طرح لایه باز تراکت گالری کیف

شناسه مطلب : 416060
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :58 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/01/19
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
محدثه ایزانلو
طراح : محدثه ایزانلو

طرح تراکت فروشگاه کیف

تبلیغات و چاپ تراکت به عنوان یکی از ابزارهای مهم تبلیغاتی، برای کسب و کار کیف فروشی نقش موثری در جذب مشتری و افزایش فروش دارد. با انتخاب طرح و چاپ مناسب، می توان ارتباط موثری با مخاطبان برقرار کرده و برند خود را بهبود داد.

استفاده از تراکت برای تبلیغات کیف فروشی، این امکان را فراهم می کند تا محصولات و خدمات ارائه شده توسط کیف فروشی به صورت کامل معرفی شوند. از طریق قرار دادن عکس کیف ها در تراکت و ذکر ویژگی های مختلف آنها مانند جنس، قیمت و سایز، می توان نیازهای مختلف مشتریان را برطرف کرد و آنها را جذب کرد.

همچنین، با چاپ تراکت و توزیع آن در محل هایی مانند شهر و مراکز خرید و حتی آنلاین، برند کیف فروشی به صورت گسترده تری به دنیای مشتریان خود نفوذ خواهد کرد و از رقبای خود پیشی خواهد گرفت. همچنین، افزایش فروش و درآمد کیف فروشی نتیجه ای از تاثیر تبلیغات و چاپ تراکت است که می تواند در بلند مدت به رشد و توسعه کسب و کار کمک کند.

به طور کلی، از طریق تبلیغات و چاپ تراکت، کیف فروشی می تواند روابط خود با مشتریان را تقویت کند، برند خود را بهبود داده و در نتیجه، فروش خود را افزایش دهد.

تراکت‌ها به‌عنوان یکی از ابزارهای بازاریابی مؤثر در صنعت کفش فروشی محسوب می‌شوند. طرح لایه باز تراکت کفش فروشی با زمینه کرم و عکس کیف می‌تواند به‌عنوان یک ابزار بازاریابی مؤثر در این صنعت عمل کند. در ادامه پنج پاراگراف به بررسی اهمیت و تاثیر تراکت در بازاریابی کفش فروشی پرداخته می‌شود.

۱. گسترش مشتریان: استفاده از تراکت‌ها در جای‌جای شهر و نزدیکی فروشگاه‌ها، باعث می‌شود مشتریان بیشتری به فروشگاه مراجعه کنند و احتمال خرید کفش و جوراب افزایش یابد.

۲. ارتباط با مشتریان: با استفاده از تراکت، فروشندگان می‌توانند با مشتریان در ارتباط باشند و آنها را با تخفیفات و پیشنهادهای ویژه‌ی فروشگاه خود آشنا کنند.

۳. افزایش اعتبار فروشگاه: ارائه تراکت به مشتریان، باعث افزایش اعتبار فروشگاه می‌شود و مشتریان مطمئن‌تر از خرید از فروشگاه خود می‌شوند.

به طور کلی، طراحی تراکت با زمینه کرم و عکس کیف می‌تواند به‌عنوان یکی از بهترین راه‌حل‌های بازاریابی در صنعت کفش فروشی عمل کند و به فروشندگان کمک می‌کند تا بتوانند به‌طور موثری بازار خود را گسترش دهند و به سوددهی بیشتری دست پیدا کنند.

طرح تراکت کیف فروشی، جهت بازاریابی و تبلیغات این فروشگاه ها توسط پارس گرافیک طراحی و در اختیار کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح لایه باز تراکت فروشگاه کیف فروشی

طرح تراکت کفش فروشی شامل: عکس با کیفیت کیف  ، تصویر دوربری شده کیف ، وکتور، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت رنگی (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی تراکت لایه باز کیف فروشی

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 کرم

سایز:                               58 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت گالری کیف فروشی
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح تراکت
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های شیک
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت کیف در طرح تراکت کیف فروشی

تراکت کفش فروشی , تراکت فروشگاه کفش , کفش , کفش فروشی , کیف و کفش , طرح تراکت کفش فروشی , طرح لایه باز , گالری کفش , طرح تراکت فروشگاه کیف و کفش , طرح تراکت رنگی کفش فروشی , تراکت لایه باز کفش فروشی , طرح تراکت گالری کیف و کفش , تراکت فروشگاه کفش , تراکت رنگی کفش فروشی , فروشگاه کفش , طرح تراکت رنگی فروشگاه کفش , تراکت گالری کیف و کفش , تراکت رنگی فروشگاه کفش , تراکت فروشگاه کیف و کفش , طرح تراکت فروشگاه کفش , تراکت لایه باز فروشگاه کیف و کفش ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325