طرح لایه باز تراکت فروشگاه موتور سیکلت

شناسه مطلب : 420465
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سرمه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :20 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/21
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

تراکت فروشگاه موتور سیکلت

شغل فروشگاه موتور سیکلت، به عنوان یکی از شغل‌های خدماتی، به دنبال جذب مشتریان و افزایش فروش خود است. در این راستا، تبلیغات و چاپ تراکت می‌تواند به شدت موثر باشد. تبلیغات به عنوان یک ابزار ارتباطی و تبلیغاتی، به کسب و کار کمک می‌کند تا با مشتریان پتانسیل ارتباط برقرار کند و نام شغل فروشگاه موتور سیکلت را در بازار بهتر شناخته شود. تبلیغات باعث افزایش شناخت برند و توجه مشتریان به فروشگاه موتور سیکلت می‌شود.

در این راستا، چاپ تراکت نیز به عنوان یکی از روش‌های تبلیغاتی، می‌تواند به شدت موثر باشد. چاپ تراکت به عنوان یکی از روش‌های چاپی، به کسب و کار کمک می‌کند تا نام و خدمات خود را به مشتریان نشان دهد. تراکت‌هایی با طرح‌های جذاب و اطلاعات مهم، می‌تواند به فروشگاه موتور سیکلت کمک کند تا مشتریان جدید جذب کند و با مشتریان قبلی بهتر ارتباط برقرار کند.

همچنین، چاپ تراکت می‌تواند به فروشگاه موتور سیکلت کمک کند تا به مشتریان خود اطلاعات بیشتری درباره محصولات و خدمات خود ارائه دهد. این روش به عنوان یکی از روش‌های ارتباطی می‌تواند به فروشگاه موتور سیکلت کمک کند تا مشتریان خود را آگاه کند و با آن‌ها در ارتباط باشد.

طرح لایه باز تراکت فروشگاه موتور سیکلت، توسط تیم پارس گرافیک جهت تبلیغات و بازاریابی این مشاغل طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح تراکت فروشگاه موتور سیکلت

طرح تراکت فروشگاه موتور سیکلت شامل: عکس با کیفیت موتور ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت رنگی (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی گسترده تر استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی تراکت  فروشگاه موتور سیکلت

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سرمه ای

سایز:                               20 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز تراکت فروشگاه موتور سیکلت
  • هم نشینی مناسب رنگ سرمه ای با طرح بنر
  • استفاده از عکس باکیفیت  موتور
  • استفاده از لیبل ها و شیپ های بسیار زیبا

موتور سیکلت , موتور , تراکت نمایشگاه موتور سیکلت , نمایشگاه موتور سیکلت , موتور سیکلت , تراکت گالری موتور سیکلت , موتور فروشی , تراکت تبلیغاتی موتور سیکلت , تراکت فروشگاه موتور سیکلت ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325