طرح لایه باز تراکت پرنده فروشی

شناسه مطلب : 437397
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :50 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/09/23
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
مژگان شیرمحمدزاده
طراح : مژگان شیرمحمدزاده

تراکت پرنده فروشی

تبلیغات و چاپ تراکت در صنعت پرنده فروشی تأثیر بسزایی در جلب مشتریان و توسعه این شغل دارند. این ابزارها به صاحبان کسب و کارهای پرنده فروشی این امکان را می‌دهند تا به یک شیوه جذاب و اثربخش، اطلاعات مرتبط با محصولات و خدمات خود را به مخاطبان منتقل کنند و جذب مشتریان جدید را تسهیل نمایند.

تراکت‌ها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی همه‌جانبه، می‌توانند با ارائه تصاویر جذاب از پرنده‌ها، اطلاعات در مورد نگهداری، تخصصی‌ترین خدمات و تخفیفات ویژه، توجه مخاطبان را به سمت فروشگاه یا مرکز پرنده فروشی جلب کنند. تراکت‌ها می‌توانند یک فرصت عالی برای معرفی نژادها، ملزومات مربوط به نگهداری، و مزایای مختلف خرید از فروشگاه را به مشتریان ارائه دهند.

چاپ تراکت باعث می‌شود که اطلاعات مهم و جذاب مربوط به پرنده فروشی به یک شیوه دیداری و با کیفیت مناسب به مخاطبان منتقل شود. استفاده از تصاویر با کیفیت و محتوای موزون در تراکت‌ها، باعث می‌شود که مشتریان احساس کنند که این فروشگاه یا مرکز پرنده فروشی یک منبع معتبر و مورد اعتماد برای خرید پرنده‌های خانگی است.

تأثیر تبلیغات و چاپ تراکت در این صنعت به این صورت است که با ارتقاء شناخت مشتریان از نوع و مشخصات پرنده‌ها، ایجاد ارتباط مستقیم با آن‌ها، و اطلاع‌رسانی به‌روز در مورد تخفیفات و خدمات ویژه، مشتریان جدید را جلب و مشتریان قدیمی را نگهداری می‌کند. این ابزارها باعث ایجاد یک شناخت برند مثبت می‌شوند و به توسعه کسب و کارهای پرنده فروشی کمک می‌کنند.


طراحی لایه باز تراکت برای پرنده فروشی با زمینه سبز و تصویر طوطی یک ابزار تبلیغاتی منحصر به فرد و جذاب است که می‌تواند نقش مهمی در جلب مشتریان و ترویج خدمات پرنده فروشی ایفا کند.

زمینه سبز در طراحی به عنوان یک انتخاب رنگی طبیعی و آرامش‌بخش، حس تازگی و صحت را به مشتریان منتقل می‌کند. این رنگ همچنین با تاکید بر محیط سالم و مطمئن برای پرنده‌ها، اعتماد مشتریان را به فروشگاه یا مرکز پرنده فروشی افزایش می‌دهد.

تصویر طوطی به عنوان یک ابزار بصری جلب توجه، نشان‌دهنده تنوع و زیبایی پرنده‌های موجود در فروشگاه است. این تصویر باعث ایجاد ارتباط احساسی با مخاطبان می‌شود و جذابیت فروشگاه را افزایش می‌دهد.

لایه باز در طراحی تراکت به طراح این امکان را می‌دهد که با تغییرات در متن‌ها، تصاویر و رنگ‌ها به سرعت و به‌روزرسانی اطلاعات مرتبط با تخفیفات، محصولات جدید و خدمات ویژه، اطلاعات را به مشتریان ارائه دهد. این ویژگی به فروشگاه پرنده فروشی این امکان را می‌دهد که همیشه با اطلاعات به‌روز و جذاب به مشتریان خود خدمات دهد.

تأثیر تراکت با زمینه سبز و تصویر طوطی در تبلیغات به این صورت است که با جلب توجه از طریق رنگ و تصویر، مشتریان را به داخل فروشگاه یا مرکز پرنده فروشی جذب می‌کند. این تراکت‌ها با ایجاد ارتباط احساسی و اطلاع‌رسانی موثر، نقش مهمی در جذب مشتریان جدید و افزایش فروش دارند. به طور کلی، تراکت با زمینه سبز و تصویر طوطی می‌تواند به بهبود شناخت برند، افزایش جذابیت و ترویج خدمات پرنده فروشی کمک کند.

ایران طرح طرح تراکت پرنده سرا را جهت تبلیغات و بازاریابی این فروشگاه ها، طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

 

عناصر به کار رفته در تراکت لایه باز پرنده فروشی

طرح تراکت پرنده سرا شامل: عکس طوطی ، عکس پرنده ، لیبل های ساده و رنگی، شیپ ها و المانهای کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ به صورت بسیار زیبا و فانتزی طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت پرنده فروشی ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت(به صورت افقی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

مشخصات فنی طرح تراکت پرنده سرا

ابعاد:                                21 در 29.7سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               50 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات تراکت پرنده فروشی
  • هم نشینی مناسب رنگهای بکار رفته در تراکت رنگی
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی و وکتور پرنده
  • طراحی تراکت با استفاده از تصویر طوطی در طرح تراکت پرنده فروشی
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت پرنده سرا

دانلود تراکت پرنده سرا , تراکت رنگی پرنده سرا , طرح لایه باز تراکت پرنده سرا , طرح psd تراکت پرنده سرا , طرح تراکت فروشگاه پرنده , فروشگاه پرنده , تراکت پرنده فروشی , تراکت رنگی پرنده فروشی , وکتور پرنده , پرنده فروشی , طرح تراکت پرنده فروشی , پرنده , تراکت پرنده سرا ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325