طرح لایه باز تراکت گالری مبل psd

شناسه مطلب : 423722
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :13 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/03/28
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
هانیه صدری زاده
طراح : هانیه صدری زاده

طرح تراکت مبل فروشی

تبلیغات و چاپ تراکت ها در شغل مبل فروشی تأثیر قابل توجهی دارند. اولاً، این تبلیغات و تراکت ها می‌توانند به فروشنده‌ها کمک کنند تا برند و محصولات خود را به صورت گسترده‌تری معرفی کنند. با استفاده از تراکت ها، می‌توان اطلاعات مربوط به مبلمان، طرح‌ها، قیمت‌ها و مزایای محصولات را به مشتریان منتقل کرد و آن‌ها را برای بازدید از فروشگاه جذب کرد. از طریق تبلیغات متنوع مانند تلویزیون، رادیو، اینترنت و رسانه‌های اجتماعی، می‌توان به طور گسترده‌تری به مخاطبان دسترسی پیدا کرد و توجه آن‌ها را جلب کرد.

ثانیاً، تبلیغات و چاپ تراکت ها می‌توانند در ایجاد شناخت برند مؤثر باشند. با استفاده از تصاویر و لوگوهای منحصر به فرد، می‌توان یک هویت برند متمایز برای فروشگاه مبل فروشی ساخت. وقتی مشتریان بارها و بارها با این تصاویر و لوگوها در تبلیغات و تراکت ها روبرو شوند، آن را به عنوان یک نمادی از کیفیت و اعتماد در نظر خواهند گرفت و در نتیجه، برای خرید محصولات به فروشگاه شما مراجعه می‌کنند.

سوماً، تبلیغات و چاپ تراکت ها می‌توانند در ایجاد ارتباط برقرار کننده با مشتریان موثر باشند. ارسال تراکت‌ها به خانه‌ها و آدرس‌های مختلف مشتریان، به آن‌ها اطمینان می‌دهد که فروشگاه شما از وجود آن‌ها خبر دارد و برای خدمت رسانی به آن‌ها تلاش می‌کند. همچنین، از طریق شماره تماس و آدرس فروشگاه که در تراکت‌ها ذکر می‌شود، مشتریان می‌توانند به راحتی با شما تماس بگیرند یا به فروشگاه شما مراجعه کنند. این ارتباط نه تنها فرصتی برای ارائه خدمات بهتر است، بلکه به شما امکان می‌دهد تا بازخوردهای مشتریان را دریافت کرده و بهبودهای لازم را در فروشگاه اعمال کنید.

 

تراکت‌ها به عنوان ابزاری قدرتمند در تبلیغات مبل فروشی مورد استفاده قرار می‌گیرند. یک طرح لایه باز تراکت مبل فروشی با زمینه سبز و عکس مبل راحتی می‌تواند تأثیر قابل توجهی در جذب مشتریان داشته باشد. در زیر پنج پاراگراف توضیحاتی درباره این طرح لایه باز ارائه می‌شود:

۱. زمینه سبز: انتخاب رنگ سبز در زمینه تراکت مبل فروشی احساس طبیعت و آرامش را به مشتریان منتقل می‌کند. رنگ سبز به عنوان رنگی مرتبط با نواحی سبز، باغ و طبیعت، احساس انرژی مثبت و صلح را به مخاطبان القا می‌کند. این انتخاب رنگ می‌تواند مشتریان را به یک فضای دلپذیر و آرام دعوت کند و در ذهن آن‌ها تصویری از راحتی و استراحت ایجاد کند.

۲. عکس مبل راحتی: قرار دادن عکس یک مبل راحتی در طرح تراکت، به مشتریان ایده‌ای واقعی از محصولاتی که فروشگاه ارائه می‌دهد، می‌دهد. این عکس می‌تواند ظاهر و ابعاد واقعی مبل را به خوبی نشان دهد و مشتریان را به امتحان و تجربه مستقیم مبل دعوت کند. عکس مبل راحتی می‌تواند ارتباط بصری موثری را بین مشتریان و محصولات شما برقرار کند و تمایل آن‌ها را برای مشاهده بیشتر و خرید افزایش دهد.

۳. طرح لایه باز: طرح لایه باز به شما امکان می‌دهد تا برای تراکت خود تنظیمات و ویرایش‌های لازم را انجام دهید. می‌توانید متن، قیمت‌ها، آدرس فروشگاه و اطلاعات تماس را به راحتی ویرایش کنید. این امکان به شما اجازه می‌دهد تا با تغییرات در دسترسی مشتریان و نیازهای بازار سازگار شوید و به راحتی تراکت‌های به‌روز شده را چاپ کنید.

۴. آرایش مناسب: با استفاده از لایه باز، می‌توانید آرایش تراکت را بر اساس نیازهای خود شخصی‌سازی کنید. می‌توانید آرایش متن، تصاویر، لوگوها و نمادها را تغییر داده و طرحی که بهترین تأثیر را بر روی مشتریان خود دارد، را ایجاد کنید. این امکان به شما اجازه می‌دهد تا یک طرح منحصر به فرد و بازشناختنی برای تراکت مبل فروشی خود ایجاد کنید.

۵. قابلیت تغییر: با استفاده از طرح لایه باز، می‌توانید در طول زمان و با تغییرات در فروشگاه خود، تراکت‌های به‌روز را طراحی کنید. می‌توانید تخفیفات، پیشنهادهای ویژه و محصولات جدید را به راحتی به تراکت اضافه کنید. این امکان به شما اجازه می‌دهد که همیشه با تراکت‌های تازه و جذاب مشتریان خود را مورد توجه قرار دهید و آن‌ها را به خرید محصولات شما ترغیب کنید.

طرح تراکت لایه باز مبلمان، جهت بازاریابی و تبلیغات این فروشگاه ها توسط ایران طرح طراحی و در اختیار کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح تراکت گالری مبل و سرویس چوب

طرح تراکت مبل فروشی شامل: عکس با کیفیت مبل ، تصویر دوربری شده مبل ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت(به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

طرح تراکت مبلمان، تراکت لایه باز مبل فروشی، تراکت مبلمان، عکس با کیفیت مبل، تصویر دوربری شده صندلی ، وکتور ،  لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی تراکت فروشگاه مبل و سرویس چوب

ابعاد:                                21 در29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               13 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت لایه باز مبل فروشی
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز در طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های شیک
  • استفاده مناسب از  عکس باکیفیت مبل در طرح تراکت مبل فروشی
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت

طرح تراکت رنگی مبل فروشی , تراکت مبلمان , طرح لایه باز تراکت مبل فروشی , گالری مبل , طرح تراکت مبل فروشی , نمایشگاه مبل , طرح تراکت فروشگاه مبل و سرویس چوب , تراکت نمایشگاه مبلمان , تراکت فروشگاه مبل , تراکت مبل فروشی , مبل , تراکت فروشگاه مبلمان , طرح لایه باز تراکت رنگی مبل فروشی , مبلمان , تراکت مبل فروشی و سرویس چوب , طرح لایه باز تراکت مبلمان , تراکت نمایشگاه مبل ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325