طرح لایه باز تراکت فروشگاه موبایل psd

شناسه مطلب : 418751
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : نارنجی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :31 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/02/10
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
شکیلا کاملیان
طراح : شکیلا کاملیان

طرح تراکت موبایل فروشی

تبلیغات و چاپ تراکت برای فروشگاه های موبایل یکی از راه‌های مهم برای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی است. این تبلیغات باعث می‌شود که مردم با نام و شناسنامه فروشگاه شما آشنا شوند و آگاهی داشته باشند که محصولاتی که شما عرضه می‌کنید چه ویژگی‌هایی دارند و چه قیمتی دارند.

یکی از اصلی‌ترین تاثیرات تبلیغات و چاپ تراکت در شغل موبایل فروشی افزایش فروش است. تراکت‌ها می‌توانند به عنوان یک ابزار مؤثر برای ترویج محصولات جدید شما عمل کنند، به مشتریان فعلی شما درباره تخفیفات و فروش ویژه خبر دهند، و افراد جدید را جذب کنند.

در مورد فروشگاه های موبایل که رقابت بالایی دارند، چاپ تراکت و تبلیغات به طور مستقیم می‌تواند باعث افزایش شناخت نام فروشگاه شما در میان مشتریان شود. به این ترتیب، شما می‌توانید با ترویج محصولات و خدمات خود و با ارائه بهترین قیمت‌ها، از دیگر رقبای خود پیشی گرفته و در نهایت فروش خود را افزایش دهید.

در کل، چاپ تراکت و تبلیغات می‌تواند به فروشگاه های موبایل در جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی، افزایش شناخت نام فروشگاه و در نهایت افزایش فروش کمک کند.

تراکت‌ها به عنوان یکی از ابزارهای تبلیغاتی موثر در صنعت فروش موبایل شناخته شده‌اند. در طراحی تراکت موبایل فروشی با زمینه نارنجی و عکس موبایل، باید به نکات زیر توجه شود:

۱- عکس: عکس بهترین وسیله‌ای است که می‌توان برای جلب توجه مخاطبان در تراکت مورد استفاده قرار داد. در تصویر باید موبایل با کیفیت عالی، با جزئیات دقیق و از زوایای مختلف نشان داده شود.

۲- مشخصات محصول: در تراکت، بهتر است مشخصات ویژگی‌های محصول نوشته شود. از جمله این مشخصات می‌توان به سایز، رنگ، حافظه داخلی، دوربین، پردازنده و ... اشاره کرد.

۳- تخفیف‌ها: عرضه تخفیف‌های ویژه در تراکت، می‌تواند بسیار جذاب باشد. این تخفیف‌ها می‌تواند به شکل درصدی یا به صورت کد تخفیف در تراکت ذکر شود.

۴- اطلاعات تماس: اطلاعات تماس فروشگاه باید به وضوح در تراکت نوشته شود. شامل آدرس، تلفن و وب‌سایت فروشگاه می‌باشد.

۵- طراحی: طراحی تراکت باید زیبا و جذاب باشد و با محصول مرتبط باشد. در این تراکت، زمینه نارنجی به عنوان رنگ پرکاربرد در طراحی تراکت موبایل فروشی انتخاب شده است که باید به شکل جذاب و خلاقانه در تراکت استفاده شود.

تیم پارس گرافیک طرح تراکت فروشگاه موبایل را جهت تبلیغات و بازاریابی گسترده تر کاسبان این شغل طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

 

عناصر طرح تراکت فروشگاه موبایل و لوازم جانبی

طرح تراکت فروشگاه موبایل شامل: عکس با کیفیت گوشی موبایل، گوشی موبایل، اندروید ، تصویر با کیفیت لوازم جانبی موبایل، لیبل و شیپ های کاربردی و بسیار زیبا می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک به صورت افقی در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت رنگی و پوستر، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

تراکت گوشی فروشی، تراکت لایه باز، طرح تراکت فروشگاه موبایل، تراکت رنگی، طرح تراکت گالری موبایل، عکس با کیفیت گوشی موبایل، گوشی موبایل، اندروید ، لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی تراکت لایه باز گوشی فروشی

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 نارنجی

سایز:                                31 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات تراکت گالری موبایل و تعمیرات موبایل
  • هم نشینی مناسب رنگ نارنجی با طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی
  • استفاده از عکس باکیفیت گوشی موبایل  که مناسب طرح تراکت فروشگاه و تعمیرات موبایل می باشد.
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت که مناسب شغل گوشی فروشی می باشد.

 


موبایل , تراکت فروشگاه موبایل , فروشگاه موبایل , طرح تراکت , فروشگاه موبایل , لوازم جانبی موبایل , تلفن همراه , طرح تراکت گالری موبایل , طرح تراکت موبایل فروشی , تبلیغات فروشگاه موبایل , تراکت گالری موبایل , تراکت موبایل فروشی , گوشی همراه , طرح تراکت فروشگاه موبایل , گالری موبایل ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325