طرح لایه باز تراکت پرنده فروشی

شناسه مطلب : 426195
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :20 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/04/27
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

تراکت پرنده فروشی

تبلیغات و چاپ تراکت در شغل پرنده سرا تأثیر قابل توجهی دارد و می‌تواند به بهبود رشد و توسعه این صنعت کمک کند. 

  1. جذب مشتریان جدید: تبلیغات و چاپ تراکت می‌تواند به صاحبان کسب و کار پرنده سرا کمک کند تا مشتریان جدیدی را جذب کنند. با ارائه اطلاعات در مورد خدمات، تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه، تراکت‌ها می‌توانند به مشتریان جدید معرفی شوند و آنها را به انتخاب پرنده سرا برای نیازهای خود ترغیب کنند. این تبلیغات می‌توانند به طور مستقیم بازدهی اقتصادی را افزایش دهند و محبوبیت و شناخت برند پرنده سرا را افزایش دهند.

  2. افزایش آگاهی و آشنایی: تراکت‌ها و چاپ‌های تبلیغاتی می‌توانند به مردم اطلاعات بیشتری در مورد پرنده سرا و خدماتی که ارائه می‌دهد، بدهند. این ممکن است شامل توضیح درباره نوع پرنده‌های موجود، امکانات و تسهیلات، دوره‌های آموزشی و سایر خدمات باشد. با افزایش آگاهی و آشنایی مردم، احتمال انتخاب پرنده سرا برای نیازهای خود و همچنین معرفی به دیگران افزایش می‌یابد.

  3. ایجاد شناخت برند و اعتماد: تراکت‌ها و چاپ تبلیغاتی می‌توانند به صاحبان پرنده سرا در ایجاد شناخت برند کمک کنند. با استفاده از لوگو، شعار و طرح‌های شناخته‌شده، این تبلیغات می‌توانند هویت برند را ترویج دهند و در ذهن مردم ثبت شوند. این ایجاد شناخت برند می‌تواند اعتماد مشتریان را به پرنده سرا افزایش داده و آنها را ترغیب کند تا خدمات را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنند، که این نوع واژه به دهان تبلیغ رایگان محسوب می‌شود.

بنابراین، تبلیغات و چاپ تراکت در شغل پرنده سرا می‌توانند به افزایش فروش، جذب مشتریان جدید، افزایش شناخت برند و ایجاد اعتماد مشتریان کمک کنند. این ابزارها از طریق ارائه اطلاعات و پیام‌های مؤثر، تأثیر مثبتی روی تصمیمات خرید مشتریان و توسعه کسب و کار پرنده سرا دارند.

ایران طرح طرح تراکت پرنده سرا را جهت تبلیغات و بازاریابی این فروشگاه ها، طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

 

عناصر به کار رفته در تراکت لایه باز پرنده فروشی

طرح تراکت پرنده سرا شامل: وکتور پرنده ، لیبل های ساده و رنگی، شیپ ها و المانهای کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ به صورت بسیار زیبا و فانتزی طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت پرنده فروشی ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت(به صورت افقی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

مشخصات فنی طرح تراکت پرنده سرا

ابعاد:                                21 در 29.7سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               20 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات تراکت پرنده فروشی
  • هم نشینی مناسب رنگهای بکار رفته در تراکت رنگی
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی و وکتور پرنده
  • طراحی ساده و شیک طرح کارت ویزیت پرنده فروشی
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت پرنده سرا

تراکت رنگی پرنده فروشی , تراکت پرنده فروشی , طرح لایه باز تراکت پرنده سرا , تراکت پرنده سرا , طرح تراکت پرنده فروشی , فروشگاه پرنده , پرنده , طرح تراکت فروشگاه پرنده , طرح psd تراکت پرنده سرا , وکتور پرنده , دانلود تراکت پرنده سرا , پرنده فروشی , تراکت رنگی پرنده سرا ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325