طرح لایه باز تراکت فست فود و سوخاری

شناسه مطلب : 443675
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : زرد
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :33 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1403/02/10
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

تراکت مرغ سوخاری

تبلیغات و چاپ تراکت برای فست فود و مرغ سوخاری ابزارهایی بسیار مهم هستند که می‌توانند به طرح و توسعه این نوع کسب و کار کمک کنند.

اولاً، تبلیغات می‌توانند به جذب مشتریان جدید کمک کنند. با استفاده از تبلیغات در رسانه‌های مختلف مانند تلویزیون، اینترنت، و شبکه‌های اجتماعی، می‌توانید برند و منوی فست فود و مرغ سوخاری خود را به گستره‌ی بیشتری از مشتریان معرفی کنید و آن‌ها را به خرید از شما ترغیب کنید.

دوماً، چاپ تراکت‌ها می‌تواند به افزایش فروش کمک کند. با توزیع تراکت‌های حاوی پیشنهادها، تخفیفات و منوی غذا، مشتریان به شما مراجعه و سفارش غذا کرده و در نتیجه فروش شما افزایش می‌یابد.

سوماً، تبلیغات و چاپ تراکت می‌توانند به ارتقاء شناخت برند کمک کنند. با ارائه تبلیغات منحصر به فرد و طراحی تراکت‌های جذاب، می‌توانید برند فست فود و مرغ سوخاری خود را در ذهن مشتریان تثبیت کرده و آن‌ها را به مشتریان دائمی تبدیل کنید.

به طور کلی، تبلیغات و چاپ تراکت می‌توانند به رشد و توسعه فست فود و مرغ سوخاری کمک کنند، از جذب مشتریان جدید گرفته تا افزایش فروش و ارتقاء شناخت برند.

طرح تراکت فست فود جهت استفاده این دسته از رستوران ها توسط طراحان ایران طرح طراحی، و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح تراکت فست فود 

طرح تراکت فست فود شامل: عکس مرغ سوخاری ،تصویر مرتبط با طرح تراکت ، فست فود، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت رنگی ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت(به صورت عمودی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

 

مشخصات فنی طرح تراکت لایه باز کنتاکی

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                زرد

سایز:                               33 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت لایه باز  کنتاکی
  • همنشینی مناسب رنگ زرد طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از عکس با کیفیت  مرغ سوخاری
  • استفاده مناسب از وکتور مرتبط با طرح فست فود در طرح تراکت کنتاکی
  • استفاده از کادر و شیپ های کاربردی در طراحی تراکت

 


فست فود , طرح تراکت فست فود , مرغ سوخاری , طرح تراکت فست فود , طرح تراکت مرغ سوخاری , تراکت فست فود , فست فود , تراکت فست فود , تراکت کنتاکی , طرح تراکت فست فود , فست فود , تراکت فست فود , تراکت لایه باز فست فود , کنتاکی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325