طرح لایه باز تراکت فروشگاه کالای خواب psd

شناسه مطلب : 421630
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :84 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/03/03
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

تراکت کالای خواب

 

تبلیغات و چاپ تراکت در شغل فروشگاه کالای خواب تأثیر قابل توجهی دارند. این صنعت، که به فروش انواع محصولات خواب مانند تشک، رویه تخت، پتو و لحاف می‌پردازد، نیاز دارد تا به مشتریان جدید معرفی شود و آن‌ها را به خرید محصولات خواب از فروشگاه خود ترغیب کند. تراکت‌ها به عنوان یک وسیله تبلیغاتی موثر، به ارتقای شناخت درباره فروشگاه کمک می‌کنند و به ترویج فروش محصولات خواب کمک می‌کنند.

اولین تأثیر تبلیغات و چاپ تراکت در شغل فروشگاه کالای خواب، جلب توجه مشتریان جدید است. تراکت‌ها با طراحی جذاب، شامل تصاویر زیبا و اطلاعات کامل درباره محصولات و خدمات فروشگاه، مشتریان را به سمت فروشگاه جذب می‌کنند. با استفاده از جملات متناسب و پیام‌های قوی، تراکت‌ها مشتریان را ترغیب به بازدید از فروشگاه و خرید محصولات خواب می‌کنند.

ثانیاً، تبلیغات و چاپ تراکت در شغل فروشگاه کالای خواب به فروشگاه‌ها کمک می‌کنند تا شناخت بیشتری در بازار داشته باشند. با توزیع تراکت‌ها در مکان‌های عمومی مانند مراکز خرید، نمایشگاه‌ها و نقاط پرتردد، فروشگاه‌ها به طور مستقیم با مخاطبان خود در تماس قرار می‌گیرند. تراکت‌ها با ارائه اطلاعات جامع و جذاب درباره محصولات خواب، قیمت‌ها، تخفیفات و خدمات مشتریان، نقش مهمی در ایجاد شناخت و آگاهی مخاطبان درباره فروشگاه و ارائه‌دهنده خدمات محصولات خواب دارند.

با توجه به این نکات، تبلیغات و چاپ تراکت به فروشگاه‌های کالای خواب کمک می‌کنند تا بازاریابی قوی‌تری داشته باشند، مشتریان جدید را جذب کنند و فروش محصولات خود را افزایش دهند.

طرح تراکت لایه باز کالای خواب، توسط تیم مجرب ایران طرح جهت تبلیغات و بازاریابی این دسته از فروشگاه ها طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح تراکت فروشگاه کالای خواب

طرح تراکت کالای خواب شامل: عکس باکیفیت تخت  ، عکس باکیفیت کالای خواب، عکس باکیفیت تشک و بالش ، لیبل و شیپ های کاربردی و بسیار زیبا می باشد که توسط طراحان ایران طرح به صورت عمودی در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت رنگی و پوستر، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی تراکت لایه باز فروشگاه کالای خواب

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، آبی

سایز:                               84 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت فروشگاه کالای خواب
  • هم نشینی مناسب رنگ های سفید و آبی در طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی
  • استفاده از عکس باکیفیت تشک و بالش که مناسب طرح تراکت فروشگاه کالای خواب می باشد.
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت که مناسب شغل کالای خواب می باشد.

تراکت لایه باز کالای خواب , طرح تراکت فروشگاه کالای خواب , کالای خواب , طرح لایه باز , رو بالشی , لحاف و تشک , فروشگاه کالای خواب . , دانلود psd تراکت کالای خواب , طرح تراکت فروشگاه کالای خواب , تراکت فروشگاه روتختی و رو بالشی , فروشگاه کالای خواب , تصویر کالای خواب , لحاف دوزی , کالای خواب , فروشگاه کالای خواب , بالشت ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325