طرح لایه باز تراکت فروشگاه چای و دمنوش

شناسه مطلب : 419086
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : زرد سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :55 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/12
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ملیکا فیروزه
طراح : ملیکا فیروزه

تراکت رنگی فروشگاه چای و دمنوش گیاهی

فروشگاه‌های چای و دمنوش بازار روز به روز بزرگتر و پر رقابت‌تری می‌شوند. در این شرایط، تاثیر تبلیغات و چاپ بنر در توسعه این کسب و کار بسیار مهم است. تبلیغات موثر و بنر‌های جذاب و اختصاصی به فروشگاه کمک می کند تا بازدید کنندگان جدید جذب شوند و فروشگاه مشتریان خود را افزایش دهد. در ادامه، تاثیر تبلیغات و چاپ بنر در شغل فروشگاه چای و دمنوش را به شرح زیر توضیح خواهیم داد:

  1. جذب مشتری جدید: تبلیغات و چاپ بنر برای فروشگاه چای و دمنوش می تواند به جذب مشتری جدید کمک کند. این تبلیغات می توانند به محصولات، منو، تخفیف ها و عروض ویژه اشاره کنند و باعث افزایش اطلاعات مشتریان نسبت به فروشگاه شود. همچنین بنر های با تصاویر جذاب می توانند به جذب نگاه مشتری کمک کرده و به راحتی توجه آنان را به خود جلب کنند.

  2. ارتقای شناخت برند: تبلیغات و چاپ بنر به فروشگاه چای و دمنوش کمک می کند تا شناخت برند خود را بهتر کند. این تبلیغات می توانند به شناخت برند و ارزش های آن اشاره کنند و باعث ایجاد تصویری مثبت از فروشگاه در ذهن مشتریان شوند. همچنین بنر های با طراحی خلاق و متفاوت می توانند به یاد ماندگاری بیشتری از فروشگاه در ذهن مشتریان کمک کنند.

    طراحی تراکت فروشگاه چای و دمنوش با زمینه سبز و زرد و عکس فنجان و قوری چای می‌تواند تاثیر بسیاری در جذب مشتریان این فروشگاه داشته باشد. در ادامه، پنج پاراگراف به توضیح این تاثیرات پرداخته خواهد شد.

    1- ایجاد شناخت برای فروشگاه: با توجه به اینکه تصویر فنجان و قوری چای در تراکت قرار دارد، این باعث می‌شود که مشتریان به راحتی شناختی برای فروشگاه چای و دمنوش پیدا کنند. به این ترتیب با دیده شدن تصاویر در تراکت، فروشگاه به عنوان یک مرجع معتبر برای خرید چای و دمنوش در ذهن مشتریان نقش ببیند.

    2- جذب مشتریان: با استفاده از تراکت، می‌توان به سادگی تخفیفات و پیشنهادات ویژه را برای مشتریان اعلام کرد. این کار می‌تواند باعث جذب مشتریان جدید شود و همچنین باعث افزایش فروش محصولات چای و دمنوش در فروشگاه شود.

    3- ارتقای شناخت برند: با استفاده از تراکت، می‌توان برای فروشگاه چای و دمنوش شناخت برندی را ایجاد کرد. با طراحی مناسب و به کارگیری عکس‌هایی مرتبط با محصولات، مشتریان به سادگی برند فروشگاه را به خاطر خواهند سپرد و احتمال انتخاب محصولات فروشگاه در مقابل رقبا را افزایش خواهد داد.

تراکت لایه باز فروشگاه چای و دمنوش ،جهت تبلیغات این دسته از فروشگاه ها توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر به کار رفته در طرح لایه باز تراکت چای و دمنوش گیاهی

طرح تراکت فروشگاه چای و دمنوش شامل: تصویر قوری چای، تصویر دمنوش های گیاهی،تصویر لیمو ،وکتور لیبل و شیپ های کاربردی می باشد.به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

طرح تراکت چای و دمنوش، تراکت فروشگاه چای و دمنوش، تراکت لایه باز چای و دمنوش، تراکت رنگی، چای سبز ، دمنوش گیاهی، عکس با کیفیت چای، عکس با کیفیت دمنوش، عطاری ،لیبل ، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی طرح تراکت لایه باز فروشگاه چای و دمنوش

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                زرد ، سبز

سایز:                               55 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت رنگی فروشگاه چای و دمنوش
  • همنشینی مناسب رنگ زرد و سبز با طرح فروشگاه چای و دمنوش
  • استفاده از  عکس با کیفیت قوری چای و لیمو که مناسب طرح تراکت فروشگاه چای و دمنوش می باشد. 
  • طراحی تراکت ، با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی 
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت فروشگاه چای و دمنوش

جای , طرح تراکت فروشگاه چای و دمنوش , طرح های لایه باز , تراکت فروشگاه چای , تراکت رنگی چای و دمنوش , تراکت عطاری , چای و دمنوش , چای فروشی , تراکت چای فروشی , طرح لایه باز تراکت رنگی فروشگاه چای و دمنوش , طرح تراکت فروشگاه دمنوش گیاهی , چای ایرانی , تراکت رنگی فروشگاه چای و دمنوش , تراکت فروشگاه چای و دمنوش , تراکت دمنوش گیاهی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325