طرح لایه باز تراکت پرورش ماهی

شناسه مطلب : 425813
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :15 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/04/24
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
مژگان شیرمحمدزاده
طراح : مژگان شیرمحمدزاده

طرح تراکت پروش ماهی

 

تبلیغات و چاپ تراکت در شغل پرورش ماهی می‌تواند تاثیر قابل توجهی داشته باشد. 

۱. جذب مشتریان جدید: تراکت‌ها به عنوان یک وسیله موثر برای جذب مشتریان جدید در شغل پرورش ماهی استفاده می‌شوند. با استفاده از تراکت‌ها، می‌توانید اطلاعات در مورد محصولات، خدمات و فروشگاه پرورش ماهی خود را به مخاطبان منتقل کنید. مزیت استفاده از تراکت‌ها این است که می‌توانید آن‌ها را در مناطق مختلف توزیع کنید، مانند مراکز خرید، فروشگاه‌ها، کافه‌ها و مراکز مجاور. این کار به شما کمک می‌کند تا به یک گروه هدف گسترده‌تر دسترسی پیدا کنید و مشتریان جدیدی را به فروشگاه خود جذب کنید.

۲. اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی: تراکت‌ها می‌توانند در اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی درباره محصولات، خدمات و فروشگاه پرورش ماهی بسیار مؤثر باشند. با استفاده از تراکت‌ها می‌توانید به‌طور دقیق و کامل ترازوی مزایا، امکانات، انواع ماهیان پرورشی و روش‌های نگهداری را برای مخاطبان توضیح دهید. همچنین، می‌توانید اخبار، تخفیفات و رویدادهای ویژه را در تراکت‌ها اعلام کنید تا مخاطبان با فعالیت‌ها و پیشنهادات جدید شما آشنا شوند. این اقدام باعث می‌شود تا مشتریان موجود به‌روز رسانی شوند و به تجدیدنظر در انتخابات خود بپردازند.

۳. ایجاد تمایز رقابتی: در بازار پرورش ماهی که رقابت بسیار شدید است، تراکت‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا تمایز خود را نسبت به رقبا برجسته کنید. با طراحی جذاب و ارائه اطلاعات کامل و کارآمد، می‌توانید نقاط قوت خاص فروشگاه و محصولات پرورش ماهی خود را معرفی کنید. از نمونه‌ها، تصاویر متنوع، توضیحات جامع و توصیه‌های حرفه‌ای استفاده کنید تا مشتریان پتانسیل به شما اعتماد کنند و برای خرید و یا همکاری با شما تمایل بیشتری داشته باشند.

با استفاده از تبلیغات و چاپ تراکت‌ها، شما می‌توانید به طور موثری مشتریان جدید جذب کنید، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی صحیح را به ارمغان بیاورید و تمایز خود را در بازار پرورش ماهی به رخ بکشید. با استفاده هوشمندانه از این ابزارها، می‌توانید رونق و موفقیت کسب و کار خود را بهبود بخشید.

 

طرح لایه باز تراکت پروش ماهی، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از مشاغل توسط تیم طراحان ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح تراکت پرورش ماهی

طرح تراکت فروشگاه مرغ و ماهی شامل: عکس باکیفیت ماهی ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت (به صورت عمودی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

 

مشخصات فنی طرح تراکت پرورش ماهی

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی ، سبز

سایز:                               15 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز تراکت پروش ماهی
  • همنشینی مناسب رنگ آبی و سبز و طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده مناسب از عکس باکیفیت ماهی که مناسب با طرح تراکت پروش ماهی
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت 

فروشگاه مرغ , طرح تراکت فروشگاه مرغ و ماهی , ماهی فروشی , سوپرمرغ , تراکت فروشگاه پروتئینی , طرح تراکت مرغ فروشی , تراکت مرغ فروشی , تراکت پرورش ماهی , تراکت فروشگاه مرغ , فروشگاه پروتئینی , تراکت لایه باز مرغ فروشی , تراکت ماهی فروشی , طرح لایه باز تراکت پرورش ماهی , تراکت مرغ فروشی , تراکت لایه باز پرورش ماهی , طرح تراکت مرغ فروشی , مرغ فروشی , طرح تراکت پرورش ماهی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325