طرح لایه باز تراکت کالای خواب

شناسه مطلب : 393549
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :49 مگابایت
تاریخ انتشار : 1401/07/16
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

تراکت لایه باز کالای خواب

به مهمترین عناصری که در اتاق خواب مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد اعم از پتو، لحاف، بالش، روتختی و تشک، کالای خواب گفته می‌شود. از آنجایی که در زندگی ماشینی امروز کمی وقت استراحت تنگ تر شده است. از این رو با بالا بردن سطح کیفی کالای خواب می توانید زمان کمی را تا حد بسیاری جبران کنید و آن راهکار مهم جزء بالا بردن سطح کیفی کالای خواب نمی باشد.

با استفاده از ابزار کالای خواب مناسب می توانید به استراحت کامل رسیده و با یک نیروی خوب و انرژی مثبت فرایند کاری روز خود را آغاز کنید ولی باید بدانید برای رسیدن به این مهم باید از یک کالای خواب خوب و باکیفیت استفاده کنید. و نقش آن در استراحت و حتی کار خود پررنگ نمایید.

کالای خواب خوب می تواند کیفیت زندگی تان را دگرگون سازد. گرچه یک شب، کم خوابی و یا بدخوابی مشکل نگران کننده ای به نظر نمی رسد اما کمبود خواب طولانی مدت می تواند منجر به مشکلات جدی تری مانند فشار خون بالا و یا اضافه وزن شود. بسیاری از مشکلات افراد در هنگام خواب، با استفاده از یک کالای خواب خوب و استاندارد قابل حل خواهد بود. بنابراین سرمایه گذاری، دقت و توجه به نوع کالای خواب و انتخاب درست آن بسیار هائز اهمیت است.

طرح تراکت لایه باز کالای خواب، توسط تیم مجرب پارس گرافیک جهت تبلیغات و بازاریابی این دسته از فروشگاه ها طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح تراکت فروشگاه کالای خواب

طرح تراکت کالای خواب شامل: عکس باکیفیت تخت  ، عکس باکیفیت کالای خواب، عکس باکیفیت تشک و بالش ، لیبل و شیپ های کاربردی و بسیار زیبا می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک به صورت عمودی در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت رنگی و پوستر، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی تراکت لایه باز فروشگاه کالای خواب

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، آبی

سایز:                               49 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت فروشگاه کالای خواب
  • هم نشینی مناسب رنگ های سفید و آبی در طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی
  • استفاده از عکس باکیفیت تشک و بالش که مناسب طرح تراکت فروشگاه کالای خواب می باشد.
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت که مناسب شغل کالای خواب می باشد.

فروشگاه کالای خواب , کالای خواب , رو بالشی , تراکت فروشگاه روتختی و رو بالشی , طرح لایه باز , بالشت , فروشگاه کالای خواب . , لحاف دوزی , تراکت لایه باز کالای خواب , کالای خواب , فروشگاه کالای خواب , لحاف و تشک , طرح تراکت فروشگاه کالای خواب , طرح تراکت فروشگاه کالای خواب , تصویر کالای خواب , دانلود psd تراکت کالای خواب ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325