طرح لایه باز تراکت گل فروشی

شناسه مطلب : 435357
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :6 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/08/20
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

تراکت گل فروشی

تبلیغات و چاپ تراکت در صنعت گل فروشی به عنوان یک راهکار مؤثر در جلب مشتریان، افزایش فروش، و ارتقاء شناخت برند تأثیرگذاری بسیار دارد. تراکت‌ها به عنوان یک ابزار بازاریابی محلی، می‌توانند به صاحبان گل فروشی کمک کنند تا به نحو موثر با مخاطبان محلی ارتباط برقرار کنند و نظر آن‌ها را جلب کنند.

در تراکت‌های طراحی شده برای گل فروشی، می‌توانید عکس‌های جذاب از بازاریابی گل‌ها، مراسمات مختلف، یا انواع خاص گل‌های موجود در فروشگاه را نشان دهید. این تصاویر می‌توانند جلب توجه مخاطبان را افزایش داده و تشویق به بازدید از فروشگاه شما شوند.

چاپ تراکت‌ها با اطلاعات مفید مانند نشانی فروشگاه، شماره تماس، تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه، می‌تواند به مخاطبان اطلاعات دقیق و کاربردی ارائه دهد. این اطلاعات می‌توانند به عنوان انگیزه‌ای برای مشتریان جدید به منظور خرید از فروشگاه شما عمل کنند و باعث ارتقاء فعالیت تجاری گل فروشی شود.

با توجه به طبیعت جذاب و هیجان‌انگیز گل‌ها، تبلیغات و چاپ تراکت در این صنعت می‌توانند به تبدیل شدن به یک ابزار قوی در ایجاد تجربه خرید مثبت برای مشتریان کمک کنند. این ابزارها نه تنها به افزایش فروش منجر می‌شوند بلکه به ارتقاء تصویر برند و ایجاد ارتباط مستقیم با مشتریان نیز کمک خواهند کرد.

طراحی یک تراکت گل فروشی با زمینه سبز و عکس گل می‌تواند به عنوان یک ابزار قوی در تبلیغات و جلب توجه مشتریان در این صنعت عمل کند. زمینه سبز به عنوان پس‌زمینه انتخاب شده، حس تازگی و طبیعت را به مخاطبان منتقل می‌کند و باعث ایجاد یک اتمسفر خنک و دلنشین بر روی تراکت می‌شود. رنگ سبز به عنوان نماینده گل‌ها و گیاهان، احساس زنده بودن و شادی را به مشتریان انتقال می‌دهد.

در بخش اصلی تراکت، عکس‌های با کیفیت بالا از گل‌های موجود در فروشگاه قرار گرفته و می‌توانند به زیبایی و آراستگی محصولات شما تاکید کنند. این تصاویر می‌توانند انگیزه مشتریان را برای بازدید از فروشگاه شما افزایش دهند و جذب توجه مثبتی ایجاد کنند.

لایه باز در طراحی تراکت به شما امکان ویرایش آسان و تغییرات متناسب با نیازهای تبلیغاتی فراهم می‌کند. این امکان به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی اطلاعات جدید، تخفیف‌ها، یا پیشنهادات ویژه را به تراکت اضافه کنید و آن را با آخرین اطلاعات به‌روز کنید.

استفاده از فونت‌های خوانا و مرتبط با حوزه گل فروشی، همچنین تنظیم رنگها به‌طور هماهنگ با زمینه سبز، به تراکت ابزاری جذاب و دلنشین افزوده و ارتباط موثرتری با مخاطبان ایجاد خواهد کرد. به این ترتیب، طرح لایه باز تراکت گل فروشی با زمینه سبز و عکس گل می‌تواند به بهبود تأثیرگذاری تبلیغات و جلب توجه مخاطبان کمک کرده و شناخت برند گل فروشی را تقویت نماید.

طرح تراکت گل سرا، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از مغازه ها توسط تیم طراحان ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح تراکت لایه باز گل فروشی

طرح تراکت گل فروشی شامل: وکتور گلدان ، دسته گل و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت رنگی ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت(به صورت عمودی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

 

مشخصات فنی طرح لایه باز تراکت گل فروشی

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               6 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت گل فروشی
  • همنشینی مناسب رنگ سبز با طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده از عکس با کیفیت و وکتور گل و دسته گل که مناسب با طرح تراکت لایه باز  گل فروشی می باشد
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت

گل , دسته گل , گل و گیاه , گیاه , تراکت گلفروشی , گل , گلفروشی , گل فروشی , تراکت نمایشگاه گل و گیاه , طرح تراکت گل فروشی , تراکت فروشگاه گل , نمایشگاه گل و گیاه , طرح تراکت گل فروشی , طرح تراکت گل سرا , تراکت گل سرا , تراکت گل سرا ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325