طرح لایه باز تراکت فست فود

شناسه مطلب : 439856
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قرمز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :36 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/11/07
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح تراکت پیتزا فروشی

تبلیغات و چاپ تراکت در صنعت فست فود تأثیرات قابل توجهی در جلب مشتریان، افزایش فروش، و ارتقاء شناخت برند دارند. در زیر به برخی از این تأثیرات اشاره می‌شود:

اولین تأثیر تبلیغات و چاپ تراکت در فست فود مرتبط با جلب مشتریان جدید است. با استفاده از تراکت‌ها، می‌توان اطلاعاتی مهم و جذاب مانند تخفیفات و پیشنهادات ویژه، منوی غذاها، و اطلاعات تماس را به مشتریان ارائه داد. این اطلاعات به مشتریان انگیزه می‌دهند تا امتحان کنند و در نهایت به مشتریان دائمی تبدیل شوند.

دومین تأثیر تبلیغات در این صنعت مربوط به افزایش فروشات است. با ارائه تخفیفات و پیشنهادات ویژه در تراکت‌ها، مشتریان به خرید فوری ترغیب می‌شوند. این تراکت‌ها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر کمک می‌کنند تا مشتریان را به خود جلب کنند و به دنبال تجربه خرید مکرر شوند.

سومین تأثیر تبلیغات در فست فود به ارتقاء شناخت برند مرتبط است. تراکت‌ها با حاوی اطلاعات در مورد اصالت و کیفیت غذا، سبک طهارت و تازگی مواد استفاده شده، به مشتریان اطمینان می‌دهند. این افزایش شناخت برند به راحتی باعث افزایش اعتماد مشتریان به محصولات و خدمات فست فود می‌شود.

با این تأثیرات مثبت، تبلیغات و چاپ تراکت‌ها به عنوان ابزارهای مهم در توسعه کسب‌وکارهای فست فود شناخته می‌شوند و می‌توانند به بهبود جذب مشتریان، افزایش فروشات و ترویج شناخت برند کمک کنند.

در طراحی لایه باز تراکت فست فود با زمینه قرمز و تصویر همبرگر، می‌توان با استفاده از این ابزار تبلیغاتی جلب توجه مشتریان و ایجاد شناخت برند قوی را تسهیل کرد. 

  1. زمینه قرمز: انتخاب رنگ قرمز به عنوان پس‌زمینه تراکت، احساس انرژی، شوق و تازگی را القا می‌کند. این رنگ به عنوان یک رنگ پرقدرت و جلب‌کننده، مشتریان را به سمت توجه به تراکت و در نتیجه به فست فود شما سوق می‌دهد.

  2. تصویر همبرگر: وارد کردن تصویری شگفت‌انگیز از همبرگر در تراکت، معنایی از محصولات اصلی فست فود شما ارائه می‌دهد. این تصویر باید با دقت انتخاب شود تا به شهرت و ذائقه منحصر به فرد فست فود شما اشاره کند.

  3. لایه باز: استفاده از لایه باز در طراحی، امکان تغییرات آسان در متن، تصاویر، و جزئیات بنر را فراهم می‌کند. این ویژگی به طراح این امکان را می‌دهد تا با تغییرات در تخفیفات و پیشنهادات ویژه، تراکت را به‌روز نگه دارد.

  4. متن توضیحات: پنج پاراگراف متن توضیحات باید شامل اطلاعاتی از جمله منوی غذاها، تخفیفات ویژه، کیفیت مواد استفاده شده، آدرس و شماره تماس باشد. این متن‌ها باید جذاب و جامع باشند تا مخاطبان را به بازدید از رستوران شما ترغیب کنند.

  5. استفاده از فونت مناسب: انتخاب یک فونت جذاب و خوانا، با هویت محصولات فست فود شما هماهنگ خواهد بود و به بهتر خواندن تراکت کمک می‌کند.

با استفاده از این راهنما، طراحی لایه باز تراکت فست فود با زمینه قرمز و تصویر همبرگر می‌تواند به بهبود جذب مشتریان و افزایش جاذبیت رستوران کمک کند.

طرح تراکت فست فود جهت استفاده این دسته از رستوران ها توسط طراحان ایران طرح طراحی، و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح تراکت فست فودی و پیتزا فروشی

طرح تراکت فست فود شامل: عکس با کیفیت همبرگر ،تصویر مرتبط با طرح فست فود، فست فود، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت رنگی ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت(به صورت عمودی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

تراکت رنگی فست فودی ، طرح تراکت فست فودی ، تراکت فست فود ، طرح تراکت فست فود ، رستوران فست فود ، عکس با کیفیت پیتزا ،پیتزا فروشی ، لیبل و شیپ های کاربردی

مشخصات فنی طرح تراکت فست فود

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قرمز

سایز:                               36 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت ساندویچی و پیتزا فروشی
  • همنشینی مناسب رنگ قرمز طراحی تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از عکس با کیفیت  همبرگر
  • استفاده مناسب از وکتور مرتبط با طرح فست فود در طرح تراکت خانه برگر فست فود
  • استفاده از کادر و شیپ های کاربردی در طراحی تراکت

 


ساندویچی , همبرگر , فست فود , طرح تراکت فست فود , پیتزا فروشی , فست فودی , تراکت ساندویچی , تراکت لایه باز فست فود , فست فود , فست فود , طرح تراکت خانه برگر , طرح تراکت ساندویچی , طرح تراکت فست فود , تراکت پیتزا فروشی , تراکت فست فود , تراکت خانه برگر , تراکت فست فود , تراکت فست فود , طرح تراکت فست فود , پیتزا ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325