طرح لایه باز تراکت فروشگاه کیف و کفش psd

شناسه مطلب : 418331
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : خاکستری
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :12 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/02/05
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
محدثه ایزانلو
طراح : محدثه ایزانلو

طرح تراکت فروشگاه کیف و کفش

تبلیغات و چاپ تراکت، به عنوان یکی از روش های ارتباطی موثر بین فروشگاه کیف و کفش و مشتریان، می تواند به بهبود فروش و درآمد کمک کند. با انتشار تبلیغات، می توان به سرعت نام و آدرس فروشگاه را در میان مردم منتشر کرد و برای جذب مشتریان جدید و همچنین حفظ مشتریان قبلی، از تخفیفات و پیشنهادهای ویژه در این تبلیغات استفاده کرد.

چاپ تراکت های تبلیغاتی نیز می تواند به عنوان یکی از ابزارهای ارتباطی موثر بین فروشنده و مشتریان باشد. در این تراکت ها، می توان اطلاعاتی در مورد فروشگاه کیف و کفش، محصولات، تخفیفات و پیشنهادهای ویژه را به صورت کوتاه و مفید قرار داد تا مشتریان به راحتی با فروشگاه آشنا شوند و از خدمات آن استفاده کنند.

علاوه بر این، انتشار تبلیغات در رسانه های اجتماعی و وب سایت ها نیز می تواند به بهبود دیدیاری فروشگاه و بهبود رتبه جستجو در موتورهای جستجو کمک کند که از نتیجه گیری بهتر برای کسب و کار و افزایش بازدیدها و فروش نتیجه می‌شود. به همین دلیل، تبلیغات و چاپ تراکت ها، به عنوان یکی از روش های اثربخش برای تبلیغات فروشگاه کیف و کفش مورد استفاده قرار می گیرند.

طرح لایه باز تراکت برای فروشگاه کیف و کفش، به عنوان یکی از روش‌های تبلیغاتی موثر، می‌تواند با استفاده از یک زمینه خاکستری و عکس کیف و کفش، جذابیت بیشتری برای مخاطبین به همراه داشته باشد. در اینجا پنج پاراگراف به توضیحات بیشتر پیرامون این طرح لایه باز تراکت پرداخته شده است:

  1. زمینه خاکستری: استفاده از زمینه‌ای خاکستری، یکی از انتخاب‌های مناسب برای یک تراکت تبلیغاتی است. این رنگ به طور کلی به عنوان یک رنگ کلاسیک و خاص در صنعت طراحی و تبلیغات شناخته شده است که همچنین به طور معمول با تصاویر کیف و کفش سازگار است.

  2. عکس کیف و کفش: برای جلب توجه مخاطبین، می‌توان از یک عکس با کیفیت و جذاب از یک کیف و یا کفش استفاده کرد. این عکس می‌تواند به عنوان مرکز تراکت قرار گیرد و با استفاده از ابعاد مناسب، جلوه بیشتری برای کالاهای فروشگاه به همراه داشته باشد.

  3. اطلاعات فروشگاه: در این طرح لایه باز تراکت، می‌توان اطلاعات کامل و دقیقی در مورد فروشگاه و کالاهای آن را درج کرد. این اطلاعات می‌تواند شامل نام فروشگاه، آدرس، شماره تلفن، ایمیل و وب سایت فروشگاه باشد.

  4. تخفیفات و پیشنهادهای ویژه: با اضافه کردن تخفیفات و پیشنهادهای ویژه به تراکت، می‌توان مخاطبین را برای خرید کیف و کفش از فروشگاه ترغیب کرد.

 

طرح تراکت کفش فروشی، جهت بازاریابی و تبلیغات این فروشگاه ها توسط پارس گرافیک طراحی و در اختیار کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح لایه باز تراکت فروشگاه کفش 

طرح تراکت کفش فروشی شامل: عکس با کیفیت کیف و کفش مجلسی ، تصویر دوربری شده کفش، عکس با کیفیت کفش، وکتور، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت رنگی (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی تراکت لایه باز کفش فروشی

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 خاکستری

سایز:                               12 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت گالری کیف و کفش 
  • هم نشینی مناسب رنگ خاکستری با طرح تراکت
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های شیک
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت کفش مجلسی در طرح تراکت کفش فروشی

طرح لایه باز , تراکت لایه باز کفش فروشی , کفش فروشی , تراکت فروشگاه کفش , تراکت فروشگاه کیف و کفش , گالری کفش , تراکت فروشگاه کفش , طرح تراکت گالری کیف و کفش , تراکت لایه باز فروشگاه کیف و کفش , تراکت رنگی فروشگاه کفش , طرح تراکت رنگی کفش فروشی , تراکت کفش فروشی , کیف و کفش , طرح تراکت فروشگاه کیف و کفش , طرح تراکت کفش فروشی , کفش , طرح تراکت فروشگاه کفش , طرح تراکت رنگی فروشگاه کفش , تراکت رنگی کفش فروشی , فروشگاه کفش , تراکت گالری کیف و کفش ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325