طرح لایه باز تراکت پارچه فروشی

شناسه مطلب : 440942
ابعاد :21 در 27.9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قرمز خاکستری
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :50 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/11/30
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
فاطمه مهنانی
طراح : فاطمه مهنانی

تراکت پارچه فروشی

تبلیغات و چاپ تراکت ابزارهای قدرتمندی هستند که در توسعه و رونق شغل پارچه فروشی تاثیرگذارند. اولاً، تبلیغات این امکان را فراهم می‌کنند که مشتریان جدید را به فروشگاه جذب کنید. با استفاده از تبلیغات در رسانه‌های مختلف مانند رادیو، تلویزیون، اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، می‌توانید بیشترین تاثیر را بر مخاطبان هدف خود داشته باشید و آن‌ها را به بازدید از فروشگاه خود تشویق کنید.

ثانیاً، چاپ تراکت‌ها یک روش کارآمد و ارزان برای اطلاع‌رسانی به مشتریان محلی است. با طراحی تراکت‌های جذاب و متناسب با محصولات شما و توزیع آن‌ها در نقاط استراتژیک شهر، می‌توانید به راحتی به مخاطبان خود دسترسی داشته باشید و آن‌ها را به خرید و بازدید از فروشگاهتان ترغیب کنید.

سوماً، تبلیغات و چاپ تراکت به شما امکان می‌دهند تا بازاریابی هدفمندتری داشته باشید. با تحلیل بازار و شناخت مشتریان هدف، می‌توانید تبلیغات خود را به‌طور دقیق‌تر و مؤثرتر هدایت کرده و نتایج بهتری را از تلاش‌های بازاریابی خود بدست آورید.

تراکت‌های لایه باز یک ابزار بسیار مفید برای طراحی مواد تبلیغاتی هستند، زیرا به شما امکان می‌دهند تا به راحتی محتوا، رنگ‌ها و تصاویر را ویرایش کنید و طرح خود را به‌روز رسانی کنید.

  1. رنگبندی و زمینه: ابتدا زمینه تراکت را با رنگ خاکستری انتخاب کنید. این رنگ معمولاً به عنوان پس‌زمینه یکپارچه و حرفه‌ای محسوب می‌شود. سپس، برای جلب توجه، بخشی از تراکت را با رنگ قرمز برجسته کنید که می‌تواند عنصری جذاب و پویا در طرح شما باشد.

  2. عکس پارچه: یک عکس با کیفیت و واضح از محصولات پارچه‌ای خود را انتخاب کنید و آن را به عنوان نقطه مرکزی در تراکت قرار دهید. عکس باید با دقت و به‌طور حرفه‌ای گرفته شده و نمایانگر انواع و اندازه‌های مختلف پارچه‌هایی باشد که شما عرضه می‌کنید.

  3. محتوا: در پنج پاراگراف، اطلاعات کلیدی مربوط به فروشگاه پارچه را ارائه دهید. این شامل اطلاعاتی مانند نام و آدرس فروشگاه، نوع و کیفیت پارچه‌ها، امکانات اضافی مانند ارسال آنلاین یا تخفیفات ویژه می‌شود.

  4. طرح و قالب بندی: با توجه به استفاده از لایه باز، قالب بندی و طرح تراکت را به دلخواه خود تغییر دهید. اطمینان حاصل کنید که محتوا به‌طور واضح قابل مشاهده است و طراحی شما حرفه‌ای و جذاب است.

  5. استفاده از فونت‌ها و آیکون‌ها: انتخاب یک فونت مناسب و استفاده از آیکون‌هایی که به فهم محتوا کمک کنند، از جمله مراقبت‌هایی است که در طراحی تراکت باید مد نظر قرار بگیرد.

با این رویکردها، می‌توانید یک تراکت پارچه فروشی جذاب و جذاب طراحی کنید که مشتریان را به فروشگاه شما جلب کند و برایشان جذاب باشد.

طرح تراکت لایه باز پارچه سرا، توسط تیم ایران طرح برای بازاریابی و تبلیغات این فروشگاه طراحی شده است.

 

عناصر طرح تراکت پارچه سرا

طرح تراکت پارچه فروشی شامل: پارچه، عکس با کیفیت پارچه، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت رنگی (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید.

تراکت پارچه سرا، طرح تراکت پارچه سرا، تراکت لایه باز پارچه فروشی، تراکت پارچه فروشی، تراکت لایه باز، پارچه، عکس با کیفیت پارچه، لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی طرح تراکت پارچه سرا

ابعاد:                                21 در 27.9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                خاکستری

سایز:                               50 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز تراکت پارچه فروشی
  • همنشینی مناسب رنگ خاکستری با طرح تراکت
  • استفاده از عکس با کیفیت پارچه که مناسب طرح تراکت پارچه سرا می باشد. 
  • طراحی تراکت، با استفاده از لیبل ها و شیپ های مناسب شغل پارچه فروشی
  • طراحی ساده و کاربردی طرح تراکت

تراکت لایه باز , تراکت پارچه سرا , طرح تراکت , دانلود تراکت پارچه فروشی , طرح تراکت پارچه فروشی , تراکت پارچه فروشی , نساجی , تراکت , تراکت نساجی , تراکت نساجی , دانلود تراکت پارچه سرا , تراکت فروشگاه پارچه , طرح تراکت فروشگاه پارچه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325