طرح لایه باز تراکت فروشگاه لباس بچگانه

شناسه مطلب : 413445
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : بنفش سرمه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :38 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1401/12/13
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ملیکا فیروزه
طراح : ملیکا فیروزه

تراکت رنگی پوشاک بچه گانه

چاپ تراکت در صنعت پوشاک کودک، یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی است که به دلیل کاربردی بودن و کم هزینه بودن، مورد توجه قرار گرفته است. با چاپ تراکت‌هایی با طرح‌های جذاب و متفاوت، فروشگاه می‌تواند به مشتریان خود نشان دهد که همیشه در تلاش است تا بهترین محصولات و خدمات را برای آنها ارائه دهد.

تراکت‌های پوشاک کودک با طراحی جذاب و بازتاب‌دهنده جنبه‌های مختلف مانند کیفیت، قیمت مناسب، تنوع در مدل‌ها و طرح‌ها، بازاریابی بهینه و معرفی برندهای مختلف، می‌تواند به فروشگاه کمک کند تا به رقابت با سایر فروشگاه‌ها پیروز بیرون آید. به علاوه، با چاپ شماره تماس و آدرس فروشگاه روی تراکت، مشتریان می‌توانند به راحتی با فروشگاه تماس بگیرند و در صورت نیاز، سفارش خود را ثبت کنند.

یکی دیگر از مزایای چاپ تراکت پوشاک کودک، افزایش شناخت مشتریان درباره محصولات و خدمات فروشگاه است. با توزیع تراکت‌هایی با مضامین مختلف مانند محصولات جدید، تخفیف‌های ویژه، فروش‌های ویژه، ترکیبات جدید از لباس‌های کودک، مشتریان می‌توانند با خدمات و محصولات فروشگاه بیشتر آشنا شوند و در نتیجه، به فروشگاه مراجعه کنند و خرید خود را انجام دهند.

با توجه به اینکه بیشتر مشتریان پوشاک کودک بین 18 تا 35 سال دارند و این مشتریان اغلب از فضای‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، اما تراکت‌ها همچنان یک روش کاربردی و موثر برای رساندن پیام‌های تبلیغاتی به مشتریان هستند. با توزیع تراکت‌هایی با طراحی‌های خلاقانه و بازتاب‌دهنده جنبه‌های مختلف مانند کیفیت، تنوع، قیمت، تخفیف و برندهای مختلف، فروشگاه می‌تواند به مشتریان خود نشان دهد که به همه جنبه‌های مرتبط با خرید لباس کودک اهمیت می‌دهد.

به طور خلاصه، چاپ تراکت با طرح‌های جذاب و مناسب، می‌تواند به فروشگاه پوشاک کودک کمک کند تا بهترین خدمات و محصولات را به مشتریان خود ارائه دهد. با توزیع تراکت‌های مختلف با مضامین مختلف، فروشگاه می‌تواند به مشتریان خود نشان دهد که همیشه در تلاش است تا خدمات و محصولات با کیفیتی را ارائه دهد و به همه جنبه‌های مرتبط با خرید لباس کودک اهمیت می‌دهد. با توجه به کاربردی بودن تراکت در صنعت پوشاک کودک، این روش تبلیغاتی می‌تواند به فروشگاه کمک کند تا به رقابت با سایر فروشگاه‌ها پیروز بیرون آید و محبوبیت و توجه مشتریان را جلب کند.

طرح لایه باز تراکت گالری پوشاک بچگانه با زمینه سرمه‌ای و عکس مدل کودک، یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی برای فروشگاه‌های پوشاک بچگانه است. این طرح با طراحی جذاب و خلاقانه، می‌تواند به فروشگاه کمک کند تا به مشتریان خود نشان دهد که همیشه در تلاش است تا بهترین محصولات و خدمات را به آنها ارائه دهد.

زمینه سرمه‌ای این طرح، باعث می‌شود که تراکت به چشم مشتریان بیشتر جذابیت داشته باشد. همچنین، عکس مدل کودک، می‌تواند مشتریان را به خرید محصولاتی که به آنها برای کودکانشان ارائه می‌شود ترغیب کند. این طرح می‌تواند شامل تخفیف‌های ویژه، محصولات جدید، پرفروش‌ترین محصولات، ترکیبات جدید از پوشاک بچگانه و سایر محصولات مرتبط با کودکان باشد.

با توزیع تراکت‌هایی با این طرح، فروشگاه می‌تواند به مشتریان خود نشان دهد که در تلاش است تا به بهترین شکل ممکن به نیازهای کودکان و والدینشان پاسخ دهد. علاوه بر این، با چاپ شماره تماس و آدرس فروشگاه روی تراکت، مشتریان می‌توانند به راحتی با فروشگاه تماس بگیرند و در صورت نیاز، سفارش خود را ثبت کنند.

به طور خلاصه، طرح لایه باز تراکت گالری پوشاک بچگانه با زمینه سرمه‌ای و عکس مدل کودک، می‌تواند به فروشگاه کمک کند تا با جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی، به رقابت با دیگر فروشگاه‌های پوشاک بچگانه پیروز شود. با توزیع تراکت‌هایی با این طرح در محل‌های مناسب مانند مهد کودک، مدرسه و مراکز خرید، فروشگاه می‌تواند به مشتریان جدید دسترسی داشته باشد و آن‌ها را به خرید محصولات خود ترغیب کند.

همچنین، طرح لایه باز این تراکت به فروشگاه این امکان را می‌دهد که خودشان طرح و متن مورد نظر خود را بر روی تراکت قرار دهند و در نهایت طرح نهایی را چاپ کنند. این امر به فروشگاه این امکان را می‌دهد که تراکت‌های خود را با طرحی خلاقانه و جذاب، مطابق با نیازهای و سلیقه‌ی خود طراحی و چاپ کنند.

بنابراین، چاپ تراکت با طرح لایه باز گالری پوشاک بچگانه با زمینه سرمه‌ای و عکس مدل کودک، می‌تواند به فروشگاه کمک کند تا با جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی، به رقابت با سایر فروشگاه‌ها پیروز بیرون آید و محبوبیت و توجه مشتریان را جلب کند.

طرح تراکت گالری پوشاک کودک، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از فروشگاه ها توسط تیم طراحان پارس گرافیک طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر تراکت لباس فروشی کودکان

طرح تراکت گالری پوشاک بچه گانه شامل:عکس با کیفیت دختر بچه ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت (به صورت افقی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

 

مشخصات فنی طرح لایه باز تراکت فروشگاه پوشاک بچگانه

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سرمه ای

سایز:                               38 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات تراکت لایه باز لباس فروشی کودک
  • همنشینی مناسب رنگ سرمه ای با طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده از عکس باکیفیت دختر بچه که مناسب با طرح تراکت لایه باز پوشاک بچه گانه می باشد
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت رنگی

تراکت لباس فروشی بچگانه , تراکت لایه باز فروشگاه پوشاک کودک , لباس کودکانه , گالری پوشاک بچگانه , پوشاک بچگانه , پوشاک کودک , طرح لایه باز , طرح لایه باز تراکت فروشگاه پوشاک کودک , تراکت پوشاک بچه گانه , تراکت لایه باز پوشاک بچه گانه , فروشگاه پوشاک کودکانه , طرح تراکت پوشاک بچگانه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325