طرح لایه باز تصویر سازی عید نوروز و جشن نیکوکاری

شناسه مطلب : 441634
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : نارنجی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :55 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/12/17
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
حمید نسیم
تصویر ساز : حمید نسیم
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح تصویر سازی نوروز

عید نوروز، جشنی باستانی در فرهنگ ایرانی است که به استقبال فصل بهار و آغاز سال نو می‌پردازد. این جشن، با رنگارنگی از عادت‌ها و رسوم مختلف، از طریق جشن‌های خانوادگی، سفره‌های نوروزی، و شکوفایی گلها، به آدمیان حس خاصی از شادابی و تازگی می‌بخشد. بنرها به عنوان یکی از ابزارهای مهم تبلیغاتی در این روزها مورد استفاده قرار می‌گیرند. این بنرها با طراحی‌های خاص و پیام‌های زیبا، جذابیت و شور و اشتیاق این جشن را به مردم منتقل می‌کنند.

چاپ بنر برای جشن نوروز، تاثیر بسزایی در تبلیغات و اطلاع‌رسانی این رویداد دارد. این بنرها با نمایش تصاویری از عناصر مرتبط با نوروز مانند سبزه، سنتور، حاجی فیروز و نقوش‌های سنتی، افراد را به شرکت در این جشن دعوت می‌کنند. به علاوه، اطلاعاتی مانند زمان و مکان برگزاری جشن‌ها و فعالیت‌های مرتبط با نوروز در این بنرها قرار می‌گیرد که به مخاطبان کمک می‌کند تا برنامه‌ریزی مناسبی برای شرکت در این مراسم‌ها داشته باشند.

در نتیجه، چاپ بنر برای نوروز به عنوان یک ابزار موثر در ترویج این جشن و جذب مخاطبان برای شرکت در فعالیت‌های مرتبط با آن، نقش بسیار مهمی دارد. این بنرها با ارتقای زیبایی و جذابیت محیط، به جشن و شادی افراد در این روزهای پرانرژی کمک می‌کنند و نقش بسزایی در تقویت ارتباطات اجتماعی و افزایش همبستگی میان اعضای جامعه دارند.

بنر لایه باز سال نو، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر عید نورزو

طرح بنر عید نوروز شامل:تصویرسازی هدیه دادن به نیازمندان و صندوق کمیته امداد امام خمینی و تایپوگرافی عیدتون مبارک و متن گرامیداشت عید نوروز و ماه رمضان می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر عید نوروز را می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی بنر نوروز

ابعاد:                                200در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                زرد

سایز:                               55 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر عید نوروز
  • هم نشینی مناسب رنگ زرد در طرح بنر نوروز
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • استفاده مناسب از تایپوگرافی عیدتون مبارک در طرح بنر نوروز

 

 


بنر لایه باز نوروز , بنر عید نوروز , طرح بنر عید نوروز , تصویر سازی جشن نیکوکاری , بنر لایه باز عید نوروز , طرح تصویر سازی نوروز 1403 , طرح بنر نوروز 1403 , طرح بنر سال نو , پوستر عید نوروز , تصویر سازی نوروز , سال نو , تایپوگرافی عیدتون مبارک , طرح لایه باز بنر نوروز , طرح بنر نوروز , نوروز 1403 , تصویر سازی صندوق کمیته امداد امام خمینی , نوروز , بنر لایه باز سال نو , پوستر سال نو , بنر لایه باز نوروز , بنر نوروز , عید نوروز , 1403 , بنر لایه باز عید نوروز , بنر سال نو , تصویر سازی هدیه دادن به نیازمندان , طرح بنر لایه باز نوروز , بنر نوروز 1403 ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325