طرح لایه باز تراکت گالری نقره و جواهرات

شناسه مطلب : 416211
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :50 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/01/20
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده

تراکت گالری نقره و بدلیجات

تبلیغات و چاپ تراکت به عنوان یکی از ابزارهای مهم در بازاریابی، تاثیر بسزایی در شغل فروشگاه بدلیجات دارد. با چاپ تراکت‌های تبلیغاتی و توزیع آن‌ها در محل‌های عمومی، افراد به راحتی با فروشگاه شما آشنا می‌شوند و این باعث افزایش فروش شما خواهد شد.

از جمله مزایای چاپ تراکت برای فروشگاه بدلیجات، افزایش شناخت برند است. با توزیع تراکت‌های تبلیغاتی، مردم با نام فروشگاه شما آشنا می‌شوند و نام برند شما به خاطر می‌آید. این باعث می‌شود که در صورت نیاز به خرید بدلیجات، افراد اولین گزینه خود را از فروشگاه شما انتخاب کنند.

یکی دیگر از مزایای چاپ تراکت، افزایش ترافیک به فروشگاه شما است. افراد با دیدن تراکت‌های تبلیغاتی شما، به فروشگاه شما هدایت می‌شوند و این باعث افزایش ترافیک و حضور مشتریان در فروشگاه شما خواهد شد. این در نهایت باعث افزایش فروش شما خواهد شد.

در کنار این موارد، چاپ تراکت به عنوان یک ابزار بازاریابی موثر، می‌تواند در جذب مشتریان جدید و افزایش بازگشت مشتریان قدیمی نیز موثر باشد. با ارائه پیشنهادات و تخفیف‌های ویژه در تراکت‌های تبلیغاتی، مشتریان جدید جذب می‌شوند و مشتریان قدیمی نیز به فروشگاه شما باز می‌گردند.

تراکت یکی از ابزارهای تبلیغاتی است که به راحتی قابل توزیع و استفاده است و در صنعت بدلیجات نیز به طور گسترده ای استفاده می شود. یکی از طرح های لایه باز تراکت فروشگاه بدلیجات می تواند شامل زمینه آبی و عکس گردنبند باشد. در ادامه به توضیح اجزای این طرح لایه باز پرداخته می شود:

  1. زمینه آبی: در این طرح، زمینه آبی به عنوان رنگ اصلی انتخاب شده است. رنگ آبی در صنعت بدلیجات به عنوان یک رنگ سرد و زیبا شناخته شده است که باعث جلب توجه مخاطبان می شود.

  2. عکس گردنبند: عکس گردنبند در این طرح به عنوان عنصر اصلی استفاده شده است. انتخاب یک عکس با کیفیت بالا و با جزئیات دقیق در جذب مخاطبان تاثیرگذار است. این عکس می تواند به مخاطبان نشان دهد که فروشگاه بدلیجات محصولات با کیفیت و زیبا را ارائه می دهد.

  3. نام فروشگاه: نام فروشگاه در این طرح به صورت بزرگ و بامزه درج شده است. درج نام فروشگاه به عنوان برند، برای مخاطبان به شناسایی آسان تر و حفظ حافظه آنها کمک می کند.

  4. آدرس و شماره تلفن: در طرح لایه باز تراکت فروشگاه بدلیجات، آدرس و شماره تلفن فروشگاه درج شده است. این اطلاعات به مخاطبان کمک می کنند تا با آسانی فروشگاه را پیدا کرده و با فروشنده تماس بگیرند.

    محتوای تراکت: در محتوای تراکت فروشگاه بدلیجات باید بهترین تصاویر و اطلاعاتی که مربوط به محصولات بدلیجات هستند به نمایش گذاشته شوند. از جمله می‌توان به اطلاعاتی مانند نام برند، نام محصول، قیمت و مشخصات فنی اشاره کرد. برای جذب مشتریان، باید از شیوه نوشتاری و زبانی مناسب و جذابی استفاده شود.

    ۴. طراحی مناسب: در طراحی تراکت باید از رنگ‌ها و تصاویری که مرتبط با محصولات بدلیجات هستند، استفاده کرد. همچنین، استفاده از قلم‌های خوانا و مناسب و به‌صرفه، کمک به جذب مشتریان خواهد کرد. این طرح باعث می‌شود تراکت با دیدن آن یک جنبه تجاری داشته باشد که می‌تواند تاثیر بسزایی در فروش بدلیجات داشته باشد.

    ۵. توزیع مناسب: این مهم است که تراکت ها در نقاطی توزیع شوند که مشتریان بیشتری در آن‌ها حضور دارند، مانند مراکز خرید، پارکینگ ها و کافی شاپ ها. همچنین می‌توان از شیوه های دیجیتالی مانند ارسال تراکت از طریق پست الکترونیکی به مشتریان نیز استفاده کرد.

    در نتیجه، تبلیغات و چاپ تراکت با توجه به نکاتی که بیان شد، می‌تواند برای فروشگاه بدلیجات تاثیر بسزایی داشته باشد و با جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قبلی، سودآوری و رشد کسب و کار را افزایش دهد.

تراکت گالری نقره و بدلیجات جهت استفاده این دسته از مشاغل طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر طرح تراکت گالری نقره و بدلیجات

طرح تراکت گالری طلا و جواهر شامل: عکس باکیفیت گردنبند ، وکتور مرتبط با شغل گالری نقره و بدلیجات ، لیبل و شیپ های کاربردی می‌باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت رنگی ، می توانید علاوه بر چاپ تراکت (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی تراکت لایه باز گالری نقره و بدلیجات

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سرمه ای

سایز:                               50 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت لایه باز گالری نقره و بدلیجات
  • هم نشینی مناسب رنگ سرمه ای با طرح تراکت
  • استفاده مناسب از عکس باکیفیت گردنبند
  • استفاده از وکتور مرتبط با طرح طلا و جواهری در طراحی تراکت
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت

تراکت لایه باز نقره سرا , انگشتر تصویر دوربری شده انگشتر , گردنبند , کارت ویزیت جواهر سازی , طرح تراکت لایه باز نقره سرا , فروشگاه بدلیجات , کارت , جواهری , تراکت بدلیجات , زیورآلات , طلا , انگشتر دوربری شده , بدلیجات , جواهر , تراکت جواهر سازی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325