طرح لایه باز تراکت فروش آش و حلیم

شناسه مطلب : 451546
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قرمز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :133 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1403/07/17
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
فاطمه مهنانی
طراح : فاطمه مهنانی

طرح لایه باز تراکت فروش آش و حلیم

تبلیغات و چاپ تراکت‌ها در شغل فروش آش و حلیم می‌توانند تأثیر بسزایی بر جذب مشتریان جدید و افزایش فروش داشته باشند. تراکت‌ها به‌عنوان یک ابزار تبلیغاتی کم‌هزینه و مؤثر، می‌توانند به‌راحتی در مناطق پررفت‌وآمد توزیع شوند و اطلاعاتی نظیر منوی غذا، قیمت‌ها و آدرس فروشگاه را به مشتریان منتقل کنند. طراحی جذاب و حرفه‌ای این تراکت‌ها می‌تواند موجب جلب توجه افرادی شود که ممکن است قبلاً از محصولات آشنا نبوده‌اند.

علاوه بر جذب مشتریان جدید، تراکت‌ها می‌توانند به ایجاد وفاداری در مشتریان فعلی نیز کمک کنند. با ارائه اطلاعات درباره تخفیف‌های ویژه، روزهای خاص یا پیشنهادات فصلی از طریق تراکت‌ها، فروشنده می‌تواند مشتریان را به بازگشت و تجربه دوباره محصولات ترغیب کند. این ارتباط مستمر نه‌تنها موجب افزایش تعداد مشتریان می‌شود بلکه می‌تواند به افزایش میزان فروش در طولانی‌مدت نیز بینجامد.

طراحی و محتوای تراکت‌ها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. استفاده از تصاویری خوشمزه از آش و حلیم و انتخاب رنگ‌ها و فونت‌های مناسب می‌تواند حس اشتها را در مشتریان ایجاد کند و آن‌ها را به خرید ترغیب کند. همچنین، بیان داستانی درباره روش تهیه یا مواد اولیه استفاده‌شده می‌تواند ارتباط عاطفی‌تری با مشتریان برقرار کند. به این ترتیب، سرمایه‌گذاری در تبلیغات و چاپ تراکت‌های با کیفیت می‌تواند به‌عنوان یک استراتژی مؤثر برای موفقیت در فروش آش و حلیم به شمار آید.

طرح لایه باز تراکت آشکده، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از مغازه ها توسط تیم طراحان ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح تراکت لایه باز آشکده

طرح تراکت آشکده شامل:

عکس با کیفیت ظرف آش، عکس با کیفیت ظرف حلیم، حلیم، آش، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت رنگی ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت(به صورت عمودی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

مشخصات فنی طرح تراکت لایه باز آش و حلیم

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قرمز

سایز:                               133 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت آشکده
  • همنشینی مناسب رنگ قرمز در طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده از عکس با کیفیت ظرف آش و حلیم که مناسب با طرح تراکت لایه باز آشکده
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت

آش و حلیم , تراکت آش کده , تراکت آش و حلیم و سوپ , طرح لایه باز تراکت , غذای ایرانی , تراکت آشکده , تراکت رستوران , تراکت آشکده , حلیم , طرح تراکت رستوارن , تراکت لایه باز رستوران , طرح تراکت آشکده , طرح تراکت آش فروشی , طرح تراکت آشکده , تراکت رستوران ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325