طرح لایه باز تراکت لبنیات فروشی

شناسه مطلب : 429416
ابعاد :15.5 در 6.5 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :29 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/05/31
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح تراکت لبنیاتی

 

تبلیغات و چاپ تراکت در شغل فروشی لبنیات اهمیت فراوانی دارند و می‌توانند به طور قابل‌توجهی بر رشد و موفقیت این کسب‌وکار تأثیر گذار باشند. تبلیغات مناسب می‌توانند به تعریف دقیق‌تر از محصولات لبنیات، جلب مشتریان جدید و افزایش فروش کمک کنند. با استفاده از رسانه‌های مختلف نظیر رادیو، تلویزیون، اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، می‌توان به طور گسترده‌تر به مخاطبان پیام رساند و شناخت فروشگاه لبنیات را تقویت کرد.

چاپ تراکت‌های با طراحی زیبا و اطلاعات کامل، نیز به عنوان یک ابزار تبلیغاتی مؤثر در این حوزه محسوب می‌شوند. تراکت‌ها به عنوان یک وسیله قابل حمل، امکان ارتباط مستقیم با مشتریان را فراهم می‌کنند. این ابزارها می‌توانند اطلاعات در مورد محصولات لبنیات، تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه را به مشتریان ارائه دهند و آن‌ها را به بازدید از فروشگاه لبنیات ترغیب کنند.

تاثیرگذاری تراکت‌ها نیز از جهت تجربیات متعدد تایید شده است. این ابزارها به مشتریان امکان مرور اطلاعات در زمان مناسب را می‌دهند و می‌توانند به ایجاد حس تعامل و ارتباط نزدیک‌تر با مشتریان منجر شوند. به طور کلی، تبلیغات و چاپ تراکت در فروشی لبنیات نقش مهمی در تعامل با مشتریان، جلب توجه و ترویج محصولات دارند و به توسعه و رشد این کسب‌وکار کمک می‌کنند.

طرح تراکت فروشگاه لبنیات، توسط تیم ایران طرح جهت تبلیغات و بازاریابی این مشاغل طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح تراکت فروشگاه لبنیات محلی

طرح تراکت فروشگاه لبنیات شامل: عکس با کیفیت لبنیات، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت ، می توانید علاوه بر چاپ تراکت (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی گسترده تر استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی تراکت فروشگاه لبنیات

ابعاد:                                15.5 در 6.5 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               29 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز تراکت لبنیات محلی
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح تراکت
  • استفاده از  عکس با کیفیت  لبنیات در طراحی تراکت
  • استفاده از لیبل ها و شیپ های بسیار زیبا
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت ریسو

تراکت , وکتور لبنیات , طرح تراکت ریسو , لبنیاتی , تراکت فروشگاه لبنیات , فروشگاه مواد لبنی , تراکت ریسو , مغازه لبنیاتی , تراکت ریسو فروشگاه لبنیات , تراکت سیاه سفید لبنیات فروشی , فروشگاه لبنیات , لبنیات فروشی , لبنیات , تراکت ریسو لبنیات فروشی , طرح تراکت سیاه سفید , تراکت ریسو لبنیاتی , مواد لبنی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325