طرح لایه باز تراکت فروشگاه زعفران

شناسه مطلب : 451517
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قهوه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :70 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1403/07/16
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
فاطمه مهنانی
طراح : فاطمه مهنانی

طرح لایه باز تراکت فروشگاه زعفران

تبلیغات و چاپ تراکت‌ها در شغل فروش زعفران می‌توانند تأثیر بسزایی در جذب مشتریان و افزایش فروش داشته باشند. زعفران به عنوان یکی از محصولات گران‌قیمت و با ارزش غذایی بالا نیاز به معرفی و بازاریابی مؤثر دارد. با استفاده از تراکت‌ها، فروشندگان می‌توانند اطلاعات مربوط به کیفیت، مزایای زعفران و روش‌های استفاده از آن را به شکلی جذاب و قابل درک برای مشتریان ارائه دهند. این نوع تبلیغات می‌تواند حس اعتماد و آشنایی بیشتری را در خریداران ایجاد کند و آن‌ها را به خرید زعفران ترغیب نماید.

یکی از مزایای چاپ تراکت در فروش زعفران این است که فروشندگان می‌توانند نمونه‌های مختلفی از محصولات خود را به نمایش بگذارند و قیمت‌ها و پیشنهادات ویژه‌ای را به مشتریان معرفی کنند. طراحی‌های جذاب و چشم‌نواز به همراه تصاویر با کیفیت از زعفران می‌تواند توجه مشتریان را جلب کند و آن‌ها را به خرید ترغیب نماید. همچنین، با توزیع تراکت‌ها در مناطق مختلف، امکان دسترسی به مشتریان جدید و گسترش بازار فروش زعفران فراهم می‌شود.

علاوه بر این، تراکت‌ها می‌توانند به عنوان ابزار ارتباطی با مشتریان عمل کنند. درج اطلاعات تماس و آدرس فروشگاه روی تراکت‌ها، امکان ارتباط آسان‌تر مشتریان با فروشندگان را فراهم می‌کند و باعث افزایش وفاداری مشتریان می‌شود. این نوع تبلیغات می‌تواند به جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی کمک کند و در نتیجه باعث افزایش فروش و رونق کسب‌وکار فروش زعفران شود.

طرح تراکت فروشگاه زعفران، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از مغازه ها توسط تیم طراحان ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح تراکت زعفران فروشی

طرح تراکت فروشگاه زعفران شامل:

عکس با کیفیت زعفران، زعفران، تصویر با کیفیت زعفران، گل زعفران، عکس با کیفیت، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت رنگی، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت(به صورت افقی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

مشخصات فنی تراکت لایه باز فروشگاه زعفران

ابعاد:                                21 در 27.6 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قهوه ای

سایز:                               70 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز تراکت فروشگاه زعفران
  • همنشینی مناسب رنگ قهوه ای و طرح بنر
  • طراحی تراکت رنگی با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده از تصویر دوربری شده شیشه زعفران که مناسب با طرح تراکت لایه باز فروشگاه زعفران
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت

تبلیغات زغفران , زعفران , تراکت فروشگاه زعفران , طرح لایه باز , تراکت فروشگاه زعفران , تراکت زعفران , تبلیغات زعفران , تراکت , زعفران فروشی , تراکت لایه باز , تراکت لایه باز زعفران فروشی , تراکت زعفران فروشی , طرح لایه باز تراکت , زعفران , فروشگاه زعفران ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325