طرح لایه باز تراکت فروشگاه محصولات چرمی

شناسه مطلب : 443318
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :60 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1403/02/01
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح تراکت  فروشگاه محصولات چرمی

تبلیغات و چاپ تراکت در شغل فروشگاه محصولات چرمی تاثیر بسیار مهمی دارند. این ابزارها به فروشندگان این امکان را می‌دهند تا به مخاطبان خود پیام‌های خود را ارسال کنند و آن‌ها را به خرید و استفاده از محصولات مورد نظر ترغیب کنند.

اولاً، تبلیغات به فروشگاه کمک می‌کنند تا برند خود را معرفی کنند و شناخته‌تر شوند. با استفاده از تبلیغات در رسانه‌های مختلف مانند تلویزیون، رادیو، اینترنت و رسانه‌های اجتماعی، فروشندگان می‌توانند به طور گسترده‌تری به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنند و توجه آن‌ها را جلب کنند.

ثانیاً، چاپ تراکت‌ها نیز یک ابزار موثر برای جلب توجه مشتریان است. این تراکت‌ها معمولاً حاوی تخفیف‌ها، پیشنهادها و اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات فروشگاه هستند. با توزیع تراکت‌ها در نقاط مختلف شهر یا حتی درون فروشگاه، فروشندگان می‌توانند به طور مستقیم با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند و آن‌ها را به بازدید و خرید از فروشگاه تشویق کنند.

سوماً، از طریق اندازه‌گیری نتایج تبلیغات و توزیع تراکت‌ها، فروشگاه می‌تواند اثربخشی استراتژی‌های تبلیغاتی خود را ارزیابی کند و در صورت نیاز تغییرات لازم را اعمال کند. به کمک ابزارهای مدیریت مشتریان و تجزیه و تحلیل داده‌ها، فروشندگان می‌توانند بفهمند که کدام روش‌های تبلیغاتی بیشترین بازدهی را دارند و چگونه می‌توانند بهبودهای لازم را در فرآیند فروش ایجاد کنند.

طرح تراکت لایه باز فروشگاه محصولات چرمی، جهت بازاریابی و تبلیغات این فروشگاه ها توسط ایران طرح طراحی و در اختیار کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح تراکت لایه باز فروشگاه محصولات چرمی

طرح تراکت کیف و کفش فروشی شامل: عکس با کیفیت محصولات چرمی ، تصویر دوربری شده کیف و کفش چرمی ، وکتور، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت رنگی (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی تراکت فروشگاه محصولات چرمی

ابعاد:                                21 در29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 کرم

سایز:                                60 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت لایه باز فروشگاه محصولات چرمی
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح تراکت
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های شیک
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت کیف و کفش در طرح تراکت فروشگاه محصولات چرمی

کالری کیف و کفش , فروشگاه کیف و کفش چرم , طرح تراکت کیف فروشی , فروشگاه کفش , تراکت گالری کیف و کفش , کفش فروشی , کفش , تراکت لایه باز کیف فروشی , تراکت کفش فروشی , تراکت گالری چرم , تراکت رنگی کیف فروشی , فروشگاه محصولات چرمی , گالری محصولات چرمی , گالری چرم , طرح تراکت گالری چرم , کیف فروشی , گالری کفش , طرح تراکت فروشگاه محصولات چرمی , کیف چرم , کفش چرم , تراکت لایه باز گالری کیف و کفش , تراکت گالری محصولات چرمی , طرح تراکت چرم فروشی , تراکت چرم فروشی , تراکت فروشگاه کفش , تراکت لایه باز کفش فروشی , محصولات چرمی , طرح لایه باز , تراکت فروشگاه محصولات چرمی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325