طرح لایه باز تراکت فروشگاه سموم کشاورزی

شناسه مطلب : 416462
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی قهوه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :37 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/01/22
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
شکیلا کاملیان
طراح : شکیلا کاملیان

تراکت لایه باز فروشگاه سموم کشاورزی

 

تبلیغات و چاپ تراکت در شغل فروشگاه کود و سموم کشاورزی به عنوان یکی از عوامل موثر در جذب مشتریان و افزایش فروش محصولات شناخته شده است. با استفاده از تراکت های تبلیغاتی می توان اطلاعات مربوط به محصولات، قیمت، تخفیف ها و روش های استفاده را به مشتریان جدید و قدیمی اطلاع داد. این کار باعث ایجاد اعتماد مشتری به فروشگاه و محصولات آن می شود و همچنین با ارائه تخفیف ها و پیشنهاد های ویژه در تراکت ها، مشتریان جدید جذب شده و مشتریان قدیمی نیز به فروشگاه بازگردند.

تاثیر تبلیغات و چاپ تراکت در فروشگاه کود و سموم کشاورزی بیشتر در فصل بهار و تابستان مشهود است، زیرا در این فصول بیشترین فعالیت های کشاورزی صورت می گیرد و نیاز به خرید کود و سموم بیشتر می شود. در این فصول با چاپ تراکت های مناسب، اطلاعات مربوط به محصولات خود را به مشتریان معرفی کنید و از این طریق فروش خود را افزایش دهید. همچنین، می توان با استفاده از تراکت ها، اطلاعاتی مفید درباره روش های کشت، مراقبت و نگهداری از گیاهان و دیگر موارد مربوط به کشاورزی را به مشتریان ارائه داد.

در نهایت، تبلیغات و چاپ تراکت در فروشگاه کود و سموم کشاورزی باعث ایجاد تعامل بیشتر با مشتریان می شود و این امر بهبود روابط با مشتریان و افزایش اعتماد آنها به فروشگاه و محصولات آن منجر خواهد شد.

طرح لایه باز تراکت فروشگاه کود و سموم کشاورزی با زمینه آبی و قهوه ای و عکس کود کشاورزی باید برای جذب مشتریان و افزایش فروش کود و سموم کشاورزی مناسب باشد. در زمینه تبلیغات، چاپ تراکت یکی از ابزارهایی است که می‌تواند در ترویج کسب و کار موثر باشد.

۱. طرح: چاپ تراکت با طرحی جذاب و چشم‌نواز که مربوط به فعالیت فروشگاه کود و سموم کشاورزی است، می‌تواند توجه مشتریان را به خود جلب کند. یک طرح مناسب باید از رنگ‌هایی استفاده کند که بازار هدف را به خود جذب کند. به عنوان مثال، زمینه آبی و قهوه‌ای یک ترکیب رنگی مناسب برای فروشگاه کود و سموم کشاورزی است. همچنین، استفاده از عکس کود کشاورزی و محصولات مرتبط، می‌تواند مشتریان را برای خرید این محصولات تحریک کند.

۲. اطلاعات: در طراحی تراکت، باید اطلاعات مربوط به محصولات فروشگاه کود و سموم کشاورزی درج شود. مثلاً، نام محصول، برند، قیمت، مواد موثره، نحوه استفاده، دستورات و هشدارهای مرتبط با استفاده از آن. همچنین، برای جذب مشتریان، می‌توان به صورت مختصر در مورد مزایا و خصوصیات محصولات اطلاعاتی ارائه داد.

۳. ارتباط با مشتریان: استفاده از کلمات و عباراتی که بازار هدف را به خود جذب کند، می‌تواند موثر باشد.

تیم پارس گرافیک طرح تراکت فروشگاه سموم کشاورزی را برای بازاریابی و تبلیغات گسترده تر این فروشگاه ها طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

 

عناصر طرح تراکت لایه باز فروشگاه سموم کشاورزی

طرح تراکت فروشگاه سموم کشاورزی شامل: عکس با کیفیت سم و کود کشاورزی ،  عکس با کیفیت، لیبل و شیپ های بسیار زیبا می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک به صورت افقی در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت رنگی ، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی تراکت لایه باز فروشگاه سموم کشاورزی

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی ، قهوه ای

سایز:                               37 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات تراکت لایه باز فروشگاه سموم کشاورزی
  • همنشینی مناسب رنگ آبی و قهوه ای با طرح تراکت 
  • استفاده مناسب از عکس باکیفیت فروشگاه کود و سم کشاورزی در طرح تراکت  فروشگاه سموم کشاورزی
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت فروشگاه سموم کشاورزی
  • طراحی تراکت با استفاده از المان های کاربردی و باکیفیت

فروش سموم شیمیایی , تراکت فروشگاه سموم کشاورزی , مزارع کشاورزی , طرح تراکت فروشگاه سموم کشاورزی , تراکت فروشگاه ادوات کشاورزی , طرح psd فروشگاه بذر و سموم , سمپاش , بذر کشاورزی , تراکت فروشگاه سموم کشاورزی , تراکت نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی , تراکت فروشگاه بذر و سموم , طرح لایه باز تراکت بذر و سموم , ماشین آلات کشاورزی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325