طرح لایه باز تراکت مبل شویی

شناسه مطلب : 428066
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :26 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/05/17
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
محدثه ایزانلو
طراح : محدثه ایزانلو

طرح تراکت مبل شویی

  1. افزایش شناخت و آگاهی مشتریان: تبلیغات و چاپ تراکت‌ها برای شرکت مبل شویی اهمیت بسیاری دارند. این ابزارها به شرکت امکان می‌دهند تا خدمات خود را به مشتریان جدید معرفی کنند و شناخت مشتریان را در مورد خدمات و تخفیف‌های فعلی افزایش دهند. با استفاده از تبلیغات، شرکت مبل شویی می‌تواند اطلاعاتی در مورد تخصص خود، نحوه کار، تجربه و تجهیزات حرفه‌ای که دارد، به مشتریان ارائه دهد. این کار باعث می‌شود تا مشتریان اطمینان حاصل کنند که خدمات شرکت مبل شویی بهترین گزینه برای تمیز کردن و به‌روزرسانی مبلمانشان هستند.

  2. ایجاد تماس با مخاطبان هدف: تراکت‌ها و آگهی‌های تبلیغاتی به شرکت مبل شویی این امکان را می‌دهند تا به طور مستقیم با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنند. ارسال تراکت‌ها به مناطق محلی یا توزیع آنها در مراکز خرید و مکان‌های عمومی، فرصتی مناسب برای ارتباط مستقیم با مشتریان فراهم می‌کند. اطلاعات کاملی که در تراکت‌ها ارائه می‌شود، مخاطبان را ترغیب می‌کند تا با شرکت تماس بگیرند، سوالات خود را مطرح کنند و نهایتاً خدمات مبل شویی را درخواست کنند.

  3. افزایش فروش و رشد کسب‌وکار: تاثیر مستقیم تبلیغات و چاپ تراکت در افزایش فروش و رشد کسب‌وکار شرکت مبل شویی آشکار است. با افزایش شناخت مشتریان و ایجاد ارتباط با آنها، احتمال انتخاب خدمات مبل شویی این شرکت توسط مشتریان بالا می‌رود. همچنین، ارائه تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه در تراکت‌ها می‌تواند مشتریان را ترغیب به انجام تعامل با شرکت و استفاده از خدمات آن کند. این در نتیجه باعث افزایش درآمد و بهبود موقعیت مالی شرکت مبل شویی می‌شود.

به طور کلی، تبلیغات و چاپ تراکت برای شرکت مبل شویی ابزارهای موثری هستند که به افزایش شناخت مشتریان، ارتباط با آنها و افزایش فروش کمک می‌کنند و در نهایت به رشد و توسعه کسب‌وکار این شرکت کمک می‌کنند.


تراکت لایه بازی که به شما تقدیم می‌شود، برای معرفی و اطلاع‌رسانی درباره خدمات حرفه‌ای مبل شویی طراحی شده است. این تراکت با زمینه‌ی زیبای آبی، از طراحی جذابی برخوردار است که نگاه مشتریان را به خود جلب می‌کند.


عکس وارد شده در این تراکت، نمایش دقیق و زیبایی از فرآیند مبل شویی را به تصویر می‌کشد. این تصویر، مشتریان را با فرآیند تمیز کردن، ضدعفونی و بازسازی مبل‌ها آشنا می‌سازد و اعتمادشان را به شما تقویت می‌کند.


تیم متخصص و مجرب ما با استفاده از تجهیزات پیشرفته و مواد به‌روز، به بهترین نحو ممکن در خدمت شما خواهد بود. مبل‌های شما با دقت و حرفه‌ای بی‌نظیر، به گونه‌ای مورد مرمت و تمیز کردن قرار خواهند گرفت تا به آن‌ها زندگی جدیدی ببخشیم.


به علاوه، تراکت شامل اطلاعاتی درباره محصولات مورد استفاده برای شستشو و بازسازی مبل‌ها نیز می‌شود. این اطلاعات شامل مشخصات فنی، ویژگی‌ها و تاثیرات مثبت بر روی بهبود و طول عمر مبل‌ها است که مشتریان را با اهمیت و پایداری کار شما آشنا می‌کند.


در نهایت، می‌توانید با شماره تماس یا اطلاعات تماس دیگر، مشتریان را ترغیب به تماس با شما و استفاده از خدمات مبل شویی خود کنید. از تراکت لایه باز به عنوان ابزاری موثر برای جذب مشتریان جدید و تقویت ارتباط با مشتریان قدیمی خود بهره ببرید.

طرح  مبل شویی جهت تبلیغات این دسته از مشاغل توسط تیم ایران طرح طراحی شده است.

 

عناصر به کار رفته در طرح لایه باز تراکت مبل شویی

طرح تراکت مبل شویی شامل: حباب، تصویر با کیفیت مبل، تصویر دوربری شده مبل، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد.به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت رنگی (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح تراکت رنگی مبل شویی

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               26 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح  لایه باز تراکت مبل شویی
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی در  طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده مناسب از عکس باکیفیت  مبل که مناسب طرح تراکت لایه باز مبل شویی می باشد.
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت که مناسب شغل مبل شویی می باشد.

 


تراکت مبل شویی , خدمات مبل شویی , تراکت لایه باز مبل شویی , خریدطرح psd , تراکت خدمات مبل شویی , طرح لایه باز تراکت مبل شویی , طرح لایه باز تراکت رنگی مبل شویی , تراکت رنگی مبل شویی , طرح تراکت خدمات مبل شویی , مبل شویی , دانلود طرح لایه باز , تراکت , طرح تراکت مبل شویی , تراکت مبل شویی , تراکت رنگی خدمات مبل شویی , خرید طرح لایه باز , تراکت لایه باز , دانلود طرح های ایرانی , طرح psd , سایت طرح های لایه باز ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325