طرح لایه باز تراکت لباس فروشی زنانه

شناسه مطلب : 418171
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :70 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/02/04
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ملیکا فیروزه
طراح : ملیکا فیروزه

تراکت گالری پوشاک زنانه

تبلیغات و چاپ تراکت می‌تواند بر فروشگاه پوشاک مردانه تاثیرات مثبت بسیاری داشته باشد. در ادامه، سه پاراگراف از تاثیرات مثبت تبلیغات و چاپ تراکت در فروشگاه پوشاک مردانه توضیح داده شده است:

۱- جذب مشتریان جدید: تراکت‌های تبلیغاتی می‌توانند برای فروشگاه پوشاک مردانه کمک کنند تا مشتریان جدید را جذب کنند. با چاپ تراکت‌های جذاب و حرفه‌ای، می‌توانید افرادی را که از فروشگاه شما قبلاً اطلاعی نداشته‌اند، با کالاها و خدماتی که فروشگاه شما ارائه می‌دهد، آشنا کنید. همچنین، با ارائه تخفیف‌های خاص و پیشنهاداتی جذاب، مشتریان جدید را به خرید از فروشگاه شما ترغیب کنید.

۲- افزایش فروش: تراکت‌های تبلیغاتی می‌توانند به فروشگاه پوشاک مردانه کمک کنند تا فروش خود را افزایش دهند. با ارائه تخفیف‌های خاص و پیشنهاداتی جذاب، می‌توانید مشتریان را به خرید از فروشگاه شما ترغیب کنید. همچنین، با معرفی کالاهای جدید و ارائه اطلاعاتی کاربردی در تراکت‌های تبلیغاتی، می‌توانید علاوه بر جذب مشتریان جدید، فروش به مشتریان قدیمی خود را نیز افزایش دهید.

۳- تقویت شناخت برند: تراکت‌های تبلیغاتی می‌توانند به فروشگاه پوشاک مردانه کمک کنند تا شناخت برند خود را تقویت کنند. با چاپ تراکت‌های تبلیغاتی با طرح‌هایی که شامل نام و لوگوی فروشگاه شما هستند، می‌توانید شناخت برند خود را در بین مشتریان افزایش دهید. همچنین، با استفاده از تراکت‌های جذاب و حرفه‌ای، می‌توانید تصویری مثبت و حرفه‌ای از فروشگاه خود را در ذهن مشتریان جا‌گذاری کنید.

در کل، تبلیغات و چاپ تراکت می‌توانند بر فروشگاه پوشاک مردانه تاثیرات مثبت بسیاری داشته باشند. جذب مشتریان جدید، افزایش فروش و تقویت شناخت برند، از جمله تاثیرات مثبتی هستند که می‌توانند با استفاده از تراکت‌های تبلیغاتی به‌دست آیند. به همین دلیل، استفاده از تراکت‌های تبلیغاتی، به‌عنوان یکی از ابزارهای مؤثر تبلیغاتی در فروشگاه پوشاک مردانه، پیشنهاد می‌شود.

 

پارس گرافیک طرح تراکت فروشگاه پوشاک زنانه را جهت تبلیغات و بازاریابی این فروشگاه ها، طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

 

عناصر طرح لایه باز تراکت لباس فروشی زنانه

طرح تراکت گالری پوشاک شامل: تصویر مدل خانم ، لباس زنانه ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ به صورت بسیار زیبا و شیک طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت رنگی (به صورت عمودی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

 

مشخصات فنی طرح تراکت گالری پوشاک زنانه

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               70 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت گالری پوشاک زنانه
  • هم نشینی مناسب رنگهای بکار رفته در طرح تراکت
  • طراحی تراکت رنگی با استفاده از عکس با کیفیت مدل لباس زنانه
  • طراحی ساده و شیک تراکت فروشگاه پوشاک بانوان
  • استفاده از المان های باکیفیت در طرح تراکت

 


فروشگاه پوشاک زنانه , تراکت فروشگاه پوشاک زنانه , پوشاک بانوان , پوشاک زنانه , بوتیک پوشاک زنانه , دانلود تراکت بوتیک , تراکت لایه باز گالری پوشاک بانوان , تراکت psd بوتیک زنانه , تراکت تبلیغاتی , تراکت لایه باز لباس فروشی , گالری پوشاک بانوان , گالری پوشاک زنانه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325