طرح لایه باز تراکت فست فود

شناسه مطلب : 444176
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : نارنجی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :56 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1403/02/24
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح تراکت پیتزا فروشی

استفاده از طرح لایه باز تراکت برای تبلیغات فست فود، یکی از روش‌های موثر برای جلب توجه مخاطبان و افزایش فروش است.

  1. نمایش منوی محصولات: طرح لایه باز تراکت به صاحبان رستوران‌ها این امکان را می‌دهد تا منوی محصولات خود را به صورت جذاب و زیبا در تراکت قرار دهند. این منو می‌تواند شامل تصاویر محصولات، قیمت‌ها، توضیحات و ویژگی‌های آنها باشد که به مخاطبان کمک می‌کند تا انتخاب خود را بهتر انجام دهند.

  2. ترویج تخفیفات و پیشنهادهای ویژه: از طریق طرح لایه باز تراکت، می‌توان به راحتی تخفیفات و پیشنهادهای ویژه فست فود را به مخاطبان ارائه داد. این امر می‌تواند تحریک‌کننده‌ی قدرتمندی برای خرید باشد و مشتریان را به سمت رستوران شما جذب کند.

  3. تبلیغات محیطی محلی: تراکت‌های لایه باز می‌توانند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی محیطی موثر برای جذب مشتریان محلی عمل کنند. با توزیع این تراکت‌ها در نزدیکی محل فعالیت فست فود، می‌توان به سرعت توجه مخاطبان را جلب کرده و آنها را به خرید و سفارش غذا از رستوران شما تشویق کرد.

  4. تبلیغات تحت‌وب: با استفاده از طرح لایه باز، می‌توان تراکت‌های تبلیغاتی را برای استفاده آنلاین طراحی کرد. این امر به شما این امکان را می‌دهد که تراکت‌ها را در وب‌سایت، رسانه‌های اجتماعی یا ایمیل‌های تبلیغاتی به اشتراک بگذارید و به مخاطبان دیجیتال خود دسترسی فراهم کنید.

بنابراین، طرح لایه باز تراکت یک ابزار قدرتمند برای تبلیغات فست فود است که امکانات گسترده‌ای را برای جذب مشتریان و افزایش فروش فراهم می‌کند.

طرح تراکت فست فود جهت استفاده این دسته از رستوران ها توسط طراحان ایران طرح طراحی، و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح تراکت فست فودی و پیتزا فروشی

طرح تراکت فست فود شامل: عکس با کیفیت ساندویچ ،تصویر مرتبط با طرح فست فود، فست فود، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت رنگی ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت(به صورت عمودی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

تراکت رنگی فست فودی ، طرح تراکت فست فودی ، تراکت فست فود ، طرح تراکت فست فود ، رستوران فست فود ، عکس با کیفیت پیتزا ،پیتزا فروشی ، لیبل و شیپ های کاربردی

مشخصات فنی طرح تراکت فست فود

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                نارنجی

سایز:                               56 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت ساندویچی و پیتزا فروشی
  • همنشینی مناسب رنگ نارنجی طراحی تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از عکس با کیفیت  ساندویچ
  • استفاده مناسب از وکتور مرتبط با طرح فست فود در طرح تراکت خانه برگر فست فود
  • استفاده از کادر و شیپ های کاربردی در طراحی تراکت

 


فست فود , همبرگر , تراکت خانه برگر , طرح تراکت فست فود , تراکت ساندویچی , طرح تراکت فست فود , طرح تراکت فست فود , تراکت فست فود , پیتزا فروشی , تراکت فست فود , فست فود , ساندویچی , تراکت فست فود , تراکت لایه باز فست فود , طرح تراکت ساندویچی , فست فود , فست فودی , تراکت پیتزا فروشی , طرح تراکت خانه برگر , پیتزا ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325