طرح لایه باز تراکت فروشگاه موبایل psd

شناسه مطلب : 416459
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : بنفش
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :72 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/01/22
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ملیکا فیروزه
طراح : ملیکا فیروزه

طرح تراکت موبایل فروشی

تبلیغات و چاپ تراکت برای فروشگاه‌های موبایل، به عنوان یکی از اصلی‌ترین وسایل تبلیغاتی شناخته شده‌اند. تراکت های فروشگاه موبایل معمولاً به دلیل طراحی آن‌ها و نحوه چاپ، می توانند بازدهی بالایی در تبلیغات داشته باشند. در ادامه، تاثیر تراکت ها و تبلیغات در فروشگاه موبایل بررسی می شود:

۱. افزایش شناخت مشتری: تراکت های فروشگاه موبایل می توانند در افزایش شناخت مشتریان نسبت به فروشگاه شما مؤثر باشند. این تراکت ها معمولاً شامل عکس های محصولات، قیمت ها و جزئیات فنی محصولات هستند که به مشتریان کمک می کنند تا اطلاعات دقیقی درباره محصولات شما داشته باشند.

۲. افزایش فروش: چاپ تراکت در فروشگاه موبایل می تواند به شما کمک کند تا بازاریابی خود را افزایش دهید و در نتیجه فروش محصولات خود را افزایش دهید. این تراکت ها معمولاً شامل تخفیف های ویژه، پیشنهادات فصلی و جزئیات خدمات پس از فروش هستند که می توانند ترغیب کننده برای مشتریان شما باشند.

۳. رقابت با رقبا: تراکت های فروشگاه موبایل می توانند به شما کمک کنند تا در رقابت با رقبای خود پیشرفت کنید. با چاپ تراکت های بازدیدکننده می توانند محصولات شما را برای دیگران معرفی کنند و نشان دهند که شما یک فروشگاه پویا و بروزرسانی هستید.

طرح لایه باز تراکت موبایل فروشی با زمینه بنفش و عکس موبایل، یکی از راه‌های موثر تبلیغاتی برای این شغل است که به راحتی قابل تنظیم و ویرایش برای هر فروشگاه موبایل فروشی است. در ادامه پنج پاراگراف از جزئیات و توضیحات طرح لایه باز تراکت موبایل فروشی با زمینه بنفش و عکس موبایل آمده است:

۱- زمینه بنفش: انتخاب رنگ مناسب برای زمینه تراکت، یکی از عوامل مهمی است که می‌تواند تاثیر بسزایی در جذب مشتریان داشته باشد. برای طراحی تراکت موبایل فروشی می‌توان از رنگ بنفش استفاده کرد که به طور کلی با فضای خلاق و نوآوری مرتبط است.

۲- عکس موبایل: استفاده از عکسی از موبایل، می‌تواند باعث جذب مشتریان شود. در طرح لایه باز تراکت موبایل فروشی با زمینه بنفش، می‌توان یک عکس با کیفیت از موبایل‌های پرفروش و جدید را درج کرد تا توجه مشتریان را به خود جلب کند.

۳- فضای لایه باز: استفاده از فایل لایه باز در طراحی تراکت، به طراح امکان می‌دهد تا به راحتی و با استفاده از نرم‌افزارهای گرافیکی مختلف، اصلاحات لازم را برای آن انجام دهد. همچنین می‌توان با تغییر متن‌ها، شماره تماس و آدرس فروشگاه، آن را به روز رسانی کرد.

۴- استفاده از فونت‌های خوانا: یکی دیگر از موارد مهم در طراحی تراکت، استفاده از فونت‌های خوانا است.

تیم پارس گرافیک طرح تراکت فروشگاه موبایل را جهت تبلیغات و بازاریابی گسترده تر کاسبان این شغل طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

 

عناصر طرح تراکت فروشگاه موبایل و لوازم جانبی

طرح تراکت فروشگاه موبایل شامل: عکس با کیفیت گوشی موبایل، گوشی موبایل، اندروید ، تصویر با کیفیت لوازم جانبی موبایل، لیبل و شیپ های کاربردی و بسیار زیبا می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک به صورت افقی در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت رنگی و پوستر، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

تراکت گوشی فروشی، تراکت لایه باز، طرح تراکت فروشگاه موبایل، تراکت رنگی، طرح تراکت گالری موبایل، عکس با کیفیت گوشی موبایل، گوشی موبایل، اندروید ، لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی تراکت لایه باز گوشی فروشی

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                بنفش

سایز:                               72 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات تراکت گالری موبایل و تعمیرات موبایل
  • هم نشینی مناسب رنگ بنفش با طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی
  • استفاده از عکس باکیفیت گوشی موبایل  که مناسب طرح تراکت فروشگاه و تعمیرات موبایل می باشد.
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت که مناسب شغل گوشی فروشی می باشد.

 


فروشگاه موبایل , لوازم جانبی موبایل , تبلیغات فروشگاه موبایل , طرح تراکت موبایل فروشی , گوشی همراه , موبایل , طرح تراکت فروشگاه موبایل , فروشگاه موبایل , طرح تراکت گالری موبایل , گالری موبایل , تراکت فروشگاه موبایل , تلفن همراه , تراکت گالری موبایل , تراکت موبایل فروشی , طرح تراکت ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325