طرح لایه باز تراکت فروشگاه موبایل

شناسه مطلب : 416920
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :10 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/01/26
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
محدثه ایزانلو
طراح : محدثه ایزانلو

طرح تراکت موبایل فروشی

تبلیغات و چاپ تراکت می‌توانند در رشد و توسعه کسب و کار موبایل فروشی تاثیر بسزایی داشته باشند. در ادامه به برخی از تاثیرات مثبت این روش ها در این حوزه پرداخته خواهد شد.

1- جذب مشتریان جدید: تراکت ها می‌توانند ابزاری کارآمد برای جذب مشتریان جدید باشند. با توزیع تراکت ها در محل های عمومی و پرتردد شهر، افراد زیادی به برند شما آشنا خواهند شد و این باعث جذب مشتریان جدید و افزایش فروش خواهد شد.

2- افزایش شناخت برند: چاپ تراکت ها با برند شما، می‌تواند شناخت برند شما را در میان مخاطبین افزایش دهد. با استفاده از طرح های جذاب و خلاقانه در تراکت ها، شما می‌توانید شناخت برند خود را بالا ببرید و افراد را به خرید از شما ترغیب کنید.

3- ترویج فروش و پیشنهاد ویژه: با چاپ تراکت های تبلیغاتی، می‌توانید پیشنهاد ویژه و تخفیفاتی را برای محصولات خود ارائه دهید. این امر می‌تواند باعث افزایش فروش و جذب مشتریان جدید شود.

به طور خلاصه، تراکت ها و تبلیغات با چاپ تراکت ها می‌توانند ابزاری کارآمد برای جذب مشتریان جدید، ترویج فروش و پیشنهاد ویژه و افزایش شناخت برند باشند. بنابراین، استفاده از این ابزارها در کسب و کار موبایل فروشی می‌تواند در رشد و توسعه آن بسیار مؤثر باشد.

طراحی تراکت به عنوان یکی از ابزارهای تبلیغاتی می‌تواند در توسعه کسب‌وکار موبایل فروشی تأثیر مثبتی داشته باشد. یک تراکت موثر باید در قالبی زیبا و با ایده‌آلی که علاوه بر جذابیت، محتوایی مفید و متناسب با کسب‌وکار شما را داشته باشد.

یکی از تأثیرات مثبت چاپ تراکت، بهبود شناخت برند است. چاپ تراکت به شما امکان می‌دهد تا برند خود را به نحوی طراحی کنید که باعث تشویق مخاطبان شما به خرید محصولات شما شود. تراکت‌ها به عنوان یک وسیله ارتباطی با مخاطبان، توانایی به اشتراک گذاری اطلاعات در مورد محصولات و خدمات شما را دارند.

تأثیر دیگر چاپ تراکت در افزایش فروش است. تراکت‌های با کیفیت و مفید می‌توانند باعث افزایش علاقه مخاطبان شما به محصولات و خدمات شما شوند. با استفاده از تراکت‌ها، شما می‌توانید افراد را به مغازه خود جذب کنید و به عنوان نتیجه، فروش خود را افزایش دهید.

در نهایت، یکی از تأثیرات مثبت تراکت در ارتباط با هزینه آن است. چاپ تراکت‌های با کیفیت و جذاب به دلیل هزینه کمتری نسبت به برخی ابزارهای تبلیغاتی دیگر مانند تلویزیون و رادیو، به عنوان یک ابزار تبلیغاتی اقتصادی در نظر گرفته می‌شوند.

تیم پارس گرافیک طرح تراکت فروشگاه موبایل را جهت تبلیغات و بازاریابی گسترده تر کاسبان این شغل طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

 

عناصر طرح تراکت فروشگاه موبایل و لوازم جانبی

طرح تراکت فروشگاه موبایل شامل: عکس با کیفیت گوشی موبایل، گوشی موبایل، اندروید ، تصویر با کیفیت لوازم جانبی موبایل، لیبل و شیپ های کاربردی و بسیار زیبا می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک به صورت افقی در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت رنگی و پوستر، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

تراکت گوشی فروشی، تراکت لایه باز، طرح تراکت فروشگاه موبایل، تراکت رنگی، طرح تراکت گالری موبایل، عکس با کیفیت گوشی موبایل، گوشی موبایل، اندروید ، لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی تراکت لایه باز گوشی فروشی

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، آبی

سایز:                               10 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات تراکت گالری موبایل و تعمیرات موبایل
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید و آبی با طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی
  • استفاده از عکس باکیفیت گوشی موبایل  که مناسب طرح تراکت فروشگاه و تعمیرات موبایل می باشد.
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت که مناسب شغل گوشی فروشی می باشد.

 


فروشگاه موبایل , طرح تراکت , فروشگاه موبایل , طرح تراکت فروشگاه موبایل , گوشی همراه , موبایل , تبلیغات فروشگاه موبایل , گالری موبایل , تراکت فروشگاه موبایل , تراکت موبایل فروشی , لوازم جانبی موبایل , طرح تراکت گالری موبایل , تلفن همراه , تراکت گالری موبایل , طرح تراکت موبایل فروشی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325