طرح لایه باز تراکت مرغ بریانی

شناسه مطلب : 419101
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قرمز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :42 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/02/12
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح تراکت رستوران مرغ بریانی

تبلیغات و چاپ تراکت در شغل مرغ بریانی می‌تواند تاثیرات مثبت زیادی بر روی این کسب و کار داشته باشد. در زیر سه پاراگراف به توضیح این تاثیرات می‌پردازیم:

  1. افزایش فروش: با استفاده از تبلیغات و چاپ تراکت‌هایی با طراحی جذاب و متناسب با نوع کسب و کار مرغ بریانی، می‌توانید مشتریان جدیدی را به سمت خرید این محصولات جذب کنید. علاوه بر این، ارائه تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه در تراکت‌های چاپی می‌تواند مشتریان فعلی را به سمت خرید بیشتری کشانده و از فروش شما افزایش قابل توجهی را به دنبال داشته باشد.

  2. تبلیغات رایگان: چاپ تراکت‌های مرغ بریانی با طراحی جذاب و حرفه‌ای، می‌تواند به شما کمک کند تا بدون هزینه بالا، تبلیغات رایگانی را به ارمغان بیاورید. در واقع، با توزیع تراکت‌های چاپی در محل‌های مختلف شهر، می‌توانید نام و برند خود را به صورت پایدار و با تمرکز بیشتری در ذهن مشتریان قرار دهید.

  3. ارتقاء شناخت‌پذیری برند: با استفاده از چاپ تراکت‌هایی با طراحی منحصر به فرد و استفاده از عکس‌هایی کیفیتی از محصولات خود، می‌توانید شناخت‌پذیری برند خود را بهبود بخشید و با ایجاد تمایز در بین رقبا، به سمت موفقیت حرکت کنید. همچنین، درج اطلاعات تماس در تراکت‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا با مشتریان خود 

    تعامل بیشتری داشته باشید و ارتباط مستقیم‌تری برقرار کنید. به عنوان مثال، شماره تماس، آدرس وبسایت و شبکه‌های اجتماعی خود را در تراکت‌ها درج کنید تا مشتریان با شما در تماس باشند و بازدید و فروش شما افزایش یابد.

    در کل، تبلیغات و چاپ تراکت‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا در شغل مرغ بریانی خود موفقیت بیشتری داشته باشید. با طراحی و چاپ تراکت‌هایی با کیفیت، محتوای مناسب و اطلاعات دقیق، می‌توانید ارتباط مستقیم با مشتریان خود برقرار کنید و با ارتقاء شناخت‌پذیری برند و افزایش فروش، به سمت رشد و توسعه کسب و کار خود حرکت کنید.

تراکت لایه باز بریانی، توسط تیم پارس گرافیک برای بازاریابی و تبلیغات این فروشگاه طراحی شده است.

 

عناصر طرح تراکت لایه باز رستوران بریانی

طرح تراکت رستوران بریانی شامل: عکس با کیفیت مرغ بریان، وکتور مرتبط با طرح رستوران، وکتور، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت رنگی، می توانید علاوه بر چاپ تراکت (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید.

تراکت مرغ بریان، طرح تراکت رستوران غذای ایرانی، تراکت لایه باز رستوران و غذای آماده، تراکت رستوران و کبابی، تراکت لایه باز، تراکت رنگی، عکس با کیفیت غذای ایرانی، عکس با کیفیت چلو مرغ، عکس با کیفیت خورشت مرغ، برنج، پلو، وکتور مرتبط با طرح رستوران، وکتور، لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی تراکت مرغ بریان

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قرمز

سایز:                               42 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز تراکت رستوران بریانی 
  • همنشینی مناسب رنگ قرمز با طرح تراکت
  • استفاده از عکس باکیفیت مرغ بریان که مناسب طرح تراکت رستوران می باشد. 
  • طراحی تراکت، با استفاده از لیبل ها و شیپ های مناسب شغل رستوران
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت لایه باز رستوران و غذاخوری

بریونی , طرح تراکت رستوران , غذا , تراکت رستوران , مرغ بریان , تراکت رستوران بریونی , غذای آماده , تراکت آشپزخانه , رستوران , تراکت مرغ بریان , دانلود طرح تراکت رستوران , دانلود تراکت رستوران , طرح تراکت مرغ بریان , تصویر غذا , تراکت بریونی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325