طرح لایه باز تراکت نمایشگاه اتومبیل

شناسه مطلب : 418640
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :39 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/02/07
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
مژگان شیرمحمدزاده
طراح : مژگان شیرمحمدزاده

طرح تراکت اتوگالری

تبلیغات و چاپ تراکت به عنوان ابزاری مؤثر در تبلیغ و ترویج محصولات شغل نمایشگاه ماشین شناخته شده‌اند. در ادامه، به تاثیرات این دو روش در این شغل پرداخته می‌شود:

  1. جذب مشتریان جدید: با استفاده از تراکت‌های چاپی با طرح‌های جذاب و متناسب با محصولات ارائه شده در نمایشگاه، می‌توان به آسانی توجه مخاطبین را جلب کرد و آنان را به بازدید از نمایشگاه دعوت کرد. همچنین، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های دیجیتالی نیز می‌تواند به جذب مخاطبین جدید کمک کند.

  2. افزایش فروش: با استفاده از تبلیغات مناسب، می‌توان به آسانی مخاطبین را به خرید محصولات دعوت کرد. به عنوان مثال، ارائه تخفیفات و پیشنهادات ویژه در تراکت‌ها و تبلیغات شبکه‌های اجتماعی می‌تواند به افزایش فروش و ارزش افزوده شغل نمایشگاه ماشین کمک کند.

  3. افزایش شناخت برند: تبلیغات موثر، باعث افزایش شناخت برند در بین مخاطبین می‌شوند. با استفاده از تراکت‌های چاپی و تبلیغات شبکه‌های اجتماعی با تمرکز بر برند، می‌توان به راحتی شناخت برند را در بین مخاطبین افزایش داد و به ایجاد هویت برند قوی کمک کرد.

    طرح لایه باز تراکت نمایشگاه ماشین با زمینه آبی و عکس ماشین، به عنوان یک ابزار تبلیغاتی برای جذب مخاطبین و افزایش فروش در نمایشگاه ماشین بسیار مؤثر است. در ادامه، پنج پاراگراف به توضیحات بیشتر درباره این طرح لایه باز پرداخته شده است:

    1. زمینه آبی: زمینه آبی در این طرح لایه باز، رنگی شاد و جذاب برای مخاطبین است. رنگ آبی به عنوان رنگی است که با صلابت و قدرت مرتبط است، می‌تواند به تعامل و ارتباط قوی با مخاطبین کمک کند. همچنین، رنگ آبی به عنوان رنگی از جمله رنگ‌های اصلی، بسیار خوش‌بینانه است و می‌تواند به افزایش جذابیت و قابلیت توجه تراکت کمک کند.

    2. عکس ماشین: استفاده از عکس ماشین، به عنوان یک عنصر جذاب و متناسب با نمایشگاه ماشین، به مخاطبین کمک می‌کند تا با محصولات ارائه شده در نمایشگاه آشنا شوند. این عکس می‌تواند از جمله ماشین‌های پر فروش یا جدید معرفی شده باشد و به مخاطبین کمک کند تا به راحتی با محصولات و برند‌های موجود در نمایشگاه آشنا شوند.

    3. متن: متن در تراکت، یکی از عناصر مهم است که به مخاطبین اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدمات ارائه شده در نمایشگاه ماشین ارائه می‌دهد. این متن باید مخاطبین را به اقدام و خرید ترغیب کند. در ضمن، استفاده از فونت‌های خوانا و طراحی مناسب متن می‌تواند به قابل توجه مخاطبین به تراکت کمک می‌کند و از مخاطبین به دلیل داشتن اطلاعات کافی درباره محصولات موجود در نمایشگاه، جلب توجه می‌شود. همچنین، ارائه اطلاعات دقیق و کامل در مورد ویژگی‌های محصولات، قیمت، شرایط خرید و خدمات پس از فروش، به مخاطبین کمک می‌کند تا تصمیم به خرید محصولات را در نمایشگاه ماشین بگیرند.

      1. لایه باز: طرح لایه باز تراکت نمایشگاه ماشین، این امکان را به طراحان می‌دهد که آن را به صورتی تنظیم کنند که بهترین انتخاب برای تبلیغات نمایشگاه باشد. لایه باز به طراحان امکان می‌دهد تا طرح را به دلخواه خود تغییر دهند و تصویری را که بهترین نمایش را به مخاطبین می‌دهد، ایجاد کنند. این امکان به طراحان کمک می‌کند تا طرحی جذاب و قابل توجه برای مخاطبین بسازند.

      2. اثربخشی تبلیغات: استفاده از تراکت در نمایشگاه ماشین، یکی از روش‌های اثربخش برای تبلیغات محصولات و خدمات در نمایشگاه است. این ابزار تبلیغاتی به عنوان یک متود ارزان‌قیمت و کارآمد، به کسب و کارها کمک می‌کند تا بتوانند به راحتی با مخاطبین در ارتباط باشند و بیشترین فروش را در نمایشگاه ماشین داشته باشند. استفاده از طرح لایه باز تراکت نمایشگاه ماشین با زمینه آبی و عکس ماشین، به شرط طراحی مناسب، می‌تواند به بهترین شکل ممکن به افزایش فروش و جذب کمک کند. به دلیل اینکه تراکت نمایشگاه ماشین کوچک است و به راحتی قابل حمل است، مخاطبین می‌توانند آن را با خود به خانه ببرند و در آینده با به یادآوری اطلاعاتی که در آن وجود دارد، تصمیم به خرید محصولات بگیرند.

        به طور کلی، طراحی لایه باز تراکت نمایشگاه ماشین با زمینه آبی و عکس ماشین می‌تواند به یک راه کار اثربخش برای تبلیغات و جذب مخاطبین در نمایشگاه ماشین تبدیل شود. این طرح با استفاده از تصاویر و اطلاعات جذاب و قابل توجه، به کسب و کارها کمک می‌کند تا با بهترین شکل ممکن به تبلیغ و فروش محصولات خود بپردازند.

         
         

پارس گرافیک طرح تراکت گالری ماشین را جهت استفاده کاسبان این شغل جهت بازاریابی و تبلیغات طراحی کرده است.

 

عناصر طرح لایه باز تراکت نمایشگاه ماشین

طرح تراکت گالری ماشین شامل:  عکس با کیفیت ماشین، ماشین خارجی، عکس با کیفیت، آرم و لوگوی کمپانی های خودرو سازی، لیبل، شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات نیز بهره ببرید.

طرح تراکت نمایشگاه ماشین، تراکت نمایشگاه اتومبیل، تراکت اتوگالری، طرح تراکت لایه باز نمایشگاه اتومبیل، عکس با کیفیت ماشین، ماشین خارجی، عکس با کیفیت، آرم و لوگوی کمپانی های خودرو سازی، لیبل، شیپ های کاربردی، تراکت رنگی

 

مشخصات فنی طرح لایه باز تراکت نمایشگاه ماشین

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               39 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت لایه باز گالری ماشین
  • همنشینی مناسب رنگ  آبی در طرح بنر
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت ماشین خارجی و لوگو کمپانی های ماشین سازی
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • طراحی تراکت گالری ماشین به صورت بسیار شیک و کاربردی

ماشین , تراکت نمایشگاه ماشین , تراکت لایه باز گالری اتومبیل , طرح تراکت گالری اتومبیل , تراکت صتعتی , خودرو , تراکت نمایشگاه اتومبیل , طرح لایه باز اتو گالری , طرح تراکت اتو گالری , تراکت گالری اتومبیل , طرح تراکت , طرح تبلیغاتی , نمایشگاه ماشین , تراکت اتو گالری ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325