طرح لایه باز تراکت کارگاه چوب بری و نجاری

شناسه مطلب : 447982
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :29 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1403/05/08
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
مژگان شیرمحمدزاده
طراح : مژگان شیرمحمدزاده

طرح لایه باز تراکت کارگاه چوب بری و نجاری

تبلیغات و چاپ تراکت در شغل نجاری و چوب‌ بری می‌ تواند تأثیر زیادی بر جذب مشتریان جدید و افزایش آگاهی از خدمات این صنعت داشته باشد.

تراکت‌ ها به‌عنوان یکی از ابزار های مؤثر و مقرون‌ به‌ صرفه تبلیغاتی، می‌ توانند به‌ ویژه در مناطق محلی و پر رفت‌ و آمد توزیع شوند.

نصب و توزیع تراکت‌ ها در مکان‌ هایی مانند مراکز خرید، مجتمع‌ های مسکونی و دفاتر تجاری می‌ تواند باعث جلب توجه مشتریان بالقوه و معرفی خدمات تخصصی نجاری و چوب‌ بری به آن‌ ها شود.

طراحی جذاب و حرفه‌ ای تراکت‌ ها نقش کلیدی در موفقیت تبلیغات ایفا می‌ کند.

استفاده از تصاویری با کیفیت از محصولات و پروژه‌ های نهایی، همراه با توضیحات واضح و جالب درباره خدمات مختلف مانند ساخت مبلمان، کابینت‌ سازی، و تعمیرات چوبی، می‌ تواند توجه مشتریان را به خود جلب کند.

ارائه اطلاعات تماس، آدرس و پیشنهادات ویژه بر روی تراکت‌ ها، مانند تخفیف‌ های فصلی یا خدمات رایگان مشاوره، می‌ تواند مشتریان را ترغیب به تماس و استفاده از خدمات نماید.

در نهایت، استفاده از تراکت‌ ها به عنوان ابزار تبلیغاتی می‌ تواند به تقویت شناخت برند و ایجاد تصویر مثبت و حرفه‌ ای از کسب‌ و کار نجاری و چوب‌ بری کمک کند.

با طراحی و توزیع منظم تراکت‌ ها، کسب‌ و کارها می‌ توانند به‌ طور مداوم در ذهن مشتریان محلی حضور داشته باشند و آن‌ ها را به استفاده از خدمات خود تشویق کنند.

این روش تبلیغاتی به‌ ویژه برای کسب‌ و کارهای کوچک و متوسط که به دنبال جذب مشتریان محلی هستند، می‌ تواند بازدهی خوبی به همراه داشته باشد و به رشد و توسعه کسب‌ و کار کمک کند.

ایران طرح طرح تراکت نجاری را جهت تبلیغات و بازاریابی این دسته از مشاغل، طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

 

عناصر به کار رفته در طرح تراکت کارگاه چوب بری و نجاری

طرح تراکت نجاری شامل:

عکس باکیفیت نجار، لیبل های ساده و رنگی، شیپ ها و المانهای کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ به صورت بسیار زیبا و فانتزی طراحی شده است.

به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت (به صورت افقی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

 

مشخصات فنی طرح تراکت نجاری

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               29 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت نجاری
  • هم نشینی مناسب رنگهای بکار رفته در طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی و عکس با کیفیت و دوربری شده نجار و چوب
  • طراحی ساده و شیک طرح کارت ویزیت نجاری
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت نجاری و چوب بری

تراکت کارگاه چوب و mdf , تراکت کارگاه سازه های mdf , تراکت فروش کابینت , طرح psd تراکت کارگاه نجاری , تراکت psd کابینت سازی , طرح تراکت لایه باز نجاری , طرح تراکت کارگاه صنایع چوب , تراکت کارگاه نجاری , کارگاه چوب بری , صنایع چوب , تراکت کارگاه چوب بری , طرح لایه باز تراکت کارگاه نجاری , تراکت psd کارگاه نجاری , تراکت لایه باز کارگاه صنایع چوبی , تراکت کارگاه چوب , تراکت دکوراسیون داخلی , تراکت کابینت سازی , تراکت لایه باز کارگاه چوب , دانلود تراکت کابینت سازی , تراکت لایه باز کارگاه نجاری , تراکت نجاری , تراکت تبلیغات فروش صنایع چوب ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325