طرح لایه باز تراکت فروشگاه ابزار یراق

شناسه مطلب : 445226
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :38 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1403/03/10
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
مژگان شیرمحمدزاده
طراح : مژگان شیرمحمدزاده

طرح تراکت فروشگاه ابزار

تبلیغات و چاپ تراکت‌ها برای فروشگاه‌های ابزار و یراق دارای تاثیرات بسیار مهم و موثری هستند که به رشد و توسعه این نوع شغل‌ها کمک می‌کنند. اولین تاثیری که تبلیغات و چاپ تراکت‌ها در این حوزه ایجاد می‌کنند، جلب توجه مشتریان و جذب مخاطبان جدید است. با استفاده از تراکت‌ها، فروشگاه‌های ابزار و یراق می‌توانند محصولات و خدمات خود را به شیوه‌ای جذاب و قابل توجه به نمایش بگذارند، که این امر باعث افزایش ترافیک مشتریان به فروشگاه می‌شود و فرصتی مناسب برای افزایش فروش ایجاد می‌کند.

ثانیاً، تبلیغات و چاپ تراکت‌ها می‌توانند به وفور اطلاعات مربوط به تخفیفات، پیشنهادات و تخصص‌های فروشگاه را به مشتریان ارائه دهند. این اطلاعات می‌توانند از جذابیت بالایی برخوردار باشند و مشتریان را ترغیب به خرید از فروشگاه کنند. همچنین، ارائه این اطلاعات از طریق تراکت‌ها به صورت مستقیم و موثر، از جمله روش‌هایی است که می‌تواند ارتباط مستقیم و ارزشمندی بین فروشگاه و مشتریان ایجاد کند.

سومین تاثیر مهم تبلیغات و چاپ تراکت در شغل فروشگاه ابزار و یراق، افزایش شناخت برند و ایجاد اعتماد مشتری است. وقتی که مشتریان به طور مداوم با تراکت‌ها و تبلیغات فروشگاه مواجه می‌شوند، برند فروشگاه در ذهن آن‌ها بیشتر جا می‌گیرد و اعتماد آن‌ها به این برند افزایش می‌یابد. این اعتماد می‌تواند به مشتریان تشویق کننده باشد تا در هنگام نیاز به ابزارها و یراق‌های مورد نیاز، به فروشگاه شما مراجعه کنند، که این امر به دنبال رشد و پیشرفت مستمر فروشگاه خواهد بود.

طرح تراکت یراق آلات، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از مشاغل توسط تیم طراحان ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح تراکترنگی ابزار آلات 

طرح تراکت ابزار یراق شامل: تصویر ابزار یراق ،تصویر با کیفیت ابزار آلات،  تصویر ابزار آلات، وکتور ابزار، وکتور، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت رنگی (به صورت عمودی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

 

مشخصات فنی طرح تراکت ابزار فروشی

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             آبی

سایز:                                38 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز تراکت ابزار یراق
  • همنشینی مناسب رنگ آبی طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده از عکس باکیفیت ابزار یراق که مناسب با طرح تراکت لایه باز ابزار فروشی
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت

 


تراکت رنگی ابزار یراق , تراکت فروشگاه ابزار یراق , فروشگاه ابزار آلات , ابزار آلات , تراکت ابزار آلات فروشی , طرح تراکت رنگی ابزار یراق , ابزار یراق , فروشگاه ابزار یراق , تراکت ابزار یراق , تراکت ابزار فروشی , طرح تراکت ابزار فروشی , تراکت ابزار فروشی , ابزار آلات , ابزار , تراکت فروشگاه ابزار آلات صنعتی , تراکت ابزار فروشی , ابزار , طرح تراکت ابزار آلات صنعتی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325