طرح لایه باز تراکت کیف فروشی

شناسه مطلب : 429611
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : نارنجی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :38 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/06/02
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح تراکت فروشگاه کیف و کفش

 

تاثیر تبلیغات و چاپ تراکت در شغل کیف فروشی

تبلیغات و چاپ تراکت در شغل کیف فروشی، نقشی بسیار مهم و مؤثر در جذب مشتریان و ارتقاء فروش دارد. این ابزارها، از طریق ارتباط مستقیم با مخاطبان و ارائه اطلاعات دقیق و جذاب، به ترویج ویژگی‌ها و تنوع محصولات کیف، افزایش شناخت برند و انگیزه به خرید کمک می‌کنند.

ابتدا، تبلیغات در زمینه کیف فروشی می‌تواند مشتریان را با تنوع و انواع کیف‌ها آشنا کند. با استفاده از تراکت‌ها و تبلیغات متنی مؤثر، اطلاعات در مورد انواع مدل‌ها، جنس‌ها و طرح‌های مختلف کیف‌ها را به مشتریان ارائه داده و ترغیب به خرید را به وجود آورد.

دوماً، چاپ تراکت‌ها در کیف فروشی می‌تواند به افزایش شناخت مشتریان از مشخصات و ویژگی‌های کیف‌ها کمک کند. در تراکت‌ها می‌توان به صورت مختصر و مفید، اطلاعاتی از جمله جنس، اندازه، رنگ‌ها و جزئیات ظاهری کیف‌ها را ارائه داده و ترغیب به تجربه خرید را ایجاد کرد.

سوماً، تبلیغات و چاپ تراکت می‌تواند به ترویج برند و ایجاد ارتباط مؤثر با مشتریان کمک کند. با انتخاب طراحی مناسب، لوگو و شعارهای برند در تراکت‌ها، ارتباط مشتریان با برند تقویت شده و اعتماد به ارائه‌دهنده‌ی کیف‌ها افزایش می‌یابد.

با استفاده از تبلیغات و چاپ تراکت در کیف فروشی، این مشاغل می‌توانند به بهبود شناخت برند خود، جذب مشتریان جدید و افزایش فروش محصولات خود دست یابند. این ابزارها با ایجاد اطلاعات دقیق و جذاب، مشتریان را به سمت خرید ترغیب می‌کنند و نقش مهمی در موفقیت کسب‌وکار ایفا می‌کنند.

 

طراحی لایه باز تراکت کیف فروشی با زمینه نارنجی و عکس کیف، یک ابزار جذاب و موثر در تبلیغات این مشاغل می‌باشد. با ترکیب رنگ زمینه نارنجی با تصویر کیف، این طرح از جذابیت بصری قوی برخوردار است که به ترویج ویژگی‌ها و تنوع محصولات کیف‌ها کمک می‌کند.

رنگ نارنجی در زمینه تراکت، احساس انرژی، زندگی و تجدید نظر را به مخاطبان منتقل می‌کند. این رنگ با ترکیبی از گرما و پرهیزگاری، به خوبی با محتوای تراکت هماهنگی دارد و توجه مخاطبان را به خود جلب می‌کند.

تصویر کیف در تراکت، ویژگی‌ها و ظاهر محصولات را به تصویر می‌کشد. از طریق تصویر کیف با جزئیات ظاهری و طراحی‌های مختلف، مشتریان را با تنوع محصولات آشنا می‌کند و ایجاد تمایل به خرید را تسهیل می‌کند.

طراحی لایه باز در این تراکت به افراد امکان تغییرات و ویرایش محتوا را می‌دهد. این امکان به کیف فروشی‌ها اجازه می‌دهد تا با توجه به تغییرات در محصولات و فرصت‌های تخفیف، محتوای تراکت را به‌روزرسانی کرده و با نیازهای بازار همخوانی داشته باشند.

با استفاده از این طرح لایه باز تراکت، کیف فروشی‌ها می‌توانند به تبلیغ ویژگی‌ها و تنوع کیف‌ها خود پرداخته و با تصویر کیف‌ها، انگیزه خرید مشتریان را تقویت کرده و در نتیجه، افزایش فروش و موفقیت کسب‌وکار خود را تجربه کنند.

طرح تراکت کفش فروشی، جهت بازاریابی و تبلیغات این فروشگاه ها توسط پارس گرافیک طراحی و در اختیار کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح لایه باز تراکت فروشگاه کفش 

طرح تراکت کفش فروشی شامل: عکس با کیفیت کیف و کفش مجلسی ، تصویر دوربری شده کفش، عکس با کیفیت کفش، وکتور، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت رنگی (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی تراکت لایه باز کفش فروشی

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 نارنجی

سایز:                               38 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت گالری کیف و کفش 
  • هم نشینی مناسب رنگ نارنجی با طرح تراکت
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های شیک
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت کفش مجلسی در طرح تراکت کفش فروشی

تراکت فروشگاه کیف و کفش , فروشگاه کفش , طرح تراکت رنگی فروشگاه کفش , تراکت کفش فروشی , تراکت فروشگاه کفش , طرح تراکت کفش فروشی , تراکت رنگی کفش فروشی , طرح تراکت فروشگاه کفش , تراکت فروشگاه کفش , تراکت رنگی فروشگاه کفش , تراکت گالری کیف و کفش , تراکت لایه باز کفش فروشی , کیف و کفش , طرح تراکت فروشگاه کیف و کفش , طرح تراکت گالری کیف و کفش , طرح لایه باز , کفش فروشی , گالری کفش , تراکت لایه باز فروشگاه کیف و کفش , طرح تراکت رنگی کفش فروشی , کفش ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325