طرح لایه باز تراکت پیش دبستانی

شناسه مطلب : 429986
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :30 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/06/06
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
هانیه صدری زاده
طراح : هانیه صدری زاده

تراکت مهد کودک و پیش دبستانی

 

تبلیغات و چاپ تراکت درباره دبستان و پیش‌دبستانی به عنوان یک راهکار مؤثر برای ارتقاء اطلاع‌رسانی و جذب دانش‌آموزان می‌تواند نقش حیاتی در توسعه و شناخته‌شدن مؤسسات آموزشی ایفا کند. این فرآیند تبلیغاتی می‌تواند باعث ایجاد شناخت قوی‌تر در جامعه و جذب تعداد بیشتری از والدین و دانش‌آموزان به دبستان و پیش‌دبستانی شود.


تبلیغات از طریق وسایل مختلف مانند رسانه‌ها، شبکه‌های اجتماعی، تلویزیون و رادیو می‌تواند اطلاعات مهمی را به والدین و افراد جامعه منتقل کند. از طریق اعلان‌های تبلیغاتی، ویژگی‌ها و مزایای منحصر به فرد دبستان و پیش‌دبستانی معرفی شده و توجیهی برای انتخاب این مؤسسات آموزشی ارائه می‌شود. تبلیغات مناسب به همراه ارائه اطلاعات دقیق و شفاف می‌تواند اعتماد والدین را به جهت کیفیت تحصیلی و محیط آموزشی این مؤسسات تقویت کند.


چاپ تراکت‌ها باعث ارتقاء امکان دسترسی به اطلاعات مهم و کلیدی می‌شود. توزیع تراکت‌هایی که شامل معرفی مختصر، مزایا، برنامه‌های آموزشی، فضاهای آموزشی و اطلاعات تماس باشد، به والدین این امکان را می‌دهد تا با سرعت و به‌روز اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند. از آنجایی که بسیاری از والدین در زندگی روزمره خود مشغول هستند، تراکت‌ها به عنوان یک وسیله ساده و قابل حمل می‌توانند تاثیر قابل توجهی در انتخاب مؤسسه آموزشی برای فرزندانشان داشته باشند.

با اجرای مؤثر تبلیغات و چاپ تراکت درباره دبستان و پیش‌دبستانی، مؤسسات آموزشی می‌توانند بهترین فرصت را برای جذب دانش‌آموزان و ارتقاء شناخته‌شدگی خود ایجاد کنند. این روش‌ها، نه تنها به اطلاع‌رسانی دقیق کمک می‌کنند بلکه به تقویت اعتماد و نقش مثبت مؤسسه‌های آموزشی در جامعه هم پیشگویی می‌شود.

طرح لایه باز تراکت دبستان و پیش‌دبستانی با زمینه آبی و وکتور کودک، یک ایده جذاب و جهت‌بخش برای تبلیغ و معرفی این مؤسسات آموزشی است. در این تراکت، زمینه آبی با وکتورهای کودکانه، جذابیت و انرژی خاصی را به طرح می‌بخشد و با محتوایی مناسب، به والدین و نیز دانش‌آموزان اطلاعات کاملی ارائه می‌دهد.


زمینه آبی در این طراحی تراکت، احساس آرامش، تجدید‌نظر و ثبات را در ایجاد می‌کند. رنگ آبی به عنوان نمایانگر آسمان و آب، احساس امنیت و تلاش برای دست‌یابی به آرمان‌ها را به خود می‌گیرد. این زمینه به تراکت زندگی جدیدی می‌بخشد و ترکیب با وکتورهای کودکانه، این اثر را تازگی و شور بخش می‌کند.


وکتورهای کودکانه در تراکت، زندگی‌نامه‌ای از محیط آموزشی دبستان و پیش‌دبستانی را نشان می‌دهند. شخصیت‌های کوچک و دل‌نشین در این وکتورها، احساس دوستی و پذیرش را در کودکان ترویج می‌دهند و ارتباط این مؤسسات با دنیای کودکان را تأکید می‌کنند.


طراحی لایه باز این تراکت، امکان تغییرات و ویرایش‌های آسان را فراهم می‌سازد. این ویژگی به مدیران مؤسسات آموزشی امکان می‌دهد که با تغییر محتوا، برنامه‌های آموزشی جدید و تازه را به والدین و دانش‌آموزان ارائه دهند.


ویژگی‌ها، برنامه‌های آموزشی، فعالیت‌های فرهنگی و هنری، فضاهای آموزشی و اطلاعات تماس با مؤسسه در تراکت به دقت ذکر شده‌اند. این اطلاعات به والدین کمک می‌کند تا تصمیم بهتری در مورد انتخاب مؤسسه آموزشی برای فرزندانشان بگیرند.


این طراحی لایه باز تراکت، ابزاری مؤثر برای ارتقاء شناخته‌شدگی مؤسسات دبستان و پیش‌دبستانی در جامعه است. این تراکت نه تنها به اطلاع‌رسانی کمک می‌کند بلکه با جلب توجه از طریق ویژگی‌های ظاهری جذاب، به اهمیت تربیت و آموزش کودکان اشاره می‌کند و والدین را به انتخاب مؤسسه مناسب ترغیب می‌کند.

طرح تراکت لایه باز مهدکودک و پیش دبستانی جهت تبلیغات و بازاریابی این دسته از مشاغل توسط تیم ایران طرح طراحی شده است.

 

عناصر به کار رفته در تراکت مهد کودک

طرح تراکت مهدکودک پیش دبستانی شامل:وکتور دختر بچه ، وکتور مرتبط با شغل مهد کودک،  وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت رنگی (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید.

تراکت مهد کودک , تراکت مهدکودک , تراکت پیش دبستانی , نقاشی , طرح مهد کودک 

مشخصات فنی تراکت لایه بازمهد کودک و پیش دبستانی

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 آبی

سایز:                                30 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت مهد کودک و پیش دبستانی
  • همنشینی مناسب رنگ آبی در طرح تراکت
  • استفاده از وکتورکودک در طرح تراکت مهد کودک و پیش دبستانی می باشد. 
  • طراحی تراکت، با استفاده از لیبل و شیپ های زیبا
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت

 


تراکت مهدکودک , تراکت لایه باز مهد کودک و پیش دبستانی , تراکت لایه باز مهد کودک , طرح تراکت مهد کودک , تراکت مهد کودک , طرح تراکت مهد کودک و پیش دبستانی , تراکت پیش دبستانی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325