طرح لایه باز تراکت فروشگاه عطاری

شناسه مطلب : 442972
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قرمز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :54 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1403/01/25
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

تراکت لایه باز عطاری 

تبلیغات و چاپ تراکت ابزارهای بسیار موثری هستند که در ترویج و فروش محصولات عطاری و گیاهان دارویی در فضای عطاری‌ها مؤثر هستند. اولاً، تبلیغات می‌توانند به شما کمک کنند تا تنوع محصولات و خدمات خود را به مشتریان معرفی کنید. با استفاده از تبلیغات، می‌توانید نوع و مزایای هر گیاه دارویی یا محصول خاص را به مخاطبان توضیح دهید و ایجاد توجه بیشتری در آن‌ها ایجاد کنید.

ثانیاً، چاپ تراکت‌ها می‌توانند به عنوان یک راه موثر برای اطلاع‌رسانی درباره محصولات عطاری و استفاده‌های آن‌ها به مشتریان عمل کنند. با چاپ تراکت‌هایی که شامل اطلاعاتی درباره ویژگی‌ها، مزایا، و روش‌های استفاده از هر گیاه دارویی یا محصول عطاری است، می‌توانید مشتریان را برای خرید و استفاده از محصولات خود ترغیب کنید.

سوماً، تراکت‌ها می‌توانند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی قدرتمند در جلب مشتریان جدید نیز عمل کنند. با استفاده از تراکت‌ها می‌توانید اطلاعات تماس با عطاری خود را نیز در اختیار مخاطبان قرار دهید و آن‌ها را برای بازدید از مغازه‌تان و خرید محصولات شما دعوت کنید.

ایجاد یک طرح لایه باز برای تراکت عطاری با زمینه قرمز و تصویر ادویه و گیاهان دارویی می‌تواند به شما کمک کند تا محصولات خود را به طرزی جذاب و مؤثر به مشتریان معرفی کنید. در این طرح، می‌توانید از چندین عنصر برای جلب توجه و ارتباط بیشتر با مخاطبان استفاده کنید.

1. زمینه قرمز: استفاده از زمینه قرمز می‌تواند حس پرانرژی و جذابیت را ایجاد کند و توجه مشتریان را به سمت تراکت شما جلب کند. قرمز به عنوان یک رنگ جذاب و پرانرژی، می‌تواند احساس گرما و توجه بیشتری در مخاطبان ایجاد کند.

2. تصویر ادویه و گیاهان دارویی: اضافه کردن تصاویر وکتوری از ادویه‌ها و گیاهان دارویی می‌تواند به شناخت بهتر مشتریان از محصولات شما کمک کند. این تصاویر می‌توانند تنوع و غنای محصولات شما را نشان دهند و مخاطبان را برای کشف بیشتر و خرید محصولات شما ترغیب کنند.

3. پنج پاراگراف توضیح: در پنج پاراگراف توضیحی می‌توانید به مواردی از جمله خواص و مزایای گیاهان دارویی، نحوه استفاده، تاریخچه استفاده، روش‌های تهیه محصولات و اطلاعات تماس با عطاری خود اشاره کنید. این پاراگراف‌ها باید با استفاده از فونت‌ها و طرح‌های مناسب به طور واضح و قابل فهم معرفی شوند.

4. طرح بخش‌ها: تقسیم‌بندی مناسب فضا و استفاده از بخش‌های مختلف برای هر قسمت از تراکت می‌تواند به خوانایی و جذابیت آن کمک کند. به عنوان مثال، یک بخش برای معرفی گیاهان دارویی مختلف، یک بخش برای خواص و مزایای آن‌ها، و یک بخش برای اطلاعات تماس با عطاری.

5. لایه باز: ایجاد یک فایل لایه باز با فرمت‌هایی مانند PSD (Photoshop) یا AI (Illustrator) به طراحان اجازه می‌دهد تا طرح را بر اساس نیازهای خود تغییر دهند و اطمینان حاصل کنند که همه جزئیات طرح به درستی قابل ویرایش و تنظیم هستند.

طرح تراکت لایه باز عطاری توسط تیم ایران طرح جهت تبلیغات و بازاریابی این فروشگاه ها طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح تراکت عطاری

طرح تراکت عطاری شامل: عکس  گیاه دارویی ، عکس ادویه ، عکس با کیفیت، لیبل و شیپ های کاربردی می‌باشد، که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت رنگی ، می توانید علاوه بر چاپ تراکت(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی گسترده تر استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی تراکت لایه باز عطاری

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قرمز

سایز:                               54 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز عطاری
  • هم نشینی مناسب رنگ قرمز و طرح تراکت
  • استفاده از لیبل ها و شیپ های بسیار زیبا
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت رنگی
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت دارو گیاهی و ادویه در طرح تراکت عطاری

عطاری , تراکت فروشگاه دمنوش , طرح تراکت عطاری , طرح لایه باز , تراکت لایه باز , دارو گیاهی , طرح تراکت , تراکت عطاری , عطاری , عطاری ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325