طرح لایه باز تراکت فروشگاه لوازم آشپزخانه

شناسه مطلب : 441114
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : صورتی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :39 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/12/05
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

تراکت فروشگاه لوازم آشپزخانه

تبلیغات و چاپ تراکت برای فروشگاه لوازم خانگی تأثیر قابل توجهی دارند که می‌تواند به بهبود و افزایش فروش و در نتیجه بهبود شغل فروشگاه کمک کند. 

  1. جذب مشتریان جدید: تراکت‌ها و تبلیغات مکتوب می‌توانند به فروشگاه کمک کنند تا به مشتریان جدیدی دست پیدا کند. با ارائه تخفیفات و پیشنهادات ویژه در تراکت‌ها، مشتریان ترغیب می‌شوند که به فروشگاه مراجعه کنند و محصولات را خریداری کنند.

  2. افزایش فروش و درآمد: تراکت‌ها و تبلیغات چاپی می‌توانند با ارائه تخفیفات و پیشنهادات ویژه، مشتریان را به خرید و استفاده از خدمات فروشگاه ترغیب کنند. این اقدام منجر به افزایش فروش و درآمد فروشگاه خواهد شد.

  3. تقویت شناخت برند: با استفاده از تراکت‌ها و تبلیغات، فروشگاه می‌تواند شناخت برند خود را در بازار تقویت کند. ارائه اطلاعات در مورد محصولات، خدمات و تخفیفات فروشگاه، موجب شناخت بهتر مشتریان نسبت به برند می‌شود و احتمال بازگشت آنها به فروشگاه را افزایش می‌دهد.

به طور کلی، تبلیغات و چاپ تراکت می‌تواند به عنوان ابزاری موثر برای تبلیغ و ترویج فروشگاه لوازم خانگی باشد و به بهبود و افزایش فروش، بهبود شغل فروشگاه کمک کند.

طراحی یک تراکت با زمینه صورتی برای فروشگاه لوازم خانگی می‌تواند جذابیت و شور و هیجان بیشتری به این ابزار تبلیغاتی ببخشد. 

  1. جذابیت و جلب توجه: زمینه صورتی این تراکت باعث می‌شود که به چشم بیاید و توجه مشتریان را به خود جلب کند. رنگ صورتی به عنوان یک رنگ زنانه و جذاب می‌تواند احساسات مثبتی را در مشتریان القا کند و آنها را به خواندن متن و مشاهده عکس‌های ارائه شده وادار کند.

  2. نمایش لوازم خانگی با جزئیات: در این تراکت، عکس‌هایی از محصولات مختلف لوازم خانگی با جزئیات نمایش داده شده است. این عکس‌ها به مشتریان کمک می‌کنند تا محصولات را به دقت ببینند و اطمینان حاصل کنند که انتخاب صحیحی دارند.

  3. تخفیفات و پیشنهادات ویژه: در تراکت، تخفیفات و پیشنهادات ویژه برای مشتریان ارائه شده است. این تخفیفات می‌تواند شامل تخفیفات فصلی، تخفیفات برای محصولات خاص یا بسته‌های ویژه باشد که به افزایش میزان فروش و جلب مشتریان کمک می‌کند.

  4. تأکید بر کیفیت و قابلیت: تراکت با استفاده از عبارت‌ها و توضیحاتی که در آن آمده است، بر کیفیت و قابلیت محصولات خود تأکید می‌کند. این امر به مشتریان اطمینان می‌دهد که با خرید از این فروشگاه، از محصولات با کیفیت و قابلیت بالا بهره‌مند خواهند شد.

  5. اطلاعات تماس: در پایان تراکت، اطلاعات تماس فروشگاه، آدرس و ساعات کاری آن نیز قرار می‌گیرد تا مشتریان بتوانند به راحتی با فروشگاه تماس بگیرند یا در صورت نیاز به فروشگاه مراجعه کنند.

این پنج پاراگراف می‌تواند به عنوان یک معرفی جامع و جذاب برای تراکت فروشگاه لوازم خانگی با زمینه صورتی و عکس‌های جذاب مورد استفاده قرار گیرد و مشتریان را به خرید و ارتباط با فروشگاه تشویق کند.

طرح تراکت فروشگاه لوازم آشپزخانه، توسط تیم ایران طرح جهت تبلیغات و بازاریابی این مشاغل طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح تراکت فروشگاه لوازم آشپزخانه

طرح تراکت لوازم آشپزخانه شامل: تصویر با کیفیت لوازم آشپزخانه ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت رنگی (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی گسترده تر استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی تراکت فروشگاه لوازم آشپزخانه

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                صورتی

سایز:                               39 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز تراکت فروشگاه لوازم آشپزخانه
  • هم نشینی مناسب رنگ صورتی با طرح تراکت لوازم آشپزخانه
  • استفاده از عکس باکیفیت لوازم آشپزخانه
  • استفاده از لیبل ها و شیپ های بسیار زیبا
  • طراحی تراکت با استفاده از المان های با کیفیت به صورت بسیار زیبا و شیک 

تراکت فروشگاه لوازم کادویی , لوازم کادویی , تراکت فروشگاه ظروف چینی و کادویی , تراکت لایه باز هدیه سرا , تراکت لایه باز لوازم کادویی , فروشگاه ظروف چینی و کادویی , لوازم تزیینی , ظروف چینی , طرح تراکت لوازم کادویی , تراکت فروشگاه لوازم تزیینی , طرح تراکت لایه باز کادو سرا , دانلود psd تراکت هدیه سرا , تراکت هدیه سرا , طرح تراکت لایه باز لوازم کادویی , لوازم کادویی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325