طرح لایه باز تراکت کفش فروشی

شناسه مطلب : 450039
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : بنفش
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :24 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1403/06/18
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
مژگان شیرمحمدزاده
طراح : مژگان شیرمحمدزاده

طرح لایه باز تراکت کفش فروشی

تبلیغات و چاپ تراکت در شغل کفش‌فروشی یکی از راه‌های مؤثر برای جذب مشتریان و افزایش فروش است.

با طراحی تراکت‌هایی که شامل تصاویر جذاب و اطلاعات کامل درباره محصولات هستند، کفش‌فروشی‌ها می‌توانند محصولات خود را به خوبی به مخاطبان معرفی کنند.

این تراکت‌ها می‌توانند انواع کفش‌ها، از کفش‌های ورزشی تا رسمی و مجلسی، به همراه تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه را به مشتریان بالقوه نشان دهند و آن‌ها را به بازدید از فروشگاه تشویق کنند.

تراکت‌ها به دلیل هزینه پایین و امکان توزیع گسترده، به ویژه در مناطق پررفت‌وآمد مانند مراکز خرید، ایستگاه‌های حمل‌ونقل عمومی و محله‌های مسکونی، به سرعت پیام فروشگاه را به دست مخاطبان می‌رسانند.

با استفاده از تخفیف‌های جذاب یا پیشنهادات ویژه در تراکت‌ها، مانند "خرید دو کفش با 20 درصد تخفیف" یا "تخفیف دانش‌آموزی"، فروشگاه‌ها می‌توانند مشتریان را ترغیب کنند تا از پیشنهادات استفاده کرده و به فروشگاه مراجعه کنند.

علاوه بر جذب مشتریان جدید، تراکت‌ها می‌توانند باعث وفاداری مشتریان فعلی نیز شوند. ارائه کوپن‌های تخفیف یا اطلاع‌رسانی درباره محصولات جدید و خاص می‌تواند مشتریان را به بازگشت به فروشگاه تشویق کند.

همچنین، تراکت‌ها فرصتی برای برجسته کردن کیفیت، تنوع، و راحتی کفش‌های فروشگاه ایجاد می‌کنند و از این طریق اعتبار و اعتماد مشتریان نسبت به برند فروشگاه افزایش می‌یابد.

طرح تراکت کفش فروشی، جهت بازاریابی و تبلیغات این فروشگاه ها توسط ایران طرح طراحی و در اختیار کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح لایه باز تراکت رنگی فروشگاه کفش 

طرح تراکت کفش فروشی شامل:

عکس با کیفیت کفش، تصویر دوربری شده کفش، وکتور، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ طرح تراکت (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی تراکت لایه باز کفش فروشی

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                بنفش

سایز:                               24 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت گالری کفش 
  • هم نشینی مناسب رنگ بنفش با طرح تراکت
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های شیک
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت کفش در طرح تراکت کفش فروشی

تراکت رنگی فروشگاه کفش , طرح تراکت رنگی کفش فروشی , کفش فروشی , کفش , طرح تراکت کفش فروشی , طرح تراکت فروشگاه کفش , طرح لایه باز فروشگاه کفش , طرح تراکت رنگی کفش فروشی , تراکت کفش فروشی , تراکت فروشگاه کفش , طرح لایه باز , طرح لایه باز تراکت رنگی کفش فروشی , فروشگاه کفش , گالری کفش , تراکت فروشگاه کفش , تراکت لایه باز کفش فروشی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325