقویم
  • طراحی شیک و کاربردی تقویم 1403

تایپوگرافی سال نو مبارک , طرح تقویم طبیعت 1403 , تقویم لایه باز 1403 , طرح تقویم رو میزی 1403 , دانلود تقویم سال 1403 , تقویم طبیعت , تقویم سال 1403 , طرح تقویم 1403 , طرح تقویم 1403 , طرح تقویم سال 1403 , تایپوگرافی 1403 , تقویم طبیعت 1403 , تقویم 1403 , قالب تقویم 1403 , تقویم رو میزی 1403 , سال 1403 , تقویم رو میزی سال 1403 ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325