طرح لایه باز تراکت هایپر مارکت

شناسه مطلب : 429340
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی قهوه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :69 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/05/30
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
فاطمه مهنانی
طراح : فاطمه مهنانی

طرح تراکت هایپر مارکت

تبلیغات و چاپ تراکت برای شغل هایپرمارکت اهمیت بسیاری دارند و تاثیر قابل توجهی بر رونق فعالیت‌ها و موفقیت این نوع کسب و کار دارند. 

1. جذب مشتریان: تبلیغات و چاپ تراکت، ابزاری قدرتمند برای جذب مشتریان به هایپرمارکت‌ها می‌باشند. اطلاع‌رسانی در مورد تخفیفات، پیشنهادهای ویژه، محصولات جدید و خدمات ارائه شده می‌تواند به مشتریان انگیزه دهد تا به فروشگاه شما مراجعه کنند. تراکت‌ها با ارائه اطلاعات کامل و جذاب به مشتریان، ایجاد ارتباط موثر و برقراری ارتباط مستقیم با آنها را تسهیل می‌کنند.

2. افزایش فروش: با استفاده از تبلیغات و چاپ تراکت، می‌توان به راحتی به مشتریان اطلاعات لازم در مورد محصولات و خدمات ارائه شده را ارسال کرد. این اطلاع‌رسانی به شکل مختصر و واضح انجام می‌شود و مشتریان را به خرید و استفاده از محصولات شما ترغیب می‌کند. افزایش آگاهی مشتریان از محصولات، افزایش فرصت‌های فروش و بهبود نرخ تبدیل مشتریان به خریداران فعال را ایجاد می‌کند.

3. ارتقاء شناخت برند: تراکت‌ها و تبلیغات مدروس می‌توانند به ارتقاء شناخت برند شما در میان مشتریان کمک کنند. با ارائه پیام‌های همگرا و ایجاد هویت بصری قوی، مشتریان به خاطر ماندگاری و تمایز برند شما را به یاد می‌آورند. این ارتقاء شناخت برند می‌تواند به طولانی‌مدت، باعث افزایش اعتماد مشتریان و جذب مشتریان جدید شود.

در نتیجه، تبلیغات و چاپ تراکت به عنوان ابزاری کارآمد برای جذب مشتریان، افزایش فروش و تقویت شناخت برند در شغل هایپرمارکت‌ها از اهمیت بالایی برخوردارند. تراکت‌ها به عنوان وسیله‌ای که به راحتی قابل توزیع و در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند، نقش مهمی در بهبود ارتباط با مشتریان و افزایش تعامل با آنها دارند.

تراکت‌های با لایه‌های باز، ابزاری قدرتمند برای طراحی تراکت‌های هایپرمارکت با زمینه آبی و عکس‌های مواد غذایی هستند. این نوع تراکت‌ها امکان تغییر و ویرایش محتوا و المان‌های گرافیکی را با دقت و آسانی فراهم می‌کنند. 

  1. قابلیت ویرایش آسان: با استفاده از فایل‌های با لایه‌های باز، شما قادر به ویرایش تمام جزئیات از جمله متن، تصاویر و المان‌های گرافیکی خواهید بود. این امکان به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی محتوا و طرح تراکت را با توجه به نیازها و تغییرات آتی تنظیم کنید.

  2. انعطاف‌پذیری بالا: این نوع تراکت‌ها امکان انعطاف در اندازه‌گیری، تنظیم موقعیت المان‌ها و ترکیب رنگ‌ها را فراهم می‌کنند. شما می‌توانید به راحتی طرح‌ها را به سبک و نیاز های برند یا کمپین‌های خاص خود تنظیم کنید.

  3. یکپارچگی برند: با استفاده از لایه‌های باز، می‌توانید از قالب‌ها و المان‌های ثابتی برای شناخت برند خود استفاده کنید. این امر باعث ایجاد یکپارچگی و تمیزی در تراکت‌های مختلف می‌شود و به شناخت برند شما کمک می‌کند.

  4. استفاده مجدد: با داشتن فایل‌های با لایه‌های باز، شما می‌توانید الگوها، قالب‌ها و المان‌های گرافیکی خود را برای تراکت‌های مختلف به کار ببرید. این امکان باعث صرفه‌جویی در زمان و تلاش طراحی می‌شود.

  5. اشتراک‌گذاری آسان: با ارائه فایل‌های با لایه‌های باز به تیم طراحی یا چاپ، فرآیند همکاری و اشتراک‌گذاری اطلاعات بهبود یافته و ابهامات کاهش می‌یابد.

به طور کلی، تراکت‌های با لایه‌های باز با زمینه آبی و عکس مواد غذایی، به طراحان امکان مهارت‌های خود را به اثربخشی ارتقاء داده و به برند هایپرمارکت‌ها کمک می‌کنند تا پیام‌های خود را به شیوه‌ای جذاب و مؤثر به مخاطبان خود منتقل کنند.

طرح تراکت لایه باز فروشگاه زنجیره ای، توسط تیم ایران طرح برای بازاریابی و تبلیغات این فروشگاه طراحی شده است.

 

عناصر طرح تراکت فروشگاه زنجیره ای

طرح تراکت فروشگاه زنجیره ای شامل: عکس باکیفیت مواد غذایی، عکس باکیفیت موبایل، مواد غذایی، عکس دوربری شده فروشگاه مواد غذایی، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت رنگی (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید.

تراکت فروشگاه زنجیره ای، طرح تراکت فروشگاه زنجیره ای، تراکت لایه باز فروشگاه زنجیره ای، تراکت هایپر مارکت، تراکت لایه باز، عکس باکیفیت مشتری، عکس باکیفیت سبد خرید، مواد غذایی، عکس دوربری شده موبایل، لیبل ، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی تراکت لایه باز فروشگاه زنجیره ای

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی ، قهوه ای

سایز:                               69 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز تراکت فروشگاه مواد غذایی
  • همنشینی مناسب رنگ آبی و قهوه ای با طرح تراکت
  • استفاده از عکس باکیفیت مواد غذایی که مناسب طرح تراکت فروشگاه زنجیره ای می باشد. 
  • طراحی تراکت، با استفاده از مواد غذایی و لیبل ها و شیپ های مناسب شغل سوپر مارکت
  • طراحی ساده و کاربردی طرح تراکت

تراکت فروشگاه مواد غذایی , تراکت , سوپر مارکت , فروشگاه مواد غذایی , تصویر مواد غذایی , تراکت فروشگاه مواد غذایی , تراکت فروشگاه مواد غذایی , فروشگاه زنجیره ای , تراکت سوپر مارکت , طرح تراکت , مواد غذایی , طرح تراکت فروشگاه مواد غذایی , تراکت فروشگاه زنجیره ای , تراکت لایه باز هایپر مارکت , تراکت هایپر مارکت , فروشگاه مواد غذایی , هایپر مارکت ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325