طرح لایه باز تراکت فست فود و سوخاری

شناسه مطلب : 439495
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : نارنجی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :40 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/10/28
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
مژگان شیرمحمدزاده
طراح : مژگان شیرمحمدزاده

تراکت مرغ سوخاری

تبلیغات و چاپ تراکت در صنعت فست فود و سوخاری‌ها به عنوان ابزارهای اساسی تبلیغاتی مؤثر هستند و می‌توانند به بهبود رونق کسب و کار، جذب مشتریان و افزایش فروش کمک کنند.

اولاً، تراکت‌ها به عنوان وسیله‌ای فعال در اطلاع‌رسانی در مورد منو، تخفیفات، ویژگی‌های خاص فست فود یا سوخاری مورد استفاده قرار می‌گیرند. این تراکت‌ها با چاپ تصاویر جذاب از غذاها، قیمت‌ها و پیشنهادات ویژه، مشتریان را به سمت انتخاب این انواع غذاها جلب می‌کنند. همچنین، ارائه تخفیفات و پیشنهادهای ویژه در تراکت‌ها می‌تواند مشتریان را به خود جلب کرده و ایجاد احساس ارزش بیشتر برای خرید فوری را ترویج کند.

دوماً، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، تلویزیون، وب‌سایت‌ها و رادیو نیز نقش بسزایی در جذب مشتریان به فست فود و سوخاری‌ها دارند. تبلیغات دیجیتال به وسیله تصاویر و ویدئوهای جذاب، مشتریان را به سمت امکانات و خدمات فست فود می‌کشاند. همچنین، استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای به اشتراک گذاری تجربیات مشتریان، نقد و بررسی‌ها و تصاویر طعم‌ها می‌تواند به افزایش شناخت و تعامل با مشتریان کمک کند.

سوماً، افزایش رقابت در این صنعت نیازمند تبلیغات خلاقانه و موثر است. استفاده از تراکت‌های متفاوت با طراحی‌ها و مضامین جذاب، تبلیغاتی خاص و متمایز ارائه می‌دهد که می‌تواند نشان‌دهنده استایل و خصوصیات منحصر به فرد هر فست فود یا سوخاری باشد.

با کلیه این ابزارها، فست فود و سوخاری‌ها می‌توانند به بهبود شناخت برند، جذب مشتریان جدید، و ارتقاء تجربه مشتریان موجود بپردازند که در نهایت به افزایش فروش و موفقیت کسب و کار منجر خواهد شد.

طرح تراکت فست فود جهت استفاده این دسته از رستوران ها توسط طراحان ایران طرح طراحی، و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح تراکت فست فود 

طرح تراکت فست فود شامل: عکس مرغ سوخاری ،تصویر مرتبط با طرح تراکت ، فست فود، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت رنگی ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت(به صورت عمودی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

 

مشخصات فنی طرح تراکت لایه باز کنتاکی

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                نارنجی

سایز:                               40 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت لایه باز  کنتاکی
  • همنشینی مناسب رنگ نارنجی طراحی تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از عکس با کیفیت  مرغ سوخاری
  • استفاده مناسب از وکتور مرتبط با طرح فست فود در طرح تراکت کنتاکی
  • استفاده از کادر و شیپ های کاربردی در طراحی تراکت

 


طرح تراکت فست فود , طرح تراکت فست فود , فست فود , فست فود , تراکت لایه باز فست فود , فست فود , تراکت فست فود , تراکت فست فود , تراکت کنتاکی , تراکت فست فود , کنتاکی , طرح تراکت مرغ سوخاری , مرغ سوخاری , طرح تراکت فست فود ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325