طرح لایه باز تراکت قهوه فروشی

شناسه مطلب : 418487
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قهوه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :22 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/02/06
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
محدثه ایزانلو
طراح : محدثه ایزانلو

طرح تراکت کافه قهوه

تبلیغات و چاپ تراکت می‌تواند در شغل کافه قهوه تاثیر قابل توجهی داشته باشد. تراکت‌های تبلیغاتی، ابزاری موثر برای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قبلی هستند. با استفاده از تراکت‌ها می‌توان به راحتی اطلاعاتی راجع به منوی کافه، نوشیدنی‌ها و خدمات ارائه شده را به مخاطبان منتقل کرد و ایجاد تشویق برای انجام خرید ایجاد کرد.

با چاپ تراکت‌های متنوع و جذاب، کافه قهوه می‌تواند برای جذب مشتریان جدید و افزایش فروش خود تلاش کند. برای مثال، می‌توان برخی از غذاها و نوشیدنی‌ها را در تراکت‌های تبلیغاتی معرفی کرده و به مخاطبان خود پیشنهاد خرید آن‌ها را داد. همچنین، می‌توان با قرار دادن کدهای تخفیف در تراکت‌های تبلیغاتی، مشتریان را به خرید محصولات از کافه قهوه ترغیب کرد.

تراکت‌ها به عنوان یک روش ارزان برای تبلیغات، در بازاریابی کافه قهوه بسیار مؤثر هستند. تراکت‌ها به راحتی قابل توزیع هستند و باعث افزایش دیده شدن کافه قهوه در میان مخاطبان خواهند شد. به علاوه، با استفاده از تراکت‌ها می‌توان مشتریان را به آدرس کافه قهوه هدایت کرد و آن‌ها را به عنوان مشتریان دائمی برای کافه قهوه جذب کرد.

تراکت های تبلیغاتی مهمترین وسیله جذب مشتری در صنعت کافه قهوه هستند. بسیاری از کافه ها از تراکت ها به عنوان ابزار اصلی تبلیغاتی خود استفاده می کنند. طراحی صحیح تراکت می تواند تاثیر بسیاری در جذب مشتریان جدید بگذارد.

یک تراکت قهوه فروشی با زمینه قهوه ای و عکس لیوان قهوه، می تواند به خاطر سادگی و ظاهری زیبا بسیار موثر باشد. در این تراکت، رنگ قهوه ای زمینه، احساس گرما و آرامش را به مشتریان القا می کند و طراحی ساده و جذاب با استفاده از عکس لیوان قهوه، بیانگر کیفیت و اهمیت قهوه در این فروشگاه قهوه است.

در این تراکت، می توان به مزایای خاص قهوه فروشی اشاره کرد. برای مثال، می توان به مرغوبیت و تازگی بالای قهوه، برندهای معتبر قهوه و استفاده از نوشیدنی های عالی مثل لاته و کاپوچینو اشاره کرد. همچنین می توان جزئیات بیشتری راجع به محیط دوستانه و دنج فروشگاه قهوه نیز در تراکت قرار داد.

همچنین، در تراکت قهوه فروشی می توان به نوعی تخفیف یا پیشنهاد ویژه برای مشتریان جدید اشاره کرد. این پیشنهاد می تواند شامل تخفیفی برای نوشیدنی ها یا میان وعده هایی مثل کیک و کلوچه باشد که مشتریان جدید را به خود جذب کند و باعث بالا رفتن فروش فروشگاه قهوه شود.

تیم پارس گرافیک طرح تراکت کافی شاپ را برای بازاریابی و تبلیغات گسترده تر این فروشگاه ها طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز تراکت کافی شاپ

طرح تراکت کافه قهوه شامل: عکس با کیفیت فنجان قهوه، دانه قهوه ،وکتور، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت رنگی (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

تراکت کافی شاپ، طرح تراکت کافه قهوه، طرح تراکت لایه باز کافه قهوه، تراکت کافه قهوه،  عکس با کیفیت قهوه، عکس با کیفیت فنجان، وکتور، لیبل ،شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی طرح  تراکت کافه قهوه

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قهوه ای

سایز:                               22 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز تراکت قهوه سرا
  • هم نشینی مناسب رنگ قهوه ای با طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت فنجان قهوه که مناسب طرح تراکت لایه باز کافه قهوه می باشد.
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت که مناسب شغل قهوه فروشی می باشد.

دانه های قهوه , دانلود psd تراکت کافی شاپ , طرح تراکت کافی شاپ , قهوه , کافی شاپ , تراکت قهوه سرا , دانه قهوه , طرح تراکت کافه قهوه , تبلیغات کافی شاپ , تراکت کافه قهوه , قهوه سرا , فنجان قهوه , تراکت کافی شاپ ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325