طرح لایه باز تراکت نمایشگاه ماشین و اجاره ماشین های کلاسیک

شناسه مطلب : 441439
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قهوه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :28 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/12/13
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح تراکت  اتوگالری

تبلیغات و چاپ تراکت در صنعت نمایشگاه ماشین نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند و می‌توانند به صاحبان نمایشگاه‌ها کمک کنند تا مخاطبان را به استفاده از خدماتشان جذب کرده و فروش خود را افزایش دهند.

اولاً، تراکت‌ها به عنوان ابزاری موثر در جذب مشتریان جدید عمل می‌کنند. با توزیع تراکت‌ها در مکان‌های مختلف شهر و نزدیکی به مراکز پرتردد، صاحبان نمایشگاه ماشین می‌توانند مخاطبان جدید را به نمایشگاه خود جذب کرده و آن‌ها را به بازدید از محصولاتشان ترغیب کنند.

دوماً، تبلیغات و تراکت‌ها می‌توانند به افزایش فروش در نمایشگاه‌های ماشین کمک کنند. با ارائه تخفیفات و پیشنهادهای ویژه در تراکت‌ها، صاحبان نمایشگاه می‌توانند مشتریان را به سمت خرید خودروهای مورد نظرشان هدایت کنند و در نتیجه، حجم فروش و درآمد خود را افزایش دهند.

سوماً، تاثیر تراکت‌ها در افزایش آگاهی مشتریان از محصولات و خدمات موجود در نمایشگاه نیز بسیار مهم است. با ارسال تراکت‌های حاوی اطلاعات در مورد مدل‌ها، قیمت‌ها، و ویژگی‌های فنی خودروها، مشتریان می‌توانند با آخرین پیشنهادات و محصولات نمایشگاه آشنا شوند و تصمیم به خرید مطمئن‌تری بگیرند.

ایران طرح طرح تراکت گالری ماشین را جهت استفاده کاسبان این شغل جهت بازاریابی و تبلیغات طراحی کرده است.

 

عناصر طرح تراکت نمایشگاه ماشین

طرح تراکت گالری ماشین شامل:  عکس با کیفیت ماشین کلاسیک، ماشین خارجی، عکس با کیفیت، آؤم و لوگوی کمپانی های خودرو سازی، لیبل، شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات نیز بهره ببرید.

طرح تراکت نمایشگاه ماشین، تراکت نمایشگاه اتومبیل، تراکت اتوگالری، طرح تراکت لایه باز نمایشگاه اتومبیل، عکس با کیفیت ماشین، ماشین خارجی، عکس با کیفیت، آرم و لوگوی کمپانی های خودرو سازی، لیبل، شیپ های کاربردی، تراکت رنگی

 

مشخصات فنی طرح لایه باز تراکت نمایشگاه ماشین

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قهوه ای

سایز:                               28 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت لایه باز گالری ماشین
  • همنشینی مناسب رنگ قهوه ای در طرح تراکت
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت ماشین خارجی و لوگو کمپانی های ماشین سازی
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • طراحی تراکت گالری ماشین به صورت بسیار شیک و کاربردی

خودرو , طرح تراکت اتو گالری , طرح تبلیغاتی , تراکت گالری اتومبیل , تراکت نمایشگاه اتومبیل , تراکت لایه باز گالری اتومبیل , تراکت صتعتی , نمایشگاه ماشین , تراکت اتو گالری , طرح لایه باز اتو گالری , ماشین , طرح تراکت , طرح تراکت گالری اتومبیل , تراکت نمایشگاه ماشین ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325