طرح لایه باز تراکت گالری کیف و کفش

شناسه مطلب : 415485
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : صورتی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :67 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/01/10
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
محدثه ایزانلو
طراح : محدثه ایزانلو

طرح تراکت فروشگاه کیف و کفش

فروشگاه های کیف و کفش در بازار رقابتی امروزی با چالش هایی مواجه هستند. این رقابت در بازار برای جلب مشتریان و بالا بردن فروش، نیاز به تبلیغات و ارتباط با مشتریان دارد. چاپ تراکت یکی از روش های مؤثر تبلیغاتی است که به کسب و کار کمک می کند تا با مشتریان خود به طور مستقیم ارتباط برقرار کند.

یکی از تاثیرات مثبت چاپ تراکت برای فروشگاه های کیف و کفش، جذب مشتریان جدید است. تراکت ها می توانند با به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد محصولات، تخفیفات و پیشنهادات ویژه، مشتریان جدید را به فروشگاه جذب کنند. همچنین با توزیع تراکت در محل های مناسب، این فروشگاه ها می توانند مشتریان محلی را نیز جذب کنند.

تاثیر دیگر چاپ تراکت در جذب مشتریان است. تراکت هایی با طراحی جذاب و اطلاعاتی که مشتریان در خواندن آنها علاقه مند هستند، باعث می شوند مشتریان به فروشگاه مراجعه کنند. به عنوان مثال، در تراکت های فروشگاه کیف و کفش، می توان به صورت دقیق و به زبان ساده اطلاعات در مورد طراحی و کیفیت کیف و کفش ارائه داد که باعث جذب مشتریان می شود.

تاثیر دیگر چاپ تراکت، ایجاد حضور در بازار است. با توزیع تراکت در نقاط مختلف شهر و به ویژه در محل هایی که جمعیت زیادی را به خود جذب می کنند، فروشگاه های کیف و کفش می توانند نام و برند خود را در

تاثیر تبلیغات و چاپ تراکت در شغل فروشگاه کیف و کفش به شکل بسیار قابل توجهی احساس می‌شود. تراکت‌های تبلیغاتی، به دلیل داشتن یک طراحی جذاب و جذاب برای مشتریان، می‌تواند توجه آن‌ها را به خود جلب کند. برای مثال، در صورتی که فروشگاهی تراکتی با طراحی خوب و جذاب داشته باشد، مشتریان به راحتی به آن‌ها توجه خواهند کرد و ممکن است از محصولاتی که در آن تراکت معرفی شده است، استفاده کنند.

همچنین، تبلیغات تراکتی می‌تواند برای مشتریان جذابیتی بیشتری برای خرید کیف و کفش ایجاد کند. با دیدن عکس‌هایی از کیف و کفش‌های جدید در تراکت، مشتریان می‌توانند تصمیم گیری بهتری در مورد خرید کیف و کفش داشته باشند. همچنین، اطلاع رسانی در مورد تخفیف‌هایی که فروشگاه ارائه می‌دهد، می‌تواند انگیزه مشتریان برای خرید بیشتر را افزایش دهد.

به طور کلی، تراکت‌های تبلیغاتی می‌توانند به فروشگاه کمک کنند تا مشتریان جدید جذب کند و همچنین باعث افزایش فروش در بین مشتریان قدیمی شوند. با ارائه اطلاعات درست و جذاب در مورد محصولات و تخفیف‌ها، می‌توانند انگیزه مشتریان برای خرید را افزایش دهند و به فروشگاه کمک کنند تا در بازار رقابتی کیف و کفش پا برجا بگذارد.

طرح تراکت کفش فروشی، جهت بازاریابی و تبلیغات این فروشگاه ها توسط پارس گرافیک طراحی و در اختیار کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح لایه باز تراکت فروشگاه کفش 

طرح تراکت کفش فروشی شامل: عکس با کیفیت کیف و کفش مجلسی ، تصویر دوربری شده کفش، عکس با کیفیت کفش، وکتور، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت رنگی (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی تراکت لایه باز کفش فروشی

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 صورتی

سایز:                               67 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت گالری کیف و کفش 
  • هم نشینی مناسب رنگ صورتی با طرح تراکت
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های شیک
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت کفش مجلسی در طرح تراکت کفش فروشی

طرح لایه باز , طرح تراکت کفش فروشی , تراکت فروشگاه کیف و کفش , تراکت فروشگاه کفش , تراکت کفش فروشی , کفش فروشی , تراکت فروشگاه کفش , گالری کفش , کیف و کفش , تراکت لایه باز فروشگاه کیف و کفش , تراکت لایه باز کفش فروشی , تراکت گالری کیف و کفش , تراکت رنگی کفش فروشی , فروشگاه کفش , طرح تراکت رنگی فروشگاه کفش , تراکت رنگی فروشگاه کفش , طرح تراکت گالری کیف و کفش , طرح تراکت فروشگاه کیف و کفش , طرح تراکت فروشگاه کفش , کفش , طرح تراکت رنگی کفش فروشی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325